  • 71. Data: 2004-09-22 08:43:18
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 21 Sep 2004 08:26:44 +0200, użyszkodnik "Beatka"
    <b...@o...pl> napisał:

    >Sytuacja jest taka : na wiosne wyszedl z wiezienia, odsiedzial ok.5 lat za
    >molestowanie dzieci, jest na zwolnieniu warunkowym, ma kuratora.

    i bardzo dobrze, każdy jest człowiekiem i ma prawo do poprawy

    >Mieszkam z Nim w jednym bloku, w jednej klatce. Szuka kontaktu z dziecmi,
    >zagaduje, usmiecha sie.

    uśmiechanie się do dzieci nie jest jeszcze karalne

    >Natomiast do zadnego doroslego sie nie odzywa, nawet
    >"dzien dobry"

    sądząc po atmosferze jaką pani Beatka wytworzyła wokół jego osoby sie
    nie dziwie

    >Sprowadza sobie chlopcow,sa to dzieci zaniedbane, puszczone
    >samopas na caly dzien ( a moze i noc) na ulice, brudne.Ja kilka razy
    >widzialam jedynie jak szedl w strone domu z nimi, ale wg relacji sasiadow
    >schodzi z nimi do piwnicy (tzn, zawsze z jednym chlopcem).

    podobno, ponoć i takie tam

    >Byly zgloszenia
    >sasiadow na policje w tej sprawie - wiem od dzielnicowego.

    niezła plotkara z tego dzielnicowego

    >Mojego syna (7 lat) "zaprosil" cytuje: "chodz na loda do piwnicy". Adas
    >odmowil i szybko sie oddalil i mnie powiadomil.

    znaczy ma zaufanie do matki a nie do obcych, to dobrze

    >Byl u mnie dzielnicowy,
    >zrobil notatke i poszedl.Byli panowie z kryminalnej, porobili notatki, dali
    >telefon do siebie i poszli.Zglosilam w szkole syna, pani pedagog wystapila
    >oficjalnie do sadu i podali jej informacje, ze siedzial za molestowanie, ze
    >jest na warunkowym, ze ma kuratora, zebym napisala do Prokuratury Rejonowej
    >opisujac cala sytuacje plus podpisy sasiadow. Napisalam, teraz jestem w
    >trakcie zbierania podpisow .
    >Na jutro zorganizowalam spotkanie sasiadow z dzielnicowym.
    >Jestem bezsilna.Co moge jeszcze zrobic?

    wystarczy

    >Caly czas slysze, ze NIC sie nie
    >stalo, wiec policja nie ma podstaw, aby cokolwiek zrobic.Na co mam czekac?
    >Az zaciagnie na sile moje lub inne dziecko do piwnicy?

    nie zaciągnie

    >Wg mnie to zaproszenie mialo zdecydowanie podtekst seksualny, wg policji
    >nie.

    bo nie jest to do udowodnienia, z takimi spanikowanymi mamusiami oni
    mają do czynienia na codzień w ramach wykonywanego zawodu

    >A facet (wlasciwie to mlody chlopak) przesiaduje sobie na laweczce pod
    >blokiem , obserwuje bezczelnie i wymownie dzieci bawiace sie w piaskownicy
    >pod okiem opiekunow. Wodzi za nimi wzrokiem! Wgapia sie jak sroka w kosc.On
    >jest albo nienormalny i bardzo chory albo gra nam na nerwach zupelnie
    >specjalnie.Wie, ze moze sobie tak z nami pogrywac, bo policja nie ma podstaw
    >......Ostatnio sasiadka szla z 13 letnim synem, ten czlowiek szed z
    >naprzeciwka i bezczelnie wpatrywal sie w rozporek chlopca.Kobieta jest
    >zszokowana.

    zróbcie mu zrzute na kompa, nich se gruche trzepie przy zdjęciach
    małolatów

    >Jego sytuacja mieszkaniowa - mieszka z chora, czesciowo sparalizowana matka,
    >wozi ja na wozku inwalidzkim i stara sie sprawiac wrazenie niezwykle
    >opiekunczego syna.

    nie stara się tylko jest opiekuńczy, jeśli nawet jest pedofilem to
    seksualność jest jedynie 1/4 jego osobowości (jak u każdego człowieka)

    proponuje oderwać się od czytania Super Ekspresu i oglądania tefałenu
    i spojrzeć na to innym okiem niż szukających sensacji mediów

    >Ten czlowiek jest wg mnie chory, nienormalny i nieobliczalny.Zlosliwy i
    >zadziorny.

    jak się go tak traktuje to się nie dziwie

    >Tylko dlatego nie poszlam z mezem do niego, aby zazadac
    >kategorycznie, aby nie wazyl sie zaczepiac wiecej mojego dziecka.To mogloby
    >pogorszyc tylko sytuacje.

    proponuje wysłać pismo :P

    >Mam madrego i samodzielnego syna.Teraz nie pozwalam Mu wychodzic na
    >podworko, wszedzie chodzimy razem. Adas jest rozzalony, bo to dla niego
    >kara.Niby rozumie, ze tak trzeba ale ma do mnie zal. Czy trzymanie dzieci
    >24godz/dobe za raczke ma rozwiazac nasz problem??????

    tak, być może on również w przyszłości wyrośnie na geja albo pedofila.
    mówie poważnie, nadopiekuńczość ze strony mamusi jest jednym z
    czynników zwiększających prawdopodobieństwo że syn w dorosyłym wieku
    stanie się dewiantem seksualnym gdyż nie będzie potrafił stworzyć
    trwałego związku z kobietą

    > Po to uczymy je
    >ostroznosci i rozwagi aby nigdy nie pozwolic na samodzielnosc? Wyjscie na
    >male podworko przed blokiem jest chyba czyms normalnym? Dla naszych dzieci
    >juz nie.

    ...skoro się buduje mur to nic dziwnego

    >Do kogo moge sie zglosic, do kogo napisac, z kim porozmawiac, aby wreszcie
    >zaczelo sie cos dziac w tej sprawie?

    najlepiej do tefałenu, Supereksporesu czy Faktu-u, oni lubią tanie
    sensacje z niczego a pedifilia jest ostatnio na topie więc może jakaś
    kasa wpadnie i będzie można kupić złotą klatke celem zamkniecia
    syneczka w nia i powieszenia na ścianie, napewno pomoże :P

    >Jednego nie rozumiem.Zawsze narzeka sie na przepisy prawa.Sa takie jakie sa
    >i nie mozna nic zrobic. To dlaczego sie tego prawa nie zmienia??????????????
    >Ile trwa zmienienie paragrafu, ze pedofil musi sie poddac leczeniu po
    >wyjsciu na wolnosc????????????

    leczyć to się powinno chore społeczeństwo z takich zachowań jakie
    uskutecznia pani Beatka

    >Juz zwariuje chyba.Prosze o pomoc, rade, cokolwiek. Nieszczescie wisi w
    >powietrzu ......

    w takim razie proponuje umówić się z psychiatrą

    --
    futszaK
    598339018 887233199

  • 72. Data: 2004-09-22 08:56:36
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 21 Sep 2004 09:54:07 +0200, użyszkodnik "Beatka"
    <b...@o...pl> napisał:

    >Wiecie co , niepotrzebnie chyba tu napisalam.Nie mam czasu na potyczki
    >slowne i bronienie swojego zdania, ktorego i tak nie zmienie - dla moich
    >dzieci ten czlowiek jest zagrozeniem. Ide szukac porady gdzie indziej. Oby
    >nie do takich prawnikow jak niektorzy tutaj...

    A co, oczekiwała Pani wydania zbiorowego wyroku na człowieku
    upoważniającego do wykonania zbiorowego linczu ???

    w tym celu faktycznie lepiej zgłosić się do tefałenu czy superekspresu

    osobiście podtrzymuje moją rade aby udać się do psychiatry

  • 73. Data: 2004-09-22 09:00:35
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 21 Sep 2004 11:01:59 +0200, użyszkodnik "Beatka"
    <b...@o...pl> napisał:

    >A mi chodzi jedynie o przymusowe leczenie pedofila po wyjsciu na wolnosc!
    >Dlaczego nie mozna tego wprowadzic "od reki" lub chociaz w ciagu miesiaca,
    >dwoch?

    bo na całe szczęście prawa w Polsce nie ustalają rozchisteryzowane
    mamusie wymagające leczenia psychiatrycznego ale ludzie trochę
    mądrzejsi

    > Od paru lat slysze glosy, ze trzeba to wprowadzic, ale ... sie nie
    >wprowadza...Dlaczego?

    bo pochodza z brukowych mediów ???

