  • From: futszaK <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Date: Wed, 22 Sep 2004 10:43:18 +0200

    Tue, 21 Sep 2004 08:26:44 +0200, użyszkodnik "Beatka"
    <b...@o...pl> napisał:

    >Sytuacja jest taka : na wiosne wyszedl z wiezienia, odsiedzial ok.5 lat za
    >molestowanie dzieci, jest na zwolnieniu warunkowym, ma kuratora.

    i bardzo dobrze, każdy jest człowiekiem i ma prawo do poprawy

    >Mieszkam z Nim w jednym bloku, w jednej klatce. Szuka kontaktu z dziecmi,
    >zagaduje, usmiecha sie.

    uśmiechanie się do dzieci nie jest jeszcze karalne

    >Natomiast do zadnego doroslego sie nie odzywa, nawet
    >"dzien dobry"

    sądząc po atmosferze jaką pani Beatka wytworzyła wokół jego osoby sie
    nie dziwie

    >Sprowadza sobie chlopcow,sa to dzieci zaniedbane, puszczone
    >samopas na caly dzien ( a moze i noc) na ulice, brudne.Ja kilka razy
    >widzialam jedynie jak szedl w strone domu z nimi, ale wg relacji sasiadow
    >schodzi z nimi do piwnicy (tzn, zawsze z jednym chlopcem).

    podobno, ponoć i takie tam

    >Byly zgloszenia
    >sasiadow na policje w tej sprawie - wiem od dzielnicowego.

    niezła plotkara z tego dzielnicowego

    >Mojego syna (7 lat) "zaprosil" cytuje: "chodz na loda do piwnicy". Adas
    >odmowil i szybko sie oddalil i mnie powiadomil.

    znaczy ma zaufanie do matki a nie do obcych, to dobrze

    >Byl u mnie dzielnicowy,
    >zrobil notatke i poszedl.Byli panowie z kryminalnej, porobili notatki, dali
    >telefon do siebie i poszli.Zglosilam w szkole syna, pani pedagog wystapila
    >oficjalnie do sadu i podali jej informacje, ze siedzial za molestowanie, ze
    >jest na warunkowym, ze ma kuratora, zebym napisala do Prokuratury Rejonowej
    >opisujac cala sytuacje plus podpisy sasiadow. Napisalam, teraz jestem w
    >trakcie zbierania podpisow .
    >Na jutro zorganizowalam spotkanie sasiadow z dzielnicowym.
    >Jestem bezsilna.Co moge jeszcze zrobic?

    wystarczy

    >Caly czas slysze, ze NIC sie nie
    >stalo, wiec policja nie ma podstaw, aby cokolwiek zrobic.Na co mam czekac?
    >Az zaciagnie na sile moje lub inne dziecko do piwnicy?

    nie zaciągnie

    >Wg mnie to zaproszenie mialo zdecydowanie podtekst seksualny, wg policji
    >nie.

    bo nie jest to do udowodnienia, z takimi spanikowanymi mamusiami oni
    mają do czynienia na codzień w ramach wykonywanego zawodu

    >A facet (wlasciwie to mlody chlopak) przesiaduje sobie na laweczce pod
    >blokiem , obserwuje bezczelnie i wymownie dzieci bawiace sie w piaskownicy
    >pod okiem opiekunow. Wodzi za nimi wzrokiem! Wgapia sie jak sroka w kosc.On
    >jest albo nienormalny i bardzo chory albo gra nam na nerwach zupelnie
    >specjalnie.Wie, ze moze sobie tak z nami pogrywac, bo policja nie ma podstaw
    >......Ostatnio sasiadka szla z 13 letnim synem, ten czlowiek szed z
    >naprzeciwka i bezczelnie wpatrywal sie w rozporek chlopca.Kobieta jest
    >zszokowana.

    zróbcie mu zrzute na kompa, nich se gruche trzepie przy zdjęciach
    małolatów

    >Jego sytuacja mieszkaniowa - mieszka z chora, czesciowo sparalizowana matka,
    >wozi ja na wozku inwalidzkim i stara sie sprawiac wrazenie niezwykle
    >opiekunczego syna.

    nie stara się tylko jest opiekuńczy, jeśli nawet jest pedofilem to
    seksualność jest jedynie 1/4 jego osobowości (jak u każdego człowieka)

    proponuje oderwać się od czytania Super Ekspresu i oglądania tefałenu
    i spojrzeć na to innym okiem niż szukających sensacji mediów

    >Ten czlowiek jest wg mnie chory, nienormalny i nieobliczalny.Zlosliwy i
    >zadziorny.

    jak się go tak traktuje to się nie dziwie

    >Tylko dlatego nie poszlam z mezem do niego, aby zazadac
    >kategorycznie, aby nie wazyl sie zaczepiac wiecej mojego dziecka.To mogloby
    >pogorszyc tylko sytuacje.

    proponuje wysłać pismo :P

    >Mam madrego i samodzielnego syna.Teraz nie pozwalam Mu wychodzic na
    >podworko, wszedzie chodzimy razem. Adas jest rozzalony, bo to dla niego
    >kara.Niby rozumie, ze tak trzeba ale ma do mnie zal. Czy trzymanie dzieci
    >24godz/dobe za raczke ma rozwiazac nasz problem??????

    tak, być może on również w przyszłości wyrośnie na geja albo pedofila.
    mówie poważnie, nadopiekuńczość ze strony mamusi jest jednym z
    czynników zwiększających prawdopodobieństwo że syn w dorosyłym wieku
    stanie się dewiantem seksualnym gdyż nie będzie potrafił stworzyć
    trwałego związku z kobietą

    > Po to uczymy je
    >ostroznosci i rozwagi aby nigdy nie pozwolic na samodzielnosc? Wyjscie na
    >male podworko przed blokiem jest chyba czyms normalnym? Dla naszych dzieci
    >juz nie.

    ...skoro się buduje mur to nic dziwnego

    >Do kogo moge sie zglosic, do kogo napisac, z kim porozmawiac, aby wreszcie
    >zaczelo sie cos dziac w tej sprawie?

    najlepiej do tefałenu, Supereksporesu czy Faktu-u, oni lubią tanie
    sensacje z niczego a pedifilia jest ostatnio na topie więc może jakaś
    kasa wpadnie i będzie można kupić złotą klatke celem zamkniecia
    syneczka w nia i powieszenia na ścianie, napewno pomoże :P

    >Jednego nie rozumiem.Zawsze narzeka sie na przepisy prawa.Sa takie jakie sa
    >i nie mozna nic zrobic. To dlaczego sie tego prawa nie zmienia??????????????
    >Ile trwa zmienienie paragrafu, ze pedofil musi sie poddac leczeniu po
    >wyjsciu na wolnosc????????????

    leczyć to się powinno chore społeczeństwo z takich zachowań jakie
    uskutecznia pani Beatka

    >Juz zwariuje chyba.Prosze o pomoc, rade, cokolwiek. Nieszczescie wisi w
    >powietrzu ......

    w takim razie proponuje umówić się z psychiatrą

    --
    futszaK
    598339018 887233199