  • 61. Data: 2004-09-22 07:19:08
    Temat: Re: sšsiad pedofil-dlugie
    Od: "Artur Ch." <f...@f...de>

    Dnia 21 wrz o godzinie 12:25, na pl.soc.prawo, Johnson napisał(a):

    > Podobno pedofilia, jak i homoseksualizm jest jedynie orientacją seksualną (?? -
    > tak jest poprawnie politycznie), a skoro tak to nie można jej wyleczyć, bo to
    > nie choroba. Jest to jedynie orientacja seksualna niezgodna z obowiązującym
    > prawem.

    Że co proszę?
    Homoseksualizm jest niezgodny z prawem??

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 62. Data: 2004-09-22 07:37:11
    Od: "Artur Ch." <f...@f...de>

> [...]

    > nie choroba. Jest to jedynie orientacja seksualna niezgodna z obowiązującym

    Cytat:
    Rick Agon : Geje zzieleniały
    Wedle ostatnich doniesień serwisów agencyjnych tonące SLD zamierza się
    chwycić brzytwy, a konkretnie pomysłu "legalizacji związków
    homoseksualnych". Już samo postawienie problemu w ten sposób nie jest
    uczciwe intelektualnie. "Związki homoseksualne" już są w Polsce legalne,
    bowiem homoseksualizm nie jest przestępstwem. Tzw. "gejom" (politycznie
    poprawne określenie homoseksualistów) nie rozchodzi się więc o "legalizację
    związków homoseksualnych", ale o nadanie im statusu zbliżonego do
    małżeństwa, a to już zupełnie inna sprawa.

    Homoseksualizm nie był traktowany jako przestępstwo, więc skąd Ci to
    przyszło do głowy?
    http://www.wandea.org.pl/zieloni-2004/jacek-adler.ht

    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 63. Data: 2004-09-22 07:39:53
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jakie jest wobec ciebie wiarygodne źródło informacji na temat chorób
    > psychicznych? :>

    wiem.kurde.pl :))

    Nie no nie wiem, ale na pewno nie "wiem" onetu.
    Juz chyba lepiej szukac na grpie o psychologii,
    zapytac sie rasowych psychologow.

    Moim zdaniem na pewno nie jest choroba HOmoseksualizm, bo rownie dobrze
    mozna mowic ze muzryn jest chory bo jest inny :)

    co do Pedo to nie wiem.. Czy to choroba to mam watpliwosci, po prostu ktos
    jest inny,
    najlatwiej tlumaczyc ze to choroba. Patrz tego psychologa co zlapali.
    Przyznaje sie jestem chory.
    Na pewno bylo latwiej niz Taki jestem, (zboczony?) jara mnie to i tyle.
    Nad chorym sie ktos moze zlitowac..

    P.

  • 64. Data: 2004-09-22 07:46:45
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > czekam niecierpliwie na rozwiniecie, moze to tylko tobie sie tak kojazy,
    ja
    > uwazam ze to calkiem niewinne slowa, tak samo jak ty uwazasz za niewinne
    > zaproszenie malotetniego do piwnicy na lody

    no to moze inczej, place 12letniemu chlopakowi tysiac za to ze powie
    iz Pan Szerszen zaprosil go na loda do piwnicy (nie majac zadnych dowodow
    jak owa Pani)
    tak sie zlozylo ze szerszen za gwalt wczesniej siedzial. A ja nie lubi
    egwalcicieli dlatego tak postapilem.
    Dzieciak tak lubi pieniadze ze chocby go obdzierali ze skory nie powie jak
    naprawde bylo.

    Nadal uwzasz ze to wystarczy?

    Powinni pojsc za nim i gdyby widzieli ze kogogs zaczyna macac itp.
    (JA bym zrobil tak :) obcial kutasa, i polamal rece a pozniej nogi, i
    odzdzielnie kazdego palca u rak i u nog,
    JA BYM TO ZROBIL co kto robi to jego sprawa) zatrzymac i sila na policje
    zawqiezc ew. wezwac policje a dzieciuakowi nie pozwolic sie ubrac
    (brutalne). Jemu tak samo nie.

    P.

  • 65. Data: 2004-09-22 07:48:22
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie zeszlam do piwnicy.Zadzwonilam na policje.Nie ja chyba powinnam go
    > przylapywac na goracym uczynku - tak wtedy myslalam. Teraz mysle, ze
    policja
    > czeka az ktos to za nia zrobi.To my - sasiedzi mamy sie zaczaic na
    goscia,
    > pilnowac kiedy przyprowadzi dziecko i wparowac do piwnicy?Tego oczekuje
    od
    > nas policja? Teraz mysle, ze tak.

    > zadzialaniem nie jest telefon na policje?

    a co jezeli w momencie gdy policja bedzie sterczec w piwnicy i czekac az
    on komus loda zrobi
    (co moze potrwac) a w tym czasie zamorduja x inych osob bo policji nie
    bylo?

    > Nie, nie bede nikogo przylapywac. Nie bede sie tlumaczyc dlaczego.Nie i
    > juz.Od przylapywania nie jest policja? Czy jakis inny organ? Ja sie na
    tym
    > nie znam za dobrze, ale dlaczego narzucasz NA MNIE obowiazek
    przylapywania
    > kogokolwiek?

    na gebe to mozeez bulke kupic.

    P.

  • 66. Data: 2004-09-22 07:50:26
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > jak bedzie widziala facetow w kominiarkach z bronia wbiegajacych do
    banku
    > tez ma najpierw wejsc sprawdzic co sie tam dzieje zanim zawiadomi
    policje?

    bron jest nielegalna, lody nie. Nadal nie rozumiesz co Pan A. mowi.

    i co maja zrobic?

    P.

  • 67. Data: 2004-09-22 07:51:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > i nie bedzie jak policja sie tym nie chce zainteresowac

    A policja się tym nie zainsteresuje, dopóki nie będzie miała niczego
    konkretnego.

    > chyba ze dziecko zostanie zgwalcone, ale wtedy moze byc sprawa nie o
    > molestowanie tylko o morderstwo

    Gwałt to nie morderstwo (reagujesz jak ta durna baba ze ścierą z filmu
    Barei "To złodziej! I pewnie pijak! Bo każy pijak to złodziej!").

    > pitolisz, molestowanie dzieci przez pedofila

    Dowód poproszę. Póki co są tylko podejrzenia kobiety, która nawet nie
    chce palcem ruszyć, żeby sprawdzić, czy ma rację, czy urojenia.

    > i zapraszanie ich do piwnicy

    Co jest w tym nielegalnego? U mnie np. w piwnicy jest harcówka.

    > jest juz powaznym znakiem na to ze jednak moze ponownie popelnic
    > przestepstwo i powinny sie tym odpowiednie organy zainteresowac

    Skąd wiesz, że się nie zainsteresowały? Czy dla ciebie zainteresowanie
    to akcja antyterrorystów?

    > dal az nadto, tylko im sie dupy nie chce ruszyc

    Co konkretnego? Wiedzieli, żeby molestował? Nie. Niczego konkretnego nie
    widzieli.

    > wlasnie mowimy o prawie, a w tym wypadku wszystko to czyni pedofil na
    > warunkowym

    A jaki konkretny paragraf tym swoim "czynieniem" łamie?

    > nie o lody pytalem

    Była mowa o lodach...

    > pytam o ciebie nie o ustawe

    Ale ja się pytam. W żadnym prawdziwym państwie prawa nie więzi się ludzi
    za "dziwne" zachowania. Dopiero złamanie przepisów na to pozwala.

    > nie pal glupa bo wszyscy widza ze ci to niezle wychodzi

    Ach, mistrz mnie docenił...

    > zalosny jestes jelopku
    > ja nic nie zakladam, to ty zakladasz jakies chore pomysly, ja opieram sie na
    > faktach ktore nam dostarczyla autorka, a z nich jasno wynika ze tak sie
    > dzieje

    Żadnych konkretnych faktów nie dostarczyła. Tylko domysły.

    > w miejscu gdzie ja sie wychowalem taki koles dlugo by sie zdrowiem nie
    > nacieszyl zachowujac sie w ten sposob

    Zapewne - dresiarstwo nie lubi sprzeciwu i reaguje nerwowo i
    zdecydowanie fizycznie. Na szczęście ja wśród dresów się nie wychowałem,
    burasie.

    > zadalem, czy tak samo bys olewal ta sprawe jak by ten koles mieszkal w
    > twojej klatce i twoje dzieci zapraszal na lody do piwnicy

    W przeciwieństwie to inicjatorki wątku poszedł bym najpierw sprawdzić
    swoje podejrzenia. Cóż - ona woli stanąć na środku placu i się drzeć
    POLICJAAAAAAAAAAAAA!

    > nie podam konkretnego paragrafu, bo i nie o paragraf tu chodzi

    Nie?

    > ale zachodzi podejzenie o i popelnieniu przestepstwa lub jego usilowaniu, o

    A ja ciebie podejrzewam o chęć pobicia człowieka. I się stanowczo pytam:
    dlaczego policja nic nie zrobiła? Dlaczego siedzisz przy swoim
    komputerze, zamiast w prewencyjnym areszcie!?!?

    > recydywie i nalezy sie tym zaintersowac, a organy do tego wyznaczone olewaja
    > ten fakt

    Skąd wiesz, że olewają? A może właśnie sprawdzili (tylko bez pochodów i
    fanfar) i okazało się, że ludzie tylko w histerię wpadli?

  • 68. Data: 2004-09-22 07:53:06
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Artur Ch. napisał(a) w wiadomości

    Bezrozumna istota. Czytać nie umie.

    --
    JOHNSON :)

  • 69. Data: 2004-09-22 07:58:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen wrote:

    > jak bedzie widziala facetow w kominiarkach z bronia wbiegajacych do banku
    > tez ma najpierw wejsc sprawdzic co sie tam dzieje zanim zawiadomi policje?

    Za dużo filmów się naoglądałeś.

    Poza tym przykład pasuje jak pięść do nosa - dla niej bezpośredniego
    zagrożenia nie ma. A jak się boi, zawsze może zabrać pieprz w spraju.
    No, chyba że on te dzieci zaprasza, majac na plecach AK-47...

    > patrz wyzej na moja analogie

    Jest do dupy.

    > zrobila juz leglane rzeczy i pyta jakie moze jeszcze zrobic a ty pitolisz
    > jak potluczony

    Póki co to ty sprawiasz wrażenie potłuczonego. "Leglane" - ROTFL

    A co może jeszcze zrobić mogłą sobie przeczytać - ale stanowczo odmówiła
    skorzystania z tej rady. Odmówiła też wyjaśnienia, dlaczego odmówiła
    sprawdzić swoje podejrzenia.

    > maja konkretne informacje, koles skazany za pedofilie na zwolnieniu
    > warunkowym zaprasza i wchodzi z malotetnim do piwnicy

    I co wg. ciebie policja powinna z tym zrobić? Zastrzelić go?

    > jak dla mnie jest to wystarczajaca informacja do zainteresowania sie sprawa

    Zdefiniuj "zainteresowanie". Bo póki co odnoszę wrażenie, że ty i ona
    przez "zainteresowanie" rozumiecie spałowanie albo zamknięcie w więzieniu.

  • 70. Data: 2004-09-22 08:23:47
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: "Arqadius" <a...@w...pl>

    Witam

    Przeslalem Pani maila koledze, jego odpowiedz ponizej:

    [...
    Dzień dobry

    Na samym początku pragnę Pani powiedzieć, że jestem pełen podziwu i uznania
    dla Pani zaangażowania..... Proszę mi wierzyć ale większość rodziców nadal
    totalnie bagatelizuje sprawę molestowania seksualnego dzieci. Podchodzi do
    tematu w sposób "Moim dzieciom takie rzeczy nie mogą się zdarzyć.... Gdzieś
    w mieście X tak ale u nas to nie do pomyślenia" lub uważają, że sa do tego
    powołane odpowiednie instytuacje, kótre powinny same taki zjawisko wyłapać i
    zadziłać.