  • 74. Data: 2004-09-22 09:02:23
    Temat: Re: sšsiad pedofil-dlugie
    Od: marian <m...@n...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ponownie: UDOWODNIJ to.
    >
    > W tym kraju póki co trzeba udowodnić winę. A nie niewinność. Każdy może
    > zaprosić każdego na lody - a co się tobie z lodami kojarzy, to jest już
    > tylko i wyłącznie twój problem.
    >
    > Cóż - niektórym wszystko się z seksem kojarzy... To się nazywa obsesja.

    Zgodnie z tym co piszesz, nie jest wlasciwie mozliwe oskarzenie kogokolwiek
    molestowanie seksualne.

    Dzisiaj egzaminowalem studentke - ladna blondynka. W sumie moglem przeciez
    powiedziec: "wpisze pani zaliczenie, ale najpierw zejdziemy do piwnicy na
    male bara-bara". Zgodnie z Twoja interpretacja to nie jest molestowanie -
    przeciez moglo mi chodzic o zejscie do piwnicy i wspolne zaspiewanie
    piosenki "bara-bara figo-fago song". No przeciez ekscentrycy sie zdarzaja.

    Inny przyklad. Nie tak dawno w moim miescie pobilo sie dwoch chlopaczkow ze
    szkoly podstawowej. Jeden mial ojca dresa i na odchodnym wygrazal drugiemu,
    ze "ojciec go wywiezie do lasu i zakopie". Za dwa dni pod szkole podjechalo
    BMW, wysiadlo dwoch lysych, zawolali chlopaczka, otworzyli bagaznik i
    pokazali mu co bylo w srodku. A w srodku byla lopata. Zapytali dzieciaka
    czy rozumie i odjechali. Sprawa zajmuje sie prokuratura.

    No i Andrzej Lawa moglby zapytac: czemu wlasciwie? Co ... nie wolno komus
    pokazac lopaty? A moze wlasciciele byli z niej bardzo dumni i chcieli
    koniecznie sie nia pochwalic? A moze chcieli przypomniec dzieciakowi o tym,
    ze w przeszlosci ludzie musieli ciezko pracowac na chleb?
    Na szczescie prokurator widzi tu grozbe karalna.

    Inna sprawa, gdybym ja Tobie pokazal lopate - pewnie bys nawet nie
    zrozumial. Zreszta, moglbym Cie jeszcze wczesniej zaprosic na loda do
    piwnicy (moje ulubione to Magnum) i tez by nie bylo w tym nic zlego.

    Czujesz roznice? Czujesz, ze nie jest wazne jakimi slowami ale CO sie mowi?
    Przeciez gdyby bylo tak jak mowisz, to jednye mozliwe molestowanie
    seksualne polegaloby na powiedzeniu: "prosze odbyc ze mna stosunek
    seksualny"?

    Gdzie tu obsesja?

    marych

  • 75. Data: 2004-09-22 09:02:45
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:ciraus$1e9d$1@news2.ipartners.pl...

    > A policja się tym nie zainsteresuje, dopóki nie będzie miała niczego
    > konkretnego.

    jasne, pedofil na warunkowym i jego wycieczki do piwnicy z dziecmi to
    codziennosc :D to nic konkretnego

    > Gwałt to nie morderstwo (reagujesz jak ta durna baba ze ścierą z filmu
    > Barei "To złodziej! I pewnie pijak! Bo każy pijak to złodziej!").

    a kogo to obchodzi, sprawe o morderstwo moze miec ojciec zgwalconego dziecka

    > Dowód poproszę. Póki co są tylko podejrzenia kobiety, która nawet nie
    > chce palcem ruszyć, żeby sprawdzić, czy ma rację, czy urojenia.

    od tego jest policja i kurator, sa podejzenia i to dosc mocne

    > Skąd wiesz, że się nie zainsteresowały? Czy dla ciebie zainteresowanie
    > to akcja antyterrorystów?

    powtarzasz sie a ja nie zamierzam

    > A jaki konkretny paragraf tym swoim "czynieniem" łamie?

    to ma ustalic organ do tego powolany

    > Była mowa o lodach...

    tia...

