  • 1. Data: 2002-06-22 19:08:24
    Temat: pornografia
    Od: "*** Wsparcie ***" <s...@p...onet.pl>

    Na http://www.missingkids.com/cybertip/ przeczytać można:

    The Child Protection Act of 1984 defines a child as anyone younger than the
    age of 18. Therefore a sexually explicit photograph of a 15-, 16-, or
    17-year-old girl or boy is technically child pornography.

    W Polsce natomiast za dziecięcą pornografię uważa się pornografię z udziałem
    dzieci poniżej 16 roku życia.

    Czy zatem polskie prawo pozwala na więcej i jest bardziej pobłażliwe w tego
    typu sprawach?

  • 2. Data: 2002-06-24 07:17:13
    Temat: Re: pornografia
    Od: "Paweł Hajdys" <p...@N...poczta.gazeta.pl>

    *** Wsparcie *** <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > dzieci poniżej 16 roku życia.
    >
    > Czy zatem polskie prawo pozwala na więcej i jest bardziej pobłażliwe w tego

    Polskie prawo nie jest moze bardziej poblazliwe tylko raczej racjonalne. W
    USA penalizuje sie zdjecia z osobami ponizej 18 roku zycia a inicjacje
    pzechodza juz dwunasto- i trzynastolatki.
    W Polsce karalna jest produkcja w celu rozpowszechniania i rozpowszechnianie
    tresci pornograficznych z udzialem osob ponizej 15 roku zycia, zwiazanych z
    uzyciem przemocy lub z udzialem zwierzat.
    Wiek 15 lat zostal wprowadzony jednolicie w k.k. jako granica wolnosci
    seksualnej czlowieka. Oznacza to, ze osoba powyzej 15 roku zycia - badz co
    badz juz seksualnie dojrzala - moze swobodnie decydowac o swoim zyciu
    seksualny.

    Pozdrawiam

    Mecenas