  • 21. Data: 2002-02-27 20:07:19
    Temat: Re: rozwod
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Wed, 27 Feb 2002, ... wrote:

    > Dziękuje za odpowiedź.
    > A na jaką zniżkę mogę liczyć, jeśli od ponad 6 miesięcy jestem bezrobotny?

    Nie mam pojęcia. Temida też łata dziurę budżetową. Zwolnienie w każdym
    razie może być i całkowite.

    --
    GSN

  • 22. Data: 2002-02-28 17:05:44
    Od: "news.faq.net.pl" <d...@w...pl>

    Użytkownik "..." <w...@t...pl> napisał w wiadomości
    > ...do tego należy dołączyć zaswiadczenie o dochodach i
    >
    > A co gdy osoba jest bezrobotna?
    > S.
    > Odpowiedz prosta : dołączyć dokument z urzedu pracy o tym ,ze jest sie
    bezrobotnym i bez prawa np. do zasiłku....Sandra

  • 23. Data: 2002-02-28 17:11:27
    Od: "news.faq.net.pl" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    st...

    > Nie mam pojęcia. Temida też łata dziurę budżetową. Zwolnienie w każdym
    > razie może być i całkowite.
    >
    > --
    > GSN
    >
    > Nie jest tak do konca obowiazek alimentacyjny ciąży na rodzicu . sąd
    orzeknie alimenty ,które będzie regulował fundusz alimentacyjny ... a Tobie
    będzie rosło zadłużenie ...o , które prędzej czy później Państwo sie zwróci
    do Ciebie ... może w ostateczności dojść do sprawy karnej ... Sandra

  • 24. Data: 2002-02-28 17:22:27
    Od: "news.faq.net.pl" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    st...

    > Bo nie jest. Widać nie czytałaś dokładnie art. 60 KRO :) Ale to co
    > przytoczyłaś to inna beczka, bo wspomniany artykuł dotyczy alimentacji
    > małżonka przez małżonka, a nie przez dziecko.
    >
    > --
    > Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    > "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.
    > We're English, and the English are best at everything." [W. Golding,
    LotF]

    > Obowiązek alimentacyjny z art.60 par.1- podobnie jak każdy inny obowiazek
    dostarczenia uprawnionemu środków utrzymania -wygasa przez śmierć
    uprawnionego lub zobowiązanego,a także na skutek zmiany stosunków/ np.
    znalezienia się świadczącego alimenty w nidostatku/ .Obowiazek ten wygasa
    ponadto:
    w wypadku zwarcia przez uprawnionego nowego zwiazku małżeńskiego
    -jeżeli zobowiazanym do świadczeń alimentacyjnych hest małżonek,który nie
    został uznany za winnego rozkładu pożycia- z upływem 5 lat od orzeczenia
    rozwodu,chyba że ze względu na wyjątkowe okoliczności sąd ,na żądanie
    uprawnionego , przedłuży ten okres /art.60 par.3zd. 2.kro ....Sandra

  • 25. Data: 2002-02-28 18:28:37
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Thu, 28 Feb 2002, news.faq.net.pl wrote:

> [...]

    Ale chodziło chyba o zwolnienie od kosztów sądowych?

  • 26. Data: 2002-02-28 21:21:32
    Od: "news.faq.net.pl" <d...@w...pl>

    Użytkownik "news.faq.net.pl" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "..." <w...@t...pl> napisał w wiadomości

    > bezrobotnym i bez prawa np. do zasiłku....Sandra
    >

    > Ponadto chciałam dodać : przy wniesionym pozwie o rozwód Sąd wzywa o
    zaświadczenie o dochodach w celu ustalenia wpisu /nie mylić z kosztami
    końcowymi po zakończeniu postępowanie / w momencie gdy sąd wyliczy taki
    wpis od sprawy rozwodowej wtedy wysle wezwanie o wpłacie wpisu ...a to
    moment dla Ciebie bys złożył wniosek o zwolnienie ciebie od tego wpisu i
    kosztów koncowych uzasadniajac i dołaczając dowody na poparcie twojej
    sytuacji ...taka jest kolei ... i zawsze czytanie pouczenia o terminach by
    czegos nie przeoczyć ... gdy jednak nie wiesz wielu rzeczy to są w każdym
    sądzie sekretariaty i panie ,które mają obowiązek cie pouczyć o wszystkim
    czego nie rozumiesz ...nawet gdyby to robiła 10 razy ...masz do tego prawo
    Sandra

  • 27. Data: 2002-03-01 08:26:32

> [...]
    > czego nie rozumiesz ...nawet gdyby to robiła 10 razy ...masz do tego prawo

    Dękuję za istotne informacje.