    From: "Przemysław Mańkowski" <g...@p...poznan.sdi.tpnet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: rozwiazanie umowy o nauke
    Date: Sat, 22 Jun 2002 22:46:38 +0200

    Witam !
    Jestem studentem prywatnej uczelni. Zmieniam teraz uczelnie. Szkopol tkwi w
    tym, ze szanowna uczelnia zaznaczyla w umowie o nauke, ze na
    pozegnanie(czyli w momencie rozwiazywania umowy, nawet nie z mojego powodu -
    np. niezdane egzaminy) musze zaplacic oplate w wysokosci 400 zl. Czy jest to
    zgodne z KC ??? Czy podchodzi to pod swobode umow, czy taka moze umowa z
    gory jest nieprawna ???
    Jakie konsekwencje moga mnie spotkac, za nieuregulowanie tej oplaty - nie
    pracuje juz, mieszkam u rodzicow - jakis komornik czy cos podobnego ???

    pomozcie, bo na prawde, nie chcialbym placic tym zdzierusom jeszcze
    nastepnych ciezko zarobionych pieniedzy za nic

    pozdrawiam
    Przemek Mańkowski