    Kolega podesłał mi dziś Pani maila....... niedawno broniłem pracę z zakresu
    molestowania seksualnego dzieci...... Postaram się w tym mailu zamieścić
    małe kompendium wiedzy. Zawrę w tym mailu podstawowe informacje, które
    powinna Pani znać i co może Pani jeszcze zrobić. Pragnę aby poznała Pani
    szerzej ten temat.... Poszerzenie wiedzy pozwoli Pani potwierdzić wiele Pani
    myśli jak i pozwoli spojrzeć jeszcze pod innym kontem na sytuację w jakiej
    się Pani teraz znalazła
    Przyznaje Pani rację, że to co teraz Pani przeżywa nie jest łatwe.
    Ustawodawca nie zrobił jak na razie praktycznie nic poza stworzeniem prawa,
    które ma karać. Pedofil wychodzi z więzienia i jest w świetle prawa
    oczyszczony. Dobrze, jeśli jak w Pani sytuacji osoba taka dostaje nadzór
    kuratorski. Kuratorzy (zaznaczam zawodowi) prowadzą jednak w jednej chwili
    ponad trzydzieści osób. Wynik tego taki, że mało możliwe aby robił to
    dobrze.

    W Polsce nie istnieje system postpenitencjarny dla pedofilii. W Wielkiej
    Brytanii wprowadzono system kontrolowania pedofilii przez noszone na nogach
    elektronicznych nadajników. Jeśli taki delikwent zbliży się do szkoły czy
    przedszkola policja od razu przystępuje do działania.... No tak ale to jest
    Wielka Brytania....

    Pisząc pracę mgr dotarłem do rozmów z pedofilami, którzy bez ogródek
    przyznają się, że więzienie sprawia, że zamieniają się w tykająca bombę...
    Niektórzy wręcz planują co będą robić po wyjściu z więzienia. Niektórzy mają
    szczęście trafić w więzieniu na bardziej albo jeszcze zaangażowanego
    psychologa czy osobę próbującą skazanego za pedofilię resocjalizować. Piszę
    próbuje, gdyż system resocjalizacji w Polsce totalnie nie odpowiada naszym
    realiom.... Jest to system skostniały, zły. a pedofila się nie resocjalizuje
    a leczy.

    Niektórzy pedofile, którzy na szczęście dzieci trafiają na tych
    zaangażowanych chcą podjąć leczenie. Po wyjściu z więzienia okazuje się
    jednak, że jedna wizyta u seksuologa, psychiatry kosztuje około 100 zł....
    Nikt takich konsultacji nie refunduje. Większość pedofilii nie mając
    narzuconych przez ustawodawcę obowiązków zmuszających go do leczenia wraca
    po krótkim czasie do czynów lubieżnych.

    Pisze Pani w mailu o tym, że zgłosiła się do osób, które według Pani oceny
    są powołane do ochrony dzieci. Zrobiła Pani bardzo dobrze. Proszę jednak
    pamiętać, że Policjanci robią to co w takiej sytuacji mogą. Tragedią jest
    to, że tak naprawdę poza spisaniem Pani zgłoszenia czy zebraniem zrobieniem
    wywiadu środowiskowego nie mogą wiele więcej. Kolejnym Bardzo dobrym Pani
    pomysłem było zwołanie zebrania sąsiadów z policjantami. Proszę im
    powiedzieć o tym, że widziała Pani dzieci z nim schodzące do piwnicy. To dla
    Policji sygnał, że muszą odnaleźć te dzieci. Polecam też aby spróbowała Pani
    sama je odnaleźć i zgłosić fakt odnalezienia takiego dziecka policjantowi.
    Dziecko takie zostanie przesłuchane w obecności psychologa. Jeśli dziecko
    takie zezna, że było molestowane to natychmiast zostanie aresztowany. Aby
    policjanci mogli podjąć jakieś kroki poza pisaniem kolejnych doniesień czy
    zeznań muszą mieć dowód, że czyn lubieżny zaistniał. Tu ponownie przyznaje
    Pani rację, że prawo jest w tym względzie bardzo źle skonstruowane. A temat
    zmian w tym względzie to "zazwyczaj kiełbasa" przedwyborcza na której
    niestety niektórzy polityce próbują się wybić. Przecież nic bardziej nie
    zapewnia wiekszego elektoratu jak pokazanie się jako osoba walcząca,
    obiecująca zmniany. A później o tym zapominają. Nie ma się co dziwić.... Do
    dziś nie została do końca wyjasniona sprawa udziału osób tzw. śmietanki,
    którzy korzystali z usług seksualnych na dworcu głównym w Warszawie. Był to
    punkt gdzie dzieci mogły znaleźć "klienta".

