  • 21. Data: 2005-04-17 21:06:20
    Temat: Re: samochodowe radio pu3apka na z3odzieja
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    kuba D. napisał(a):

    > OJ grozi i to bardzo duzo - ja juz kupiłem ten pomysł ;-) a mogłes na tym
    > sporo zarobić sprzedając wybuchowe radia;-)

    No grozi grozi... ale na jakiej podstawie?
    Sciagane z urzedu?

    Bo ze cywilnie mnie moze zlodziej pozwac, to wiadomo ze moze, trudniej
    chyba bylo by mu wygrac :)

    Ale powiedzmy ze wytuacja jest taka, ze zlodziej wsiada na moj rower,
    ucieka ile sil w nogach, dojezdza do kraweznika, zbiera zeby z asfaltu,
    dzwoni po policje i co dalej?

    Za co niby mial bym odpowiadac?

  • 22. Data: 2005-04-17 21:24:28
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    A co z rowerem?
    JaC

  • 23. Data: 2005-04-17 21:29:23
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    Tomasz Pyra wrote:

    > No grozi grozi... ale na jakiej podstawie?
    > Sciagane z urzedu?
    >
    > Bo ze cywilnie mnie moze zlodziej pozwac, to wiadomo ze moze, trudniej
    > chyba bylo by mu wygrac :)

    OC w zyciu prywatnym 30zł/rok i wolny ;-)

    > Ale powiedzmy ze wytuacja jest taka, ze zlodziej wsiada na moj rower,
    > ucieka ile sil w nogach, dojezdza do kraweznika, zbiera zeby z asfaltu,
    > dzwoni po policje i co dalej?
    >
    > Za co niby mial bym odpowiadac?
    PaczPanPaieWładzo, skulwiel nie dosc że ukradł to jeszcze porysował.

  • 24. Data: 2005-04-18 12:51:03
    Temat: Re: samochodowe radio pułapka na złodzieja
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    blokada na kolo radia nie uratuje ;)

  • 25. Data: 2005-04-18 12:51:30
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    > jak dla mnie pomysl genialny, ale aby uniknac opisanej przez Ciebie
    > sytuacji, wypada przedzownic albo wybrac sie
    > na komende i powidaomic ze trzymamy manekina w samochodzie o numerach
    > takich i takich wcelu takim i takim.

    ta ;) wtedy cala okolica by przychodzila po kilku godzinach manekina ogladac
    ;)

  • 26. Data: 2005-04-19 12:06:11
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Kamera, np. bezprzewodowa..
    JaC

  • 27. Data: 2005-04-19 14:47:22
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Tomasz Pyra wrote:

    > Ale powiedzmy ze wytuacja jest taka, ze zlodziej wsiada na moj rower,
    > ucieka ile sil w nogach, dojezdza do kraweznika, zbiera zeby z
    > asfaltu, dzwoni po policje i co dalej?

    No jest prostsza metoda, wystarczy ustawić przerzutki na jak
    najmniejsze przełożenie... Wskakuje, traci zęby, często gęsto również
    dzwonki - i słusznie, po co taki ma się rozmnażać...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 28. Data: 2005-04-19 17:42:26
    Od: Bucz <R...@t...pbz-ROT13>

    Użytkownik 666 napisał:

    > Kamera, np. bezprzewodowa..
    > JaC

    nie bardzo to widze... ciemne osiedle bez latarni... trzeba by jakis
    night-shot albo jak to sie pisze... a to kosztuje sporo...

    pozatym cos mi da nagranie ze owy osobnik krecil sie w tych godzinach tu
    i tam gdy nie mam "uchwyconego" przestepstwa, stanie na podejrzeniach i
    chyba wsio..

    --
    Bucz
    "Wyrzucanie smieci za okno samochodu urozmaica krajobraz

  • 29. Data: 2005-04-20 16:36:12
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Łukasz Gromolak [k/Wroc] Polak" wrote:

    > Dziendobry,
    > trzymam manekina w samochodzie..

    - Czy manekin jest uzbrojony?

    ;)

    --
    Film: One point 0 .............................. http://tiny.pl/hdmb
    Film: Arktyczna goraczka ....................... http://tiny.pl/hdmz

  • 30. Data: 2005-04-20 22:46:39
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-04-20 18:36 :

    > - Czy manekin jest uzbrojony?

    "A gdyby tu było nagle przedszkole w przyszłości i wasz manekin, którego
    jeszcze nie macie, tędy przechodził... więc nie mówcie mi, że manekin
    siedzi z tyłu!"
    ;)
    w.