  • 1. Data: 2002-11-13 23:52:39
    Temat: rozwiazanie umowy o prace przez pracownika
    Od: "corolian" <c...@p...onet.pl>

    Witam i prosze o pomoc.
    Chce jak najszybciej rozwiazac swoja umowe o prace, szanse na polubowne
    zalatwienie sprawy sa znikome.
    U obecnego pracodawcy jestem zatrudniony powyżej 6 miesiecy, ale ponizej 3
    lat. Umowe mam podpisana na czas nieokreslony, ale jest w niej zapis o 3
    miesiecznym okresie wypowiedzenia. Tymczasem Kodeks Pracy o ile sie
    orientuje mowi, ze po takim okresie pracy obowiazuje 1-miesieczny okres
    wypowiedzenia. Czy moge wypowiedziec umowe z 1-miesiecznym okresem, czy
    musze sie trzymac umowy i wypowiedziec z 3-miesiecznym?
    Bardzo prosze o pomoc.