  • 1. Data: 2002-11-14 07:08:16
    Temat: scharakteryzować gałęzie prawa w R.P"
    Od: "Robert" <r...@g...pl>

    Prosił bym o wypracowanie na temat
    "scharakteryzować gałęzie prawa w R.P"

  • 2. Data: 2002-11-14 10:04:21
    Temat: Re: scharakteryzować gałęzie prawa w R.P"
    Od: "Andrzej Paszkowski" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:aqvi5k$4ab$1@news.tpi.pl...
    > Prosił bym o wypracowanie na temat
    > "scharakteryzować gałęzie prawa w R.P"

    A ja bym prosil o czerwone BMW 325, moze byc uzywane (ale max. 5-letnie) ;)

    A.P.

  • 3. Data: 2002-11-14 22:32:53
    Od: Marcyś <m...@N...pl>

    Użytkownik "Andrzej Paszkowski" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości

    > A ja bym prosil o czerwone BMW 325, moze byc uzywane (ale max. 5-letnie)
    ;)

    Jeszcze lepiej 5-letnie nie używane.

  • 4. Data: 2002-11-15 09:52:30
    Od: "Andrzej Paszkowski" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcyś" <m...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Andrzej Paszkowski" <p...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości

    > ;)
    > >

    > Jeszcze lepiej 5-letnie nie używane.

    To juz najlepiej nowka. :>

    A.P.

  • 5. Data: 2002-11-15 11:11:45
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    > Użytkownik "Andrzej Paszkowski" <p...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości

    Najbardziej przykre jest to, ze za nauke prawa wzieli sie bezmózgowcy,
    ktorzy chieliby wszystko gotowe, napisane. Podczas, gdy ich prawdziwym
    powolaniem, zgodnym ze stanem rozwoju kory mozgowej jest machanie szpadlem
    lub rozladowywanie wagonow.

    Z kraju i ze swiata, minuta po minucie >>> http://link.interia.pl/f1676

  • 6. Data: 2002-11-15 11:33:58
    Od: "Andrzej Paszkowski" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian D-D" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    .
> [...]
    > ktorzy chieliby wszystko gotowe, napisane. Podczas, gdy ich prawdziwym
    > powolaniem, zgodnym ze stanem rozwoju kory mozgowej jest machanie szpadlem

    Racja. Mysle jednak, ze to nie student prawa. Na zarzadzaniu i marketingu
    tez sa podstawy prawa. Podejrzewam, ze koles chcial napisac prace, zeby
    zostac zwolnionym z zaliczenia.egzaminu.

    A.P.

  • 7. Data: 2002-11-15 11:43:35
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

> [...]
    > tez sa podstawy prawa. Podejrzewam, ze koles chcial napisac prace, zeby
    > zostac zwolnionym z zaliczenia.egzaminu.

    Hmmm - w sumie to zgadzam sie, bo temat jest dosc prosty. Polowe mozna
    szybciutko sklecic z glowy, druga polowe zmajstrowac z mniej lub bardziej
    ogolnodostepnych zrodel i po klopocie. No ale coz, dzis za studiowanie biora
    sie najrozniejsi ludzie, ktorzy normalnie nigdy sie na uczelni wyzszej
    znalezc nie powinni. :)

  • 8. Data: 2002-12-18 13:22:02
    Od: "Pablo" <p...@f...pl>

    .

> [...]

    biora
    > sie najrozniejsi ludzie, ktorzy normalnie nigdy sie na uczelni wyzszej

    Dlatego niektorzy z nich odpowiadaja na tej liscie, zamiast wziac sie do
    nauki!

    Pawel

  • 9. Data: 2002-12-19 14:27:45
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Pablo napisa_(a):
    > Dlatego niektorzy z nich odpowiadaja na tej liscie, zamiast wziac sie do
    > nauki!

    Znowu zły nastrój? Masz jakieś merytoryczne uwagi, widzisz błędy to je
    możesz je sprostować. Na tym chyba polega sens istnienia grupy
    dyskusyjnej...

    KG