  • 1. Data: 2002-02-21 08:59:40
    Temat: Co daaje KRS
    Od: "fenix7" <f...@p...onet.pl>

    Co daje to, że uzyskam wpis na dłużnika w KRS?

  • 2. Data: 2002-02-22 09:03:53
    Temat: Odp: Co daaje KRS
    Od: "fenix7" <f...@p...onet.pl>

    Ja ponownie pytam, co daje to, że uzyskam wpis na dłużnika w Krajowym Rejestrze
    Sądowym?
    Pozdrawiam
    Użytkownik fenix7 <f...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a52d4s$pje$...@n...onet.pl...
    Co daje to, że uzyskam wpis na dłużnika w KRS?

  • 3. Data: 2002-02-26 13:58:37
    Od: "fenix7" <f...@p...onet.pl>

    Widzę, że nic nie daje

    Użytkownik fenix7 <f...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a551ou$bec$...@n...onet.pl...

  • 4. Data: 2002-02-26 14:32:00
    Temat: Re: Co daaje KRS
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Tue, 26 Feb 2002, fenix7 wrote:

    > Widzę, że nic nie daje

    Bo źle sformułowałeś pytanie. Co to jest "wpis na dłużnika"? KRS to nie
    rejestr wierzytelności i nie zajmuje się w ogóle stosunkami
    zobowiązaniowymi zawartych w nim podmiotów.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 5. Data: 2002-02-28 08:09:47
    Od: "fenix7" <f...@p...onet.pl>

    Krajowy Rejestr Sądowy dzieli się na trzy działy:
    1-Zarejestrowane podmioty
    2- (jakiś tam)
    3-Rejestr dłużników nie wypłacalnych.
    i właśnie o ten trzeci mi chodzi. Co mi da to, że uzyskam taki wpis na
    mojego dłużnika?
    Pozdr