  • 21. Data: 2002-11-12 18:38:19
    Temat: Re: rozprawy (uczestniczenie)
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):

    > dłonie mam śliczne :-)

    nie wątpię :)

    KG

  • 22. Data: 2002-11-13 09:59:06
    Od: "Alex" <a...@n...poczta.onet.pl>

    > Czyli jak w koncu jest???
    > Bo juz sie pogubilem. Czy mam jakies szanse na obejrzenie rozprawy???
    > Sejm jest w Poznaniu.
    > Jedni mowia ze jest potrzebna wejsciowka, inni ze bez problemu,
    jeszcze
    > inni ze tylko pelnoletni. Juz sie pogubilem. Ma ktos moze jakies
    > doswiadcznie na ten temat i moze mi to wyjasnic???

    Witam
    Tak się akurat składa ,że jestem z Poznania i w sądzie od czasu do czasu
    bywam.
    Na wiekszość rozpraw możesz wejść bez problemu pod warunkiem ,że jesteś
    pełnoletni .
    Zresztą to wynika z przepisów.

    Jeśli nie masz 18 latek spróbuj inaczej - zaproponuj wychowawcy twojej
    klasy , że w ramach zajeć moglibyście wybrać się na wycieczkę do sądu i
    zobaczyć jak ludzie tam pracują .
    Pomysł może się spodobać wtedy szkoła załatwi pozwolenie Prezesa Sądu i
    problem z głowy
    Zresztą masz wtedy dużo większe szanse trafić na ciekawą sprawę .

    Życzę powodzenia
    pozdr

    Alex

    howuser&userid=47009
    92

  • 23. Data: 2002-11-13 12:47:07
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    > :) To ja powiem z własnego doświadczenia :) - idź po prostu do
    rejonowego,
    > poczytaj sobie co tam mają ciekawego na wokandzie, właź do sali i siedź
    cicho,
    > jeżeli jesteś w miarę wyrośnięty to nikt cię nie zaczepi. A jak zaczepi to
    > spróbuj gdzie indziej i już. W czym problem?

    Najlepiej sobie isc na sprawe karna - tam wszystkie (poza wyjatkowymi
    przypadkami) rozprawy sa jawne (oczywiscie tylko dla osob pelnoletnich
    nieuzbrojonych).