  • 1. Data: 2005-04-16 18:44:21
    Temat: Niebezpieczny produkt: pasty do zebow!
    Od: alet <a...@h...com>

    Konkretnie nastepujace rakotworcze marki obecne na polskim rynku.

    Dentyl
    Colgate Total Fresh
    Colgate Total
    Sensodyne Total Care
    Tesco
    Mentadent P
    Aquafresh

    Czy mozna pociagnac sprzedawcow po kieszeni za niewycofanie w Polsce?

    Wiecej w gazecie:
    http://www.thisislondon.co.uk/news/articles/17956139
    ?source=Evening%20Standard&ct=5

  • 2. Data: 2005-04-16 19:09:30
    Temat: Re: Niebezpieczny produkt: pasty do zebow!
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    alet napisał(a):

    > Wiecej w gazecie:
    > http://www.thisislondon.co.uk/news/articles/17956139
    ?source=Evening%20Standard&ct=5

    A Evening Standard to taki tamtejszy Fuckt?
    ;-)

    http://www.esadvertising.co.uk/images/index/index_r1
    _c3.jpg

    M.

  • 3. Data: 2005-04-16 19:11:44
    Od: alet <a...@h...com>

    Maciej Bebenek wrote:

    ?source=Evening%20Standard&ct=5

    > A Evening Standard to taki tamtejszy Fuckt?
> [...]

    Tym bardziej konsumentom w Polsce nalezy sie wyjasnienie dlaczego
    szmatlawiec w UK pisze o tym, a ze sklepow w Polsce tego samego swinstwa
    nie wycofuja.

  • 4. Data: 2005-04-16 19:48:53
    Od: WG <w...@i...pl>

    alet napisał(a):
    > Konkretnie nastepujace rakotworcze marki obecne na polskim rynku.

    Marka nie jest rakotwórcza, same produkty też nie - chemia to chemia -
    chodzi tu wyłącznie o wybrane pozycje zawierające Triclosan - związek
    który uodparnia bakterie na działanie antybiotyków ale o tym wiadomo już
    dawno, w przytoczonym artykule mowa natomiast o zupełnie czymś innym -
    triclosan w połączeniu z chlorowaną wodą wytworzyć może małe ilości
    chloroformu który jest mocno toksyczny i przy długotrwałym używaniu
    nawet w małym stężeniu może powodować jakieś nieodwracalne zmiany.
    I nie strasz ludzi, którzy używają pasty Colgate Total bo nie każda
    zawiera ten środek - ja bym ostrzegł ich przed kremami, piankami do
    golenia i innymi kosmetykami.

    Pozdrawiam W>

  • 5. Data: 2005-04-16 19:56:25
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > I nie strasz ludzi, którzy używają pasty Colgate Total bo nie każda
    > zawiera ten środek - ja bym ostrzegł ich przed kremami, piankami do
    > golenia i innymi kosmetykami.

    gdzie tam straszy..patrzy jakby tu wyludzic pieniadze.

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 6. Data: 2005-04-17 02:56:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    alet wrote:
    > Konkretnie nastepujace rakotworcze marki obecne na polskim rynku.

    [ciach]

    A wiesz, że teraz przedstawiciele tych produktów mogą Cię pozwać z
    Art.212KK, za co grozi do 2 lat odsiadki (jeśli uznać grupy dyskusyjne
    za środek masowego przekazu)?

    I ostrzegaj przed cross-postem, lamerze...

  • 7. Data: 2005-04-17 03:03:47
    Od: ryba <w...@s...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > [ciach]
    >
    > A wiesz, że teraz przedstawiciele tych produktów mogą Cię pozwać z
    > Art.212KK, za co grozi do 2 lat odsiadki (jeśli uznać grupy dyskusyjne
    > za środek masowego przekazu)?

    ROTFL

    Pozwac moga, ale po co? Zeby walkowac publicznie ich wlasne brudy? A jak
    sie okaze ze w tych pastach sa jeszcze na dodatek srodki
    antykoncepcyjne? I ze producenci ukrywaja te wszystkie swinstwa przed
    konsumentami.

    Widac od razu ze mieszkasz z Pcimiu i nie wiesz jak dziala takie Tesco.

  • 8. Data: 2005-04-17 03:05:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ryba wrote:

    > Widac od razu ze mieszkasz z Pcimiu i nie wiesz jak dziala takie Tesco.

    Widać żeś lama i troll

    *plonk*

  • 9. Data: 2005-04-17 03:18:53
    Od: ryba <w...@s...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Widać żeś lama i troll
    >
    > *plonk*

    Zablokuj DNSy 1.* - 255.*
    Bedzie ci wygodniej w zyciu. Swiat bedzie od razu rozowy.
    Bucu.

  • 10. Data: 2005-04-17 08:31:13
    Od: "Lesio5" <l...@w...pI>

    Użytkownik "alet" <a...@h...com> napisał w wiadomości
    > Konkretnie nastepujace rakotworcze marki obecne na polskim rynku.

    (...)

    > Czy mozna pociagnac sprzedawcow po kieszeni za niewycofanie w Polsce?

    Po pierwsze - nie mozna pociagnac sprzedawców, poniewaz sprzedawca jesli
    posiada atest PZH jest kryty.
    Po drugie - MOŻNABY pociagnac najwyzej producenta/dystrybutora na
    wprowadzenie na rynek produktu zawierajacego substancje
    niebezpieczna/rakotwórcza. Nic natomiast mi nie wiadomo, by triclosan
    znajdowal sie na liscie preparatów rakotwórczych w Polsce.
    Wiec jak na razie jest to sianie paniki. A (jak slusznie zauwazyl A Lawa)
    mozna miec wytoczony proces przez polskiego dystrybutora - choc to raczej
    malo prawdopodobne.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.