  • 1. Data: 2005-02-28 21:17:57
    Temat: czy jest ktoś kto może coś powiedzieć na temat alimentów
    Od: "zgreda" <e...@i...pl>

    ratunku mój mąż ma z byłą partnerką niepełnosprawne dziecko i iod 4 lat jego
    alimenty wynoszą 570zł a za tydzień jest sprawa o podwyżkę, od tego czasu
    założyłó rodzinę mamy dwoje dzieci, jego zarobki to 1700 zł, ja od roku
    pracuję czy jest możliwość ich podniesienia, jak to się ma do moich zarobków.
    POMOCY

  • 2. Data: 2005-02-28 21:24:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    zgreda wrote:
> [...]
    > pracuję czy jest możliwość ich podniesienia, jak to się ma do moich zarobków.

    Jesteś z zawodu sprawozdawcą sportowym?

    Pisz jasno i wyraźnie, poprawnymi, pełnymi zdaniami. Bo to powyższe to
    jest bełkot.

  • 3. Data: 2005-02-28 21:30:13
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    Proszę, daj kobiecie spokój to nie jest miłe mieć taki problem!

    Aga

  • 4. Data: 2005-02-28 21:41:47
    Od: e...@i...pl

    JAK MOŻE SĄD DOCZEPIC SIE MOICH ZAROBKÓW SKORO TO MĄŻ PŁACI ALIMENTY

  • 5. Data: 2005-02-28 22:12:41
    Od: "Jolanta Pers" <j...@W...gazeta.pl>

    e...@i...pl napisał(a):

    > JAK MOŻE SĄD DOCZEPIC SIE MOICH ZAROBKÓW SKORO TO MĄŻ PŁACI ALIMENTY

    Nie drzyj się, nie jesteś w lesie.

    Możesz wytłumaczyć klarownie, jak ma wyglądać to "czepianie się sądu Twoich
    zarobków"?

    JoP

  • 6. Data: 2005-02-28 22:16:19
    Od: "Ajron" <ajron77@#wytnijto#poczta.fm>

    Użytkownik <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    <bleee>

    No i sprawa sie wyjasnila :(
    Moze jestes w dramatycznej sytuacji, ale w ten sposob nikt tu ci nie pomoze.
    po pierwsze - poczytaj troche o zasadach pisania na forach dyskusyjnych
    po drugie - nikt nie siedzi tu 24 h/dobe i udziela porad (na ewentualna
    porade czasami trzeba ciut dluzej poczekac)
    po trzecie - poczytaj troche archiwum tej grupy. Ostanio jakis miesiac temu
    byl ten problem poruszany.

    Ajron.

  • 7. Data: 2005-02-28 22:40:58
    Od: e...@i...pl

    > Nie drzyj się, nie jesteś w lesie.
    >
    > Możesz wytłumaczyć klarownie, jak ma wyglądać to "czepianie się sądu Twoich
> [...]
    on ma niższe dochody od moich ok. 1700 , a koszt utrzymania domu dzieci i jego
    alimenty to ok. 1500, więc logicznie na życie zostaje niewiele plus ok. 1000
    zł (średnio) moich dochodów, czy sąd może podwyższyć mu alimanty skoro tak
    dużo nam jeszcze zostaje na życie, bo zgodnie z jakąś tam ustawą to niby nie
    bo alimanty były przed zawarciem wspólnoty majatkowej??? TAK czy NIE???

  • 8. Data: 2005-03-01 00:04:28
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > ratunku mój mąż ma z byłą partnerką <cut>

    Przepraszam za obcesowość, ale mamy to zdanie rozumieć jako "z byłą żoną",
    czy też Twój mąż i owa "partnerka" nie brali ze sobą ślubu?

  • 9. Data: 2005-03-01 00:46:33
    Od: xmarcel <x...@c...pl>

    zgreda na pl.soc.prawo w poscie
    <2...@n...onet.pl> napisał(a):

    > ratunku mój mąż ma z byłą partnerką niepełnosprawne dziecko
    > i iod 4
    > lat jego alimenty wynoszą 570zł

    jak na niepelnosprawne dziecko to calkiem niewiele

    > od tego czasu założyłó rodzinę mamy dwoje dzieci, jego zarobki to 1700
    > zł, ja od roku pracuję czy jest możliwość ich podniesienia,

    mozliwosc jest...

    > jak to się
    > ma do moich zarobków. POMOCY

    ma sie, i niema sie... to zalezy.....
    sad ocenia sytuacje ojca i jego mozliwosci.
    pamietaj, ze chodzi o niepelnosprawne dziecko
    --
    pozdrawiam, xmarcel

    za skutki wprowadzenia w zycie moich teorii _nieodpowiadam_ ;)

  • 10. Data: 2005-03-01 00:57:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    agnesdz wrote:
    > Proszę, daj kobiecie spokój to nie jest miłe mieć taki problem!

    Przede wszystkim nawet nie wiem, jaki ona ma problem - tak 'wyraźnie
    inaczej' pisze.

    Poza tym będzie to dla niej dobry trening - jak będzie zeznawać, jak
    pisze w pierwszym liście, albo tak się awanturować i rzucać, jak w
    kolejnych, to tylko wkurzy sędziego.