    > Ale ja się pytam. W żadnym prawdziwym państwie prawa nie więzi się ludzi
    > za "dziwne" zachowania. Dopiero złamanie przepisów na to pozwala.

    czy jestes glupi czy tylko takiego udajesz?

    > Zapewne - dresiarstwo nie lubi sprzeciwu i reaguje nerwowo i
    > zdecydowanie fizycznie. Na szczęście ja wśród dresów się nie wychowałem,
    > burasie.

    dalej dalej uogolniaj :)
    widac wsrod pedofili sie wychowales skoro dla ciebie takie zachowanie jest
    norma

    > W przeciwieństwie to inicjatorki wątku poszedł bym najpierw sprawdzić
    > swoje podejrzenia. Cóż - ona woli stanąć na środku placu i się drzeć
    > POLICJAAAAAAAAAAAAA!

    ale to jest kobieta to raz, i slusznie sie domaga ingerencji odpowiednich
    organow
    po to sie placi podatki na nie
    jak mamy je wyreczac we wszystkim to moze i wyroki zaczniemy sami wykonywac
    bo w sumie jak juz ustalimy ze ktos popelnil przestepstwo, to potem sie
    okaze ze jeszcze sami musimy go zatrzymac, a wiec po co zawracac im glowe,
    wyrok tez sami wykonamy

    > Nie?

    nie, ale ty to nie predko zrozumiesz

    > A ja ciebie podejrzewam o chęć pobicia człowieka. I się stanowczo pytam:
    > dlaczego policja nic nie zrobiła? Dlaczego siedzisz przy swoim
    > komputerze, zamiast w prewencyjnym areszcie!?!?

    dowody prosze dowody

    > Skąd wiesz, że olewają? A może właśnie sprawdzili (tylko bez pochodów i
    > fanfar) i okazało się, że ludzie tylko w histerię wpadli?

    bo jesli by tak bylo to nalezy o tym poinformowac zainteresowanych rodzicow

  • 76. Data: 2004-09-22 09:05:29
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Tue, 21 Sep 2004 10:41:49 +0200, użyszkodnik VoMi7
    <v...@N...altanet.pl> napisał:

    >oto cala mentalnosc polaczkow ktorym jak im bezposrednio nic nie zagraza
    >to maja wszytsko w dupie i na wszytsko zlewaja zamiast konkretny glos
    >podniesc. Kobieta pisze i probuje uzyskac na grupie jakas prawna pomoc a
    >taki post zniecheca calkowicie do czegokolwiek bo juz naprawde nigdzie
    >widzi ze nie moze uzyskac pomocy. troche powagi czlowieku.

    to jest grupa DYSKUSYJNA a nie poradnik prawny on-line

  • 77. Data: 2004-09-22 09:07:32
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:cirbbr$1edb$1@news2.ipartners.pl...

    > Poza tym przykład pasuje jak pięść do nosa - dla niej bezpośredniego
    > zagrożenia nie ma. A jak się boi, zawsze może zabrać pieprz w spraju.
    > No, chyba że on te dzieci zaprasza, majac na plecach AK-47...

    a skad wiesz ze nie ma? widziales ja i jego
    moze koles to nabity karczek 100 kg a ona jest drobniutka kobietka 50 kg
    a pieprz w spray to sobie mozesz uzywac w ramach tabaki albo jak masz katar

    > Jest do dupy.

    twoja rowniez

    > I co wg. ciebie policja powinna z tym zrobić? Zastrzelić go?

    zawiadomic kuratora i sprawdzic informacje, szczegolnie jesli dostala
    telefon w momencie jego wejscia do piwnicy, to jest ich psi obowiazek

    > Zdefiniuj "zainteresowanie". Bo póki co odnoszę wrażenie, że ty i ona
    > przez "zainteresowanie" rozumiecie spałowanie albo zamknięcie w więzieniu.

    jak wyzej

  • 78. Data: 2004-09-22 09:09:29
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w

    > Powinni pojsc za nim i gdyby widzieli ze kogogs zaczyna macac itp.
    > (JA bym zrobil tak :) obcial kutasa, i polamal rece a pozniej nogi, i

    Sadzac po glownym poscie wnioskuje ze w okolicy musi byc juz niezla nagonka
    na tego kolesia.
    Srodowisko pewnie az chuczy od plotek.
    A wiadomo ze taka sytuacja daje sie we znaki, nawet dzieciom i innym,
    wszyscy sa przewrazliwieni i kazde nawet drobne spojrzenie tego czlowieka
    jest odbierane jako molestowanie i nienaturalne zachowanie.

    A co do tego co powiedzial dzieciak, to nie przywiazywalbym do tego az
    takiej wagi, skoro jest taka atmosfera w okolicy to dziecko moglo rowniez
    cos wymyslec, np z braku zainteresowania rodzicow itp, po prostu, chcialo
    zwrocic na siebie uwage.

    Sam bylem kiedys dzieckiem i sam wymyslalem przerozne historie, aby np
    przerazic rodzicow :)

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 79. Data: 2004-09-22 09:09:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Arqadius wrote:

    > Na samym początku pragnę Pani powiedzieć, że jestem pełen podziwu i uznania
    > dla Pani zaangażowania.....

    Jasne, zaangażowanie...

    Nawet nie chce sprawdzić, czy jej podejrzenia są słuszne...

    [ciach]

    > W Polsce nie istnieje system postpenitencjarny dla pedofilii. W Wielkiej
    > Brytanii wprowadzono system kontrolowania pedofilii przez noszone na nogach
    > elektronicznych nadajników. Jeśli taki delikwent zbliży się do szkoły czy
    > przedszkola policja od razu przystępuje do działania.... No tak ale to jest
    > Wielka Brytania....

    W tym przypadku angole przegięli (jeśli wygląda to tak, jak ten Twój
    kolega opisuje). Człowiek jest przez policję 'zwijany' tylko za to, że
    akurat gdzieś szedł i przeszedł koło przedszkola? Pomijam już takie
    sytuacjie, które w UK może nie występują, że przedszkole wynajmuje część
    pomieszczeń i mieści się tam np. spółdzielnia stomatologiczna.

    [ciach]

    > jednak, że jedna wizyta u seksuologa, psychiatry kosztuje około 100 zł....
    > Nikt takich konsultacji nie refunduje.

    ...ano właśnie... Wszystko się rozbija o te cholerne pieniądze...

    [ciach]

    > wywiadu środowiskowego nie mogą wiele więcej. Kolejnym Bardzo dobrym Pani
    > pomysłem było zwołanie zebrania sąsiadów z policjantami. Proszę im

    ??????????

    > powiedzieć o tym, że widziała Pani dzieci z nim schodzące do piwnicy. To dla

    A co, nie może tego normalnie zeznać? Musi na 'zebraniu'???

    [ciach]

    > Co Pani może zrobić??????
    >
    > - Dopóki nie uda się zebrać dowodów na to, że osoba ta faktycznie ponownie

    Ba, ale pójść i sprawdzić i ewentualnie taki dowód uzyskać to za duża
    fatyga dla niektórych...

    [ciach]

    > b.. dla zabezpieczenia zorganizował bym z sąsiadami cichy nadzór nad
    > dziećmi. Ustalić, że dzieci kolejno na podwórku dogląda ktoś inny (to może
    > być problematyczne do ustawienia ale gra warta świeczki), dzieci nie będa
    > zdawały sobie nawet sprawe, że są pod opieką

    O, i to ma sens. Nie robię się atmosfery strachu, a dzieci są
    bezpieczne. Takie coś się może przydać już nawet abstrahując od
    potencjalnego pedofila.

    [ciach]

    > PS. Wierzę, że wszystko będzie dobrze. Posyłając zatem dobre myśli
    > ...]

    ROTFL

    Posyłając dobre myśli...

    Bez urazy, ale brzmi to zabawnie ;)

  • 80. Data: 2004-09-22 09:10:07
    Temat: Re: sasiad pedofil-dlugie
    Od: "Arqadius" <a...@w...pl>

    Witam

    Przeslalem maila koledze, jego odpowiedz ponizej:

    [...
    Dzień dobry

    Na samym początku pragnę Pani powiedzieć, że jestem pełen podziwu i uznania
    dla Pani zaangażowania..... Proszę mi wierzyć ale większość rodziców nadal
    totalnie bagatelizuje sprawę molestowania seksualnego dzieci. Podchodzi do
    tematu w sposób "Moim dzieciom takie rzeczy nie mogą się zdarzyć.... Gdzieś
    w mieście X tak ale u nas to nie do pomyślenia" lub uważają, że sa do tego
    powołane odpowiednie instytuacje, kótre powinny same taki zjawisko wyłapać i
    zadziłać.

    Kolega podesłał mi dziś Pani maila....... niedawno broniłem pracę z zakresu
    molestowania seksualnego dzieci...... Postaram się w tym mailu zamieścić
    małe kompendium wiedzy. Zawrę w tym mailu podstawowe informacje, które
    powinna Pani znać i co może Pani jeszcze zrobić. Pragnę aby poznała Pani
    szerzej ten temat.... Poszerzenie wiedzy pozwoli Pani potwierdzić wiele Pani
    myśli jak i pozwoli spojrzeć jeszcze pod innym kontem na sytuację w jakiej
    się Pani teraz znalazła

    Przyznaje Pani rację, że to co teraz Pani przeżywa nie jest łatwe.
    Ustawodawca nie zrobił jak na razie praktycznie nic poza stworzeniem prawa,
    które ma karać. Pedofil wychodzi z więzienia i jest w świetle prawa
    oczyszczony. Dobrze, jeśli jak w Pani sytuacji osoba taka dostaje nadzór
    kuratorski. Kuratorzy (zaznaczam zawodowi) prowadzą jednak w jednej chwili
    ponad trzydzieści osób. Wynik tego taki, że mało możliwe aby robił to
    dobrze.

[...]

    Pisząc pracę mgr dotarłem do rozmów z pedofilami, którzy bez ogródek
    przyznają się, że więzienie sprawia, że zamieniają się w tykająca bombę...
    Niektórzy wręcz planują co będą robić po wyjściu z więzienia. Niektórzy mają
    szczęście trafić w więzieniu na bardziej albo jeszcze zaangażowanego
    psychologa czy osobę próbującą skazanego za pedofilię resocjalizować. Piszę
    próbuje, gdyż system resocjalizacji w Polsce totalnie nie odpowiada naszym
    realiom.... Jest to system skostniały, zły. a pedofila się nie resocjalizuje
    a leczy.

    Niektórzy pedofile, którzy na szczęście dzieci trafiają na tych
    zaangażowanych chcą podjąć leczenie. Po wyjściu z więzienia okazuje się
    jednak, że jedna wizyta u seksuologa, psychiatry kosztuje około 100 zł....
    Nikt takich konsultacji nie refunduje. Większość pedofilii nie mając
    narzuconych przez ustawodawcę obowiązków zmuszających go do leczenia wraca
    po krótkim czasie do czynów lubieżnych.

    Pisze Pani w mailu o tym, że zgłosiła się do osób, które według Pani oceny
    są powołane do ochrony dzieci. Zrobiła Pani bardzo dobrze. Proszę jednak
    pamiętać, że Policjanci robią to co w takiej sytuacji mogą. Tragedią jest
    to, że tak naprawdę poza spisaniem Pani zgłoszenia czy zebraniem zrobieniem
    wywiadu środowiskowego nie mogą wiele więcej. Kolejnym Bardzo dobrym Pani
    pomysłem było zwołanie zebrania sąsiadów z policjantami. Proszę im
    powiedzieć o tym, że widziała Pani dzieci z nim schodzące do piwnicy. To dla
    Policji sygnał, że muszą odnaleźć te dzieci. Polecam też aby spróbowała Pani
    sama je odnaleźć i zgłosić fakt odnalezienia takiego dziecka policjantowi.
    Dziecko takie zostanie przesłuchane w obecności psychologa. Jeśli dziecko
    takie zezna, że było molestowane to natychmiast zostanie aresztowany. Aby
    policjanci mogli podjąć jakieś kroki poza pisaniem kolejnych doniesień czy
    zeznań muszą mieć dowód, że czyn lubieżny zaistniał. Tu ponownie przyznaje
    Pani rację, że prawo jest w tym względzie bardzo źle skonstruowane. A temat
    zmian w tym względzie to "zazwyczaj kiełbasa" przedwyborcza na której
    niestety niektórzy polityce próbują się wybić. Przecież nic bardziej nie
    zapewnia wiekszego elektoratu jak pokazanie się jako osoba walcząca,
    obiecująca zmniany. A później o tym zapominają. Nie ma się co dziwić.... Do
    dziś nie została do końca wyjasniona sprawa udziału osób tzw. śmietanki,
    którzy korzystali z usług seksualnych na dworcu głównym w Warszawie. Był to
    punkt gdzie dzieci mogły znaleźć "klienta".

    Pojawiają się na szczęście małe promyki nadziei ...... Dużo w ostatnich
    latach zrobiła w tym względzie fundacja "Dzieci Niczyje". Pojawiają się też
    działania oddolne. Tak na marginesie to nieświadomie Pani rozpoczęła takie
    działania

    W wielu miastach w Polsce powstają grupy interdyscyplinarne

    W skład takich grup wchodzą osoby powołane z urzędu (dzielnicowi, pedagodzy,
    psychologowie itd.) do pomagania min. w sytuacjach do Pani podobnych.

    Działanie takich grup polega na wspólnej wymianie informacji (jak na razie
    to Pani łączyła działania tych osób przekazując każdemu z osobna informacje
    o zachowaniu tej osoby) i wybraniu najlepszego sposobu zaradzenia danej
    sytuacji. Działania takie pozwalają na zmniejszenie czasu wymiany informacji
    pomiędzy osobami oraz ograniczenie oddzielnych działań (każdy robi coś
    innego). A w takich sytuacjach chodzi przede wszystkim o czas.

    Co Pani może zrobić??????

    - Dopóki nie uda się zebrać dowodów na to, że osoba ta faktycznie ponownie
    molestuje dzieci powinna Pani wytłumaczyć przede wszystkim synowi, że ma go
    unikać.

    - Wytłumaczył bym na spokojnie co to jest tzw. Dobry i zły dotyk.

    Dobry: podanie ręki pogłaskanie głowy

    Zły: dotykanie przez drugą osobę miejsc erogennych (okolice piersi, krocza,
    ud)

    Ważne aby wytłumaczyć dziecku np.: różnicę pomiędzy pocałunkiem babci na
    powitanie, czy jak żegna Pani syna przed wyjściem do szkoły a pocałunkiem
    kogoś na przykład obcego.

    Dzieci zazwyczaj w naturalny sposób znają tą różnice. Z materiałów do
    których dotarłem podczas pisania pracy mgr wynikało, że dzieci czuły, że
    osoba molestująca robi im krzywdę. Oczywiście nie potrafiły tego opisać
    jednoznacznie. Mówiły np.: że bolał je brzuszek. Czuły, że dzieje się coś
    nienaturalnego.

    a.. może Pani na lekcji wychowawczej syna udało by się takie zajęcia z
    pedagogiem szkolnym psychologiem zorganizować

[...]

    c.. wytłumaczyć dzieciom, że nigdy nie mają chodzić po podwórku same.

    Ważne jest to, że wszystkie te rzeczy o których wspomniałem przed chwilą
    trzeba dzieciom wytłumaczyć jak najdelikatniej. Dzieci nie mogą zostać
    nastraszone.

    Ważna rzecz która się pojawiła w Pani mailu to mała dziewczynka, która
    mieszka z tą osobą w tym mieszkaniu. Proszę naciskać podczas spotkania z
    Policją na to aby dziecko to było przesłuchane w obecności psychologa.

    Ważna jest też postać ojczyma ale to temat na innego maila.

    Mam nadzieję, że choć w małym stopniu coś Pani pomogłem. Nie piszę dłuższego
    maila ze względu na spotkanie, które ma się dziś odbyć. chciałem jedynie
    podsunąc Pani kilka potrzebnych informacji.

    Jeśli jednak będzie Pani miała jeszcze jakieś pytania to proszę o
    bezpośredniego maila na: m...@s...op.pl lub komórkę 600 142 xxx
    (dla zainteresowanych podam). Rzeczy jakie według mojej oceny powinna Pani
    jeszcze znać to:

    a.. sygnały które mówią, że dziecko mogło być molestowane

    b.. Formy nadużyć seksualnych

    c.. Fazy towarzyszące seksualnemu krzywdzeniu dziecka

    d.. Wpływ molestowania dziecka na jego przyszłe życie.

    e.. sposoby terapii i pracy z dzieckiem jeśli zaistniał fakt molestowania

    pozdrawiam
    marcel

    PS. Wierzę, że wszystko będzie dobrze. Posyłając zatem dobre myśli
    ...]

    Pozdrawiam
    Arqadius