  • 1. Data: 2002-06-22 20:46:38
    Temat: rozwiazanie umowy o nauke
    Od: "Przemysław Mańkowski" <g...@p...poznan.sdi.tpnet.pl>

    Witam !
    Jestem studentem prywatnej uczelni. Zmieniam teraz uczelnie. Szkopol tkwi w
    tym, ze szanowna uczelnia zaznaczyla w umowie o nauke, ze na
    pozegnanie(czyli w momencie rozwiazywania umowy, nawet nie z mojego powodu -
    np. niezdane egzaminy) musze zaplacic oplate w wysokosci 400 zl. Czy jest to
    zgodne z KC ??? Czy podchodzi to pod swobode umow, czy taka moze umowa z
    gory jest nieprawna ???
    Jakie konsekwencje moga mnie spotkac, za nieuregulowanie tej oplaty - nie
    pracuje juz, mieszkam u rodzicow - jakis komornik czy cos podobnego ???

    pomozcie, bo na prawde, nie chcialbym placic tym zdzierusom jeszcze
    nastepnych ciezko zarobionych pieniedzy za nic

    pozdrawiam
    Przemek Mańkowski

  • 2. Data: 2002-06-23 08:03:15
    Temat: Re: rozwiazanie umowy o nauke
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Będą Ci robi ć kłopoty z odzyskaniem Twoich papierów

  • 3. Data: 2002-06-23 11:50:36
    Od: "Przemysław Mańkowski" <g...@p...poznan.sdi.tpnet.pl>

    zakladajac, ze papiery mam w dupce, bo u nich zostawilem tylko odpis
    swiadectwa maturalnego ;-)

    Przemek

  • 4. Data: 2002-06-23 12:27:37
    Od: "bubu" <j...@i...pl>

    Sądzę ,że nie będzie się im opłacać dochodzenie sądowe tych kilku setek.
    Olej ich.

    Użytkownik Przemysław Mańkowski <g...@p...poznan.sdi.tpnet.pl> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:af4clj$m51$...@n...tpi.pl...

  • 5. Data: 2002-06-24 06:50:21
    Od: "Sotb" <k...@z...pl>

    Użytkownik "bubu" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Sądzę ,że nie będzie się im opłacać dochodzenie sądowe tych kilku setek.
    > Olej ich.

    Zapominasz, że obecnie o wiele prościej jest zlecić odzyskanie pieniędzy
    firmie windykacyjnej. Przychodzą i po mniejsze pieniądze.

    SOTB