  • 1. Data: 2002-11-08 20:51:20
    Temat: Slub cywilny w innym miescie.
    Od: Yellow_Peril <x...@w...wp.pl>

    Witam.
    Mam do Was pytanie - czy istnieje mozliwosc wziecia slubu w USC w miejscu
    gdzie obydwoje narzeczeni nie sa zameldowani?

    Yellow

  • 2. Data: 2002-11-09 08:20:58
    Temat: Re: Slub cywilny w innym miescie.
    Od: "abner" <j...@k...cie.invalid>

    Użytkownik Yellow_Peril <x...@w...wp.pl> zaszczycił nas
    stwierdzeniem...:
    > Witam.
    > Mam do Was pytanie - czy istnieje mozliwosc wziecia slubu w USC w miejscu
    > gdzie obydwoje narzeczeni nie sa zameldowani?
    >
    > Yellow
    Tego to ja nie wiem. Ale lepiej niