  • 11. Data: 2007-04-26 17:33:49
    Temat: Re: sąd rejonowy w Rudzie Śląskiej - wrażenia
    Od: Michał <b...@s...com>

    Johnson napisał(a):
    > Prawdę powiedziała ..., poza tym że urzędniczki w sądach mają co robić.

    Głupi zawsze ma temat do wyśmiania, okazji mu nie trzeba.

    Poziom polskiego sądownictwa, w tym zarówno sędziów jak i m.in.
    urzędników, jest żałosny. Nawet jeśli ma rację osoba, która nie będzie
    potrafiła sformułować swoich racji to albo zostanie zignorowana albo
    nazwana pieniaczem. Jednym zdaniem sądownictwo przyjmuje wzory z
    najgorszych podsądnych.

    Temat braku podstaw do zakazu sporządzania fotografii akt był już
    zresztą poruszany.

    --
    pzdr

  • 12. Data: 2007-04-26 17:35:19
    Od: Michał <b...@s...com>

    Angie napisał(a):
    > Chodzi ci o to, ze masz na to wylacznosc, tak? :)

    Pocieszaj się.

    EOT
    --
    pzdr

  • 13. Data: 2007-04-26 18:03:24
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "Michał" <b...@s...com> napisał w wiadomości

    > Pocieszaj się.

    Czym? Tym, ze masz wylacznosc na osmieszanie sie? No tak, to pocieszajace,
    zgadzam sie

    Angie

  • 14. Data: 2007-04-26 18:21:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Michał pisze:

    > Nawet jeśli ma rację osoba, która nie będzie potrafiła sformułować swoich racji to
    albo zostanie zignorowana albo
    > nazwana pieniaczem.

    W każdym normalnym systemie sądownictwa tak jest, jakbyś nie wiedział.
    Nawet w Strasburgu ;), który jest zapewne twoim ideałem sprawiedliwości.
    Jak osoba ma rację, a nie umie się wysłowić (rozumiem że mówisz o sobie)
    to wynajmuje profesjonalistę; albo przegrywa. Ale nie wiem czemu ma
    wtedy pretensję do systemu sądownictwa.
    Problem pieniactwa też był już omawiany, poszukaj w archiwum ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 15. Data: 2007-04-26 19:47:34
    Od: Michał <b...@s...com>

    Johnson napisał(a):
    > W każdym normalnym systemie sądownictwa tak jest, jakbyś nie wiedział.

    Znieważają tych, którzy mają rację a nie potrafią podać podstaw prawnych
    swoich żądań? Chciałbyś powiedzieć, że mamy światowe standardy, a do
    tego w Ameryce biją Murzynów? :>

    > Nawet w Strasburgu ;), który jest zapewne twoim ideałem sprawiedliwości.

    No patrz, a myślałem, że w trybie skargowym nie jest to konieczne. Ale
    pewnie tak wybitny autorytet jak Ty wie lepiej.

    > Jak osoba ma rację, a nie umie się wysłowić (rozumiem że mówisz o sobie)

    A może o Tobie, jeśli już taka retoryka?

    > Problem pieniactwa też był już omawiany, poszukaj w archiwum ...

    Tia, i zawsze był to bardzo łatwy i wygodny sposób na przywalenia ad
    personam gdy nie miało się żadnych sensownych argumentów.

    Rozumiem, że bezpodstawny zakaz sporządzenia fotografii akt ominąłeś celowo.

    --
    pzdr

  • 16. Data: 2007-04-26 20:47:31
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Michał pisze:

    > Znieważają tych, którzy mają rację a nie potrafią podać podstaw prawnych
    > swoich żądań? Chciałbyś powiedzieć, że mamy światowe standardy, a do
    > tego w Ameryce biją Murzynów? :>

    Umiesz czytać? Chyba nie ...

    > Rozumiem, że bezpodstawny zakaz sporządzenia fotografii akt ominąłeś
    > celowo.

    Wiesz co to archiwum? Akurat o tym pisałem, poszukaj sobie.
    Ale przecież nie umiesz czytać ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 17. Data: 2007-04-26 21:22:14
    Od: Michał <b...@s...com>

    Johnson napisał(a):
    > Umiesz czytać? Chyba nie ...

    Też odniosłem wrażenie, że ktoś nie umie czytać lub świadomie nagina
    sedno sprawy. Więc jednak coś nas łączy. :))

    > Wiesz co to archiwum? Akurat o tym pisałem, poszukaj sobie.

    Akurat pisaliśmy obaj. Całkowicie przypadkowo się składa, że jest to
    sensem tego wątku i powinno być tematem większości postów.

    > Ale przecież nie umiesz czytać ...

    Oj, Johnsonek się zdenerwował, bo nie zgodziłem się z nim, że
    wątkotwórca zostanie _słusznie_ wyśmiany.

    Johnsonku, tylko nie tup, bo się spocisz.

    --
    pzdr

  • 18. Data: 2007-04-26 21:31:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Michał pisze:

    > Oj, Johnsonek się zdenerwował, bo nie zgodziłem się z nim, że
    > wątkotwórca zostanie _słusznie_ wyśmiany.
    >
    > Johnsonku, tylko nie tup, bo się spocisz.

    No i co mam napisać? I tak nie rozumiesz tego co się do ciebie pisze.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 19. Data: 2007-04-27 08:35:39
    Od: Michał <b...@s...com>

    Johnson napisał(a):
    > No i co mam napisać? I tak nie rozumiesz tego co się do ciebie pisze.

    Co to jest? SOT#12? *
    Jak dotąd żadnych argumentów nie zauważyłem, prócz żenujących podśmiewań
    z wątkotwórcy, który ma rację i powinien mieć udostępnioną możliwość
    wykonania zdjęć.

    Za to w przykładny sposób dla polskich kauzyperd posunąłeś się do
    argumentów osobistych, które widzę w każdym poście. Takie śmieci moralne
    polskiego wymiaru sprawiedliwości powinny zostać usunięte 18-19 lat
    temu. Tylko dlatego piszę jeszcze w obronie w tym wątku, nie schlebiaj
    sobie i nie myśl, że to dla wątpliwego Twojego towarzystwa.

    * Standardowa Odpowiedź Trolla nr 12
    --
    pzdr

  • 20. Data: 2007-04-27 09:14:40
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Michał pisze:

    > Jak dotąd żadnych argumentów nie zauważyłem, prócz żenujących podśmiewań
    > z wątkotwórcy, który ma rację i powinien mieć udostępnioną możliwość
    > wykonania zdjęć.

    No i to jest dowód na to że nie rozumiesz co się do ciebie pisze i nie
    rozumiesz tego co czytasz (czyli nie umiesz czytać).

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com