  • 11. Data: 2005-04-17 10:51:26
    Temat: Re: samochodowe radio pułapka na złodzieja
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Przemek R... napisał:

    > a najlpesaa metoda jest zakup blokady na kolo (takiej jaka straz wiejska
    > uzywa)
    > i nakladanie na noc. Jezeli laweta nie przyjada to nie sadze by zdejmowali
    > blokade :-)

    Jak samochod jest dobry to laweta przyjedzie. Poza tym troche z tym
    problemu. Komu by sie chcialo bawic z taka blokada w zime ? ;)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 12. Data: 2005-04-17 10:52:13
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Przemek R... napisał:

    > jak dla mnie pomysl genialny, ale aby uniknac opisanej przez Ciebie
    > sytuacji, wypada przedzownic albo wybrac sie
    > na komende i powidaomic ze trzymamy manekina w samochodzie o numerach

    Ja bym nikogo nie powiadamial, bo i tak ta informacja sie gdzies zgubi
    (w duzym miescie na pewno).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 13. Data: 2005-04-17 11:04:39
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Piotr/inw wrote:

    > Jaką wybrać teraz formę ochrony manekina?

    Moze na fotelu obok polozyc ... jakies tanie ... radio?

    ;)

    --
    Film: One point 0 .............................. http://tiny.pl/hdmb
    Film: Arktyczna goraczka ....................... http://tiny.pl/hdmz

  • 14. Data: 2005-04-17 11:20:23
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości

    > Jak samochod jest dobry to laweta przyjedzie. Poza tym troche z tym
    > problemu. Komu by sie chcialo bawic z taka blokada w zime ? ;)

    dobra jest tez deska z gwodziem przykryta jakims kocem na przednim
    siedzeniu, gorzej jak samemu
    sie zapomni :)

    P.

  • 15. Data: 2005-04-17 12:52:06
    Od: Bartek Kiełtyka <b...@s...gazeta.pl>

    Sun, 17 Apr 2005 12:31:53 +0200
    "Przemek R..." <p...@t...gazeta
    .pl> napisał(a):

> [...]
    > uzywa)
    > i nakladanie na noc. Jezeli laweta nie przyjada to nie sadze by zdejmowali

    A w jaki sposób założenie blokady na koło ma uniemożliwić złodziejowi kradzież radia?

    --
    Bartek Kiełtyka

  • 16. Data: 2005-04-17 12:58:20
    Temat: Re: samochodowe radio pu?apka na z?odzieja
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Bucz napisał(a):
    > troche SF. ale przyjmijmy taka bajke
    >
    > zostawiam na noc podmienione w samochodzie radio pulapke na zlodzieja,
    > zlodziej pewnej pieknej nocy wybija szybe, kradnie radio, po oddaleniu
    > sie od samochodu na 5m radio wybucha, urywa zlodziejowi 2 rece

    Ja mam taki zwyczaj, ze schodzac z roweru rozpinam szybkozamykacz
    przedniego kola.
    Obawiam sie po prostu sytuacji, w ktorej nagle na rower ktos mi wskoczy
    i bedzie probowal odjechac.
    Z rozpietym kolem dojedzie do pierwszego kraweznika :)

    Czy za cos takiego, cos mi grozi?
    I na jakiej podstawie?

  • 17. Data: 2005-04-17 13:16:12
    Temat: Re: samochodowe radio pu3apka na z3odzieja
    Od: "kuba D." <k...@p...pl>

> [...]
    > i bedzie probowal odjechac.
    > Z rozpietym kolem dojedzie do pierwszego kraweznika :)

    OJ grozi i to bardzo duzo - ja juz kupiłem ten pomysł ;-) a mogłes na tym
    sporo zarobić sprzedając wybuchowe radia;-)

  • 18. Data: 2005-04-17 13:56:11
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    mariposa doux <m...@g...pl> naskrobał/a w

    > Moze na fotelu obok polozyc ... jakies tanie ... radio?

    A z tyłu manekin psa do ochrony taniego radia. :)

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Szowinisci wszystkich krajów laczcie sie.

  • 19. Data: 2005-04-17 14:52:17
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Bartek Kiełtyka" <b...@s...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:20050417145206.0f165502@bartez.mlodych...
    Sun, 17 Apr 2005 12:31:53 +0200
    "Przemek R..." <p...@t...gazeta
    .pl>
    napisał(a):

> [...]
    > blokade :-)
    >
    > P.
    >

    >A w jaki sposób założenie blokady na koło ma uniemożliwić złodziejowi

    utrudni kradziez auta. Podobnie jak np wzelkie blokady na skrzynie biegow,
    kierownice, zlodzieje tego
    nie lubia.
    Co do radia, mozna zabezpieczyc na sto innych sposobow.
    Dla chcacego nic trudnego.

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 20. Data: 2005-04-17 15:12:59
    Od: Bucz <R...@t...pbz-ROT13>

    Użytkownik Przemek R... napisał:

> [...]
    .pl>

> [...]
    > kierownice, zlodzieje tego
    > nie lubia.
    > Co do radia, mozna zabezpieczyc na sto innych sposobow.

    jasne ze mozna...
    najpierw blokada kierownicy...
    potem zabezpieczenia radia...

    to dzis w nocy dla odmieny 2 ulice dalej zniknely z auta sasiada 4
    alu-felgi, nawet sie nie pofatygowali zeby podlozyc ceglowki...

    a jak juz felgi sobie zabezpieczysz to zaczna krasc lusterka...

    a co do felg to pewnie juz o 5 rano na gieldzie byly pogonione za
    smieszne pieniadze...

    pardia... i najlepsze ze wiem kto to robi tylko nie ma na nich haka...

    --
    Bucz
    "Wyrzucanie smieci za okno samochodu urozmaica krajobraz