  • 1. Data: 2005-04-17 01:17:01
    Temat: samochodowe radio pułapka na złodzieja
    Od: Bucz <R...@t...pbz-ROT13>

    troche SF. ale przyjmijmy taka bajke

    zostawiam na noc podmienione w samochodzie radio pulapke na zlodzieja,
    zlodziej pewnej pieknej nocy wybija szybe, kradnie radio, po oddaleniu
    sie od samochodu na 5m radio wybucha, urywa zlodziejowi 2 rece

    czy w takiej sytuacji ja jestem odpowiedzialny za utrate konczyn zlodzieja?

    a jesli tak to jak to zrobic zebym nie byl...

    temat nieco kontrowersyjny ale zapraszam do dyskusji

    --
    Bucz
    "Wyrzucanie smieci za okno samochodu urozmaica krajobraz

  • 2. Data: 2005-04-17 01:51:21
    Temat: Re: samochodowe radio pułapka na złodzieja
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <R...@t...pbz-ROT13> napisal(a):
> [...]
    > zlodziej pewnej pieknej nocy wybija szybe, kradnie radio, po oddaleniu
    > sie od samochodu na 5m radio wybucha, urywa zlodziejowi 2 rece

    Było tutaj przerabiane 100 razy...

    > czy w takiej sytuacji ja jestem odpowiedzialny za utrate konczyn zlodzieja?

    tak
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2005-04-17 03:05:53
    Od: ryba <w...@s...pl>

    Bucz wrote:
> [...]
    >
    > a jesli tak to jak to zrobic zebym nie byl...
    >
    > temat nieco kontrowersyjny ale zapraszam do dyskusji

    Przyjmuje zaproszenie.

    A jak uwazasz wyglada proporcja wartosci radia do wartosci obu rak
    delikwenta?

  • 4. Data: 2005-04-17 06:34:11
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 17 kwi o godzinie 05:05, na pl.soc.prawo, ryba napisał(a):

    > Przyjmuje zaproszenie.
    >
    > A jak uwazasz wyglada proporcja wartosci radia do wartosci obu rak
    > delikwenta?

    Ręce *takiego* osobnika?
    Nie wiele warte, w *tym* kontekście. Po co sięgał po *czyjąś* własność?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 5. Data: 2005-04-17 07:01:22
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Bucz napisał:

    > czy w takiej sytuacji ja jestem odpowiedzialny za utrate konczyn zlodzieja?

    Tak.

    > a jesli tak to jak to zrobic zebym nie byl...

    Nie bawic sie w sapera.

    > temat nieco kontrowersyjny ale zapraszam do dyskusji

    Bylo juz tutaj dokladnie o tym samym.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2005-04-17 08:42:36
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Bucz* wrote in <news:d3sdee$4k8$1@inews.gazeta.pl> :

    > a jesli tak to jak to zrobic zebym nie byl...

    to nie moje radio - swoje mam w domu, pewnie wybuchł ze złości ze
    wybił szybę, radia nie było i wybuchnął z żalu...
    ;)

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

  • 7. Data: 2005-04-17 09:14:43
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Uzytkownik "Bucz" <R...@t...pbz-ROT13> napisal w wiadomosci
    > troche SF. ale przyjmijmy taka bajke

    A to nie SF:
    wlasciciel samochodu zakupil w sklepie z art. do wyposazania sklepów
    manekina, ubral go normalnie, odchylil siedzenie na pozycje póllezaca,
    zakryl manekinowi twarz kapeluszem i tak zostawil.
    Rutynowy patrol prewencji nie zwracal na to zadnej uwagi... dopiero kiedy
    samochód stal tak 2 dni pod blokiem zaczela sie akcja. Policjanci zapukali w
    szybe. Zero reakcji. W porozumieniu z baza doszli do wniosku, ze to moze
    trup, moze zaslabl...
    Rozpoczela sie cala akcja: pogotowie, zniszczenie zamka zamochodu w celu
    dostania sie do osobnika...

    Wlasciciel wybral taka forme ochrony samochodowego radioodbiornika.
    Nie znam finalu sprawy, ale waszym zdaniem mozna sadzac sobie manekina w
    samochodzie i niech siedzi ?

    Krzysztof - 'kw1618' > http://grupy.3mam.net
    Pisz e-listy nie e-maile !!

  • 8. Data: 2005-04-17 09:58:18
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wlasciciel wybral taka forme ochrony samochodowego radioodbiornika.
    > Nie znam finalu sprawy, ale waszym zdaniem mozna sadzac sobie manekina w
    > samochodzie i niech siedzi ?

    jak dla mnie pomysl genialny, ale aby uniknac opisanej przez Ciebie
    sytuacji, wypada przedzownic albo wybrac sie
    na komende i powidaomic ze trzymamy manekina w samochodzie o numerach
    takich i takich wcelu takim i takim.

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 9. Data: 2005-04-17 10:26:40
    Od: "Piotr/inw" <p...@a...alto.com.pl>

    > Wlasciciel wybral taka forme ochrony samochodowego radioodbiornika.
    > Nie znam finalu sprawy, ale waszym zdaniem mozna sadzac sobie manekina w
    > samochodzie i niech siedzi ?

    Manekin potrafi kosztować całkiem sporo (w porównaniu do większości
    radioodbiorników).
    Jaką wybrać teraz formę ochrony manekina?

    --
    Piotr

  • 10. Data: 2005-04-17 10:31:53
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d3tbvq$5oa$1@inews.gazeta.pl...

    > jak dla mnie pomysl genialny, ale aby uniknac opisanej przez Ciebie
    > sytuacji, wypada przedzownic albo wybrac sie
    > na komende i powidaomic ze trzymamy manekina w samochodzie o numerach
    > takich i takich wcelu takim i takim.

    a najlpesaa metoda jest zakup blokady na kolo (takiej jaka straz wiejska
    uzywa)
    i nakladanie na noc. Jezeli laweta nie przyjada to nie sadze by zdejmowali
    blokade :-)

    P.