    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Date: Wed, 22 Sep 2004 11:02:45 +0200

    wiadomości news:ciraus$1e9d$1@news2.ipartners.pl...

    > A policja się tym nie zainsteresuje, dopóki nie będzie miała niczego
    > konkretnego.

    jasne, pedofil na warunkowym i jego wycieczki do piwnicy z dziecmi to
    codziennosc :D to nic konkretnego

    > Gwałt to nie morderstwo (reagujesz jak ta durna baba ze ścierą z filmu
    > Barei "To złodziej! I pewnie pijak! Bo każy pijak to złodziej!").

    a kogo to obchodzi, sprawe o morderstwo moze miec ojciec zgwalconego dziecka

    > Dowód poproszę. Póki co są tylko podejrzenia kobiety, która nawet nie
    > chce palcem ruszyć, żeby sprawdzić, czy ma rację, czy urojenia.

    od tego jest policja i kurator, sa podejzenia i to dosc mocne

    > Skąd wiesz, że się nie zainsteresowały? Czy dla ciebie zainteresowanie
    > to akcja antyterrorystów?

    powtarzasz sie a ja nie zamierzam

    > A jaki konkretny paragraf tym swoim "czynieniem" łamie?

    to ma ustalic organ do tego powolany

    > Była mowa o lodach...

    tia...

    > Ale ja się pytam. W żadnym prawdziwym państwie prawa nie więzi się ludzi
    > za "dziwne" zachowania. Dopiero złamanie przepisów na to pozwala.

    czy jestes glupi czy tylko takiego udajesz?

    > Zapewne - dresiarstwo nie lubi sprzeciwu i reaguje nerwowo i
    > zdecydowanie fizycznie. Na szczęście ja wśród dresów się nie wychowałem,
    > burasie.

    dalej dalej uogolniaj :)
    widac wsrod pedofili sie wychowales skoro dla ciebie takie zachowanie jest
    norma

    > W przeciwieństwie to inicjatorki wątku poszedł bym najpierw sprawdzić
    > swoje podejrzenia. Cóż - ona woli stanąć na środku placu i się drzeć
    > POLICJAAAAAAAAAAAAA!

    ale to jest kobieta to raz, i slusznie sie domaga ingerencji odpowiednich
    organow
    po to sie placi podatki na nie
    jak mamy je wyreczac we wszystkim to moze i wyroki zaczniemy sami wykonywac
    bo w sumie jak juz ustalimy ze ktos popelnil przestepstwo, to potem sie
    okaze ze jeszcze sami musimy go zatrzymac, a wiec po co zawracac im glowe,
    wyrok tez sami wykonamy

    > Nie?

    nie, ale ty to nie predko zrozumiesz

    > A ja ciebie podejrzewam o chęć pobicia człowieka. I się stanowczo pytam:
    > dlaczego policja nic nie zrobiła? Dlaczego siedzisz przy swoim
    > komputerze, zamiast w prewencyjnym areszcie!?!?

    dowody prosze dowody

    > Skąd wiesz, że olewają? A może właśnie sprawdzili (tylko bez pochodów i
    > fanfar) i okazało się, że ludzie tylko w histerię wpadli?

    bo jesli by tak bylo to nalezy o tym poinformowac zainteresowanych rodzicow