    From: marian <m...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sšsiad pedofil-dlugie
    Date: Wed, 22 Sep 2004 11:02:23 +0200
    Sender: j...@o...pl@dial-680.zgora.dialog.net.pl

    Andrzej Lawa wrote:

    > Ponownie: UDOWODNIJ to.
    >
    > W tym kraju póki co trzeba udowodnić winę. A nie niewinność. Każdy może
    > zaprosić każdego na lody - a co się tobie z lodami kojarzy, to jest już
    > tylko i wyłącznie twój problem.
    >
    > Cóż - niektórym wszystko się z seksem kojarzy... To się nazywa obsesja.

    Zgodnie z tym co piszesz, nie jest wlasciwie mozliwe oskarzenie kogokolwiek
    molestowanie seksualne.

    Dzisiaj egzaminowalem studentke - ladna blondynka. W sumie moglem przeciez
    powiedziec: "wpisze pani zaliczenie, ale najpierw zejdziemy do piwnicy na
    male bara-bara". Zgodnie z Twoja interpretacja to nie jest molestowanie -
    przeciez moglo mi chodzic o zejscie do piwnicy i wspolne zaspiewanie
    piosenki "bara-bara figo-fago song". No przeciez ekscentrycy sie zdarzaja.

    Inny przyklad. Nie tak dawno w moim miescie pobilo sie dwoch chlopaczkow ze
    szkoly podstawowej. Jeden mial ojca dresa i na odchodnym wygrazal drugiemu,
    ze "ojciec go wywiezie do lasu i zakopie". Za dwa dni pod szkole podjechalo
    BMW, wysiadlo dwoch lysych, zawolali chlopaczka, otworzyli bagaznik i
    pokazali mu co bylo w srodku. A w srodku byla lopata. Zapytali dzieciaka
    czy rozumie i odjechali. Sprawa zajmuje sie prokuratura.

    No i Andrzej Lawa moglby zapytac: czemu wlasciwie? Co ... nie wolno komus
    pokazac lopaty? A moze wlasciciele byli z niej bardzo dumni i chcieli
    koniecznie sie nia pochwalic? A moze chcieli przypomniec dzieciakowi o tym,
    ze w przeszlosci ludzie musieli ciezko pracowac na chleb?
    Na szczescie prokurator widzi tu grozbe karalna.

    Inna sprawa, gdybym ja Tobie pokazal lopate - pewnie bys nawet nie
    zrozumial. Zreszta, moglbym Cie jeszcze wczesniej zaprosic na loda do
    piwnicy (moje ulubione to Magnum) i tez by nie bylo w tym nic zlego.

    Czujesz roznice? Czujesz, ze nie jest wazne jakimi slowami ale CO sie mowi?
    Przeciez gdyby bylo tak jak mowisz, to jednye mozliwe molestowanie
    seksualne polegaloby na powiedzeniu: "prosze odbyc ze mna stosunek
    seksualny"?

    Gdzie tu obsesja?

    marych