  • 1. Data: 2002-11-14 05:43:52
    Temat: Wniosek o odpis wyroku, ktory jeszcze nie zapadl
    Od: "Gacek" <G...@A...pl>

    Witam grupowiczow,

    Mam dwa pytania:
    1) Jesli mam w sadzie sprawe, ktora zostala juz zamknieta (i chyba jak
    sie to okresla "jest do rozpatrzenia przez sad") i zostanie do niej
    wydany wyrok (powiedzmy 01.12) to czy w chwili obecnej moge wyslac pismo
    do sadu z prosba o wydanie odpisu wyroku (bede potrzebowal go albo do
    egzekucji albo do apelacji) ? Czy place za "informacje" pisemna jaki ten
    wyrok jest ? Ze wzgledu na to, ze nie moge byc na rozprawie chcialbym
    mozliwie najlepiej wybrnac z sytuacji.

    2) Czy wyrok ktory posiada klauzule wykonalnosci jest wazny bez wzledu
    na date sporzadzenia odpisu ?
    Np. Wyrok zapadl 01.01.1997 - ja natomiast ide z nim dzis do komornika.
    Czy moze on zadac ode mnie odpisu tegoz wyroku z klauzula wykonalnosci z
    bardziej atualna data ? Czy inne organy panstwowe moga miec takie
    "zyczenia" ?

    3) I z dwoch zrobilo sie trzy pytania: :)
    W sprawie X zapadl wyrok A. Strona zainteresowana otrzymala odpis z
    klauzula wykonalnosci. W tej samej sprawie w innym sadzie zapadl wyrok B
    (powiedzmy ze czesciowo uchylajacy wyrok A).
    Czy jesli wygodniejszy jest dla mnie wyrok A to moge pojsc do
    "pierwszego" sadu i poprosic o odpis z klauzula wykonalnosci ?
    Czy klauzula wykonalnosci moze byc na dowolnej liczbie odpisow wyroku
    czy tez tylko na jednym ?

    Z gory dziekuje za pomoc,

    --
    Pozdrawiam,

    G.

  • 2. Data: 2002-11-14 21:59:52
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Gacek <G...@A...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aqvd6l$mkp$...@p...wcss.wroc.pl...
> [...]
    > "pierwszego" sadu i poprosic o odpis z klauzula wykonalnosci ?
    > Czy klauzula wykonalnosci moze byc na dowolnej liczbie odpisow wyroku

    posiadasz cholrną umiejętność komplikowania sobie życia...

    Sandra

  • 3. Data: 2002-11-15 01:59:34
    Od: "Gacek" <G...@A...pl>

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message
    <ciach>

    > posiadasz cholrną umiejętność komplikowania sobie życia...

    Wydaje mi sie, ze pytania sa dosc precyzyjnie zadane. Nie rozumiem tylko
    Twojej odpowiedzi.

    G.

  • 4. Data: 2002-12-18 13:33:47
    Od: "Pablo" <p...@f...pl>

    > Użytkownik Gacek <G...@A...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:aqvd6l$mkp$...@p...wcss.wroc.pl...

    Złożenie wniosku o wydanie odpisu wyroku, koszt 6 zl / strone!

    Tak, na tytule wykonawczym widnieje przeciez taka wzmianka! Komornik nie
    bedzie zadal innego odpisu niz ty mu przedstawisz! Pod warunkiem ze wyrok
    spelnia wymogi formalne jesli chodzi o egzekucje!

    Jak to w tej samej sprawie?
    A instancje sadu byly rownorzedne??Nie rozumiem!

    a co do klauzli wykonalnosci, cyzli tytulu wykonawczego jak mniemam to jesli
    jestes stronajak piszesz to mozesz sobie do woli brac odpisy, oczywiscie
    uiszczajac za to oplate sadowa. odpis 6 zl/strone!
    Paweł