  • 1. Data: 2002-06-22 21:02:39
    Temat: Co mam z tym zrobić?
    Od: "Alojz" <a...@p...onet.pl>

    Dzień dobry!

    Dostałem z Urzędu Miasta upomnienie. Ponoć nie uiściłem opłaty za postój
    26.07.2001r. Żądają abym wpłacił 20.40PLN.
    A ja nie wiem za co. Pamiętam, że kiedyś przestawili płatne strefy i nawet
    raz biegałem do urzędu aby uregulować upomnienie, które znalazłem za
    wycieraczką. Nic więcej takiego nie pamiętam. Kto by pamiętał gdzie parkował
    rok temu.
    Jak by ktoś poradził co z tym zrobić byłbym wdzięczny. Na dobrą sprawę to
    urzędnik może mi przysyłać co tydzień takie pisemko i co mam płacić?

  • 2. Data: 2002-06-23 07:36:07
    Temat: Re: Co mam z tym zrobić?
    Od: "WW" <w...@p...rtk.net.pl>

    Użytkownik "Alojz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Olej ich. W koncu nie tylko ty jezdzisz samochodem ale mogles wtedy pozyczyc
    koledze lub komus znajomemu.

    --
    +-+-+-+- Waldemar - Nowy Sącz - online:24h -+-+-+-+
    VW T4/Transporter/ - Akwarysta - Malawi
    www.wwierdak.rtk.net.pl
    +-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

  • 3. Data: 2002-06-23 08:30:57
    Od: "Koju" <m...@p...onet.pl>

    [...]
    > Olej ich. W koncu nie tylko ty jezdzisz samochodem ale mogles wtedy
    pozyczyc
    > koledze lub komus znajomemu.
    Ale z tego co wiem, to wlasciciel jest odpowiedzialny za samochod-za
    wyjatkiem tego, gdy samochod byl uzywany bez jego zgody/wiadomosci.
    Bylo o tym jakis czas temu
    A swoja droga kolega ma racje-olac ich-niech robia jakies zdjecia, albo cos,
    bo rzeczywiscie mozna cos takiego dostawac co tydzien.....
    Pozdrawiam
    Koju