    Pojawiają się na szczęście małe promyki nadziei ...... Dużo w ostatnich
    latach zrobiła w tym względzie fundacja "Dzieci Niczyje". Pojawiają się też
    działania oddolne. Tak na marginesie to nieświadomie Pani rozpoczęła takie
    działania
    W wielu miastach w Polsce powstają grupy interdyscyplinarne
    W skład takich grup wchodzą osoby powołane z urzędu (dzielnicowi, pedagodzy,
    psychologowie itd.) do pomagania min. w sytuacjach do Pani podobnych.
    Działanie takich grup polega na wspólnej wymianie informacji (jak na razie
    to Pani łączyła działania tych osób przekazując każdemu z osobna informacje
    o zachowaniu tej osoby) i wybraniu najlepszego sposobu zaradzenia danej
    sytuacji. Działania takie pozwalają na zmniejszenie czasu wymiany informacji
    pomiędzy osobami oraz ograniczenie oddzielnych działań (każdy robi coś
    innego). A w takich sytuacjach chodzi przede wszystkim o czas.

    Co Pani może zrobić??????

    - Dopóki nie uda się zebrać dowodów na to, że osoba ta faktycznie ponownie
    molestuje dzieci powinna Pani wytłumaczyć przede wszystkim synowi, że ma go
    unikać.
    - Wytłumaczył bym na spokojnie co to jest tzw. Dobry i zły dotyk.

    Dobry: podanie ręki pogłaskanie głowy
    Zły: dotykanie przez drugą osobę miejsc erogennych (okolice piersi, krocza,
    ud)

    Ważne aby wytłumaczyć dziecku np.: różnicę pomiędzy pocałunkiem babci na
    powitanie, czy jak żegna Pani syna przed wyjściem do szkoły a pocałunkiem
    kogoś na przykład obcego.
    Dzieci zazwyczaj w naturalny sposób znają tą różnice. Z materiałów do
    których dotarłem podczas pisania pracy mgr wynikało, że dzieci czuły, że
    osoba molestująca robi im krzywdę. Oczywiście nie potrafiły tego opisać
    jednoznacznie. Mówiły np.: że bolał je brzuszek. Czuły, że dzieje się coś
    nienaturalnego.

    a.. może Pani na lekcji wychowawczej syna udało by się takie zajęcia z
    pedagogiem szkolnym psychologiem zorganizować
    b.. dla zabezpieczenia zorganizował bym z sąsiadami cichy nadzór nad
    dziećmi. Ustalić, że dzieci kolejno na podwórku dogląda ktoś inny (to może
    być problematyczne do ustawienia ale gra warta świeczki), dzieci nie będa
    zdawały sobie nawet sprawe, że są pod opieką
    c.. wytłumaczyć dzieciom, że nigdy nie mają chodzić po podwórku same.

    Ważne jest to, że wszystkie te rzeczy o których wspomniałem przed chwilą
    trzeba dzieciom wytłumaczyć jak najdelikatniej. Dzieci nie mogą zostać
    nastraszone.
    Ważna rzecz która się pojawiła w Pani mailu to mała dziewczynka, która
    mieszka z tą osobą w tym mieszkaniu. Proszę naciskać podczas spotkania z
    Policją na to aby dziecko to było przesłuchane w obecności psychologa.
    Ważna jest też postać ojczyma ale to temat na innego maila.
    Mam nadzieję, że choć w małym stopniu coś Pani pomogłem. Nie piszę dłuższego
    maila ze względu na spotkanie, które ma się dziś odbyć. chciałem jedynie
    podsunąc Pani kilka potrzebnych informacji.
    Jeśli jednak będzie Pani miała jeszcze jakieś pytania to proszę o
    bezpośredniego maila na: m...@o...pl lub komórkę 600 142 308. Rzeczy
    jakie według mojej oceny powinna Pani jeszcze znać to:

    a.. sygnały które mówią, że dziecko mogło być molestowane
    b.. Formy nadużyć seksualnych
    c.. Fazy towarzyszące seksualnemu krzywdzeniu dziecka
    d.. Wpływ molestowania dziecka na jego przyszłe życie.
    e.. sposoby terapii i pracy z dzieckiem jeśli zaistniał fakt molestowania

    pozdrawiam
    marcel

    PS. Wierzę, że wszystko będzie dobrze. Posyłając zatem dobre myśli
    ...]

    Pozdrawiam, zycze powodzenia i wytrwalosci,
    Arqadius

    ---
    Brak wirusków