  • 1. Data: 2005-04-16 21:15:14
    Temat: Czy macierzyński leci z automatu przy zaświadczeniu o urodzeniu dziecka??
    Od: "kicur" <k...@o...pl>

    Czy trzeba pisać osobno prośbę do pracodawcy?

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi:)

  • 2. Data: 2005-04-17 13:06:16
    Od: "Dodi" <d...@w...pl>

    W firmie, w której pracuję jest tak, że jeśli urlop macierzyński zaczyna się
    od dnia porodu (może się zacząć wcześniej na prośbę pracownicy), to później
    oprócz dostarczenia odpisu aktu urodzenia dziecka pisze się podanie tej
    treści: "Proszę o udzielenie mi urlopu macierzyńskiego od dnia (tu data
    urodzenia dziecka) w wymiarze 112 dni (jeśli to pierwsze dziecko), w związku
    z koniecznością sprawowania osobistej opieki nad moim pierwszym dzieckiem -
    (tu imię i nazwisko dziecka).
    Pozdrawiam!