  • 1. Data: 2005-02-28 23:30:36
    Temat: rozwiazanie umowy z plusem [zmiana regulaminu] cd.
    Od: "telemahos" <t...@w...pl>

    Witam! Prosze o stosowny komentarz do ponizszych skanow artykułu Pana Wawrzyńca
    Pruskiego "Zrobieni w Plusa" zamieszczone w nr 1/2005 Świata Telekomunikacji.
    Jakie szanse dajecie mi na wygranie sprawy w sadzie?

    http://www.sagemik.republika.pl/s_01.jpg 563KB
    http://www.sagemik.republika.pl/s_02.jpg 233KB
    http://www.sagemik.republika.pl/s_03.jpg 423KB
    http://www.sagemik.republika.pl/s_04.jpg 375KB
    http://www.sagemik.republika.pl/s_05.jpg 645KB
    http://www.sagemik.republika.pl/s_06.jpg 225KB

    Dzieki Jaco za scany :)

    Pozdro
    Telemahos

  • 2. Data: 2005-02-28 23:31:25
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    telemahos napisał(a):

    > Dzieki Jaco za scany :)

    Nie mogłeś powiedziec, to byś pdfa dostał
    :-P

    M.

  • 3. Data: 2005-03-01 15:58:45
    Od: Marek Michalkiewicz <s...@a...gda.pl.invalid>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:

    > Nie mogłeś powiedziec, to byś pdfa dostał
    > :-P

    O, może dałoby się tego pdfa gdzieś wystawić? Właśnie wczoraj złożyłem
    reklamację. Też jestem ciekaw, jak się to skończy i co na to URTiP...

    pozdrawiam
    Marek

  • 4. Data: 2005-03-01 17:22:56
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> napisał:

    >Nie mogłeś powiedziec, to byś pdfa dostał
    A ja poproszę artur10255[malpa]poczta.onet.pl

    Artur Golański

  • 5. Data: 2005-03-01 18:52:40
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Marek Michalkiewicz napisał(a):

    > O, może dałoby się tego pdfa gdzieś wystawić?

    wystawic nie można. Mozna do mnie napisac
    ;-)

    M.

  • 6. Data: 2005-03-01 19:54:08
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    > wystawic nie można. Mozna do mnie napisac
    > ;-)

    I ja chce i ja na adres marekz[szift plus dwojka]mensa.org.pl :) Dzieki.

    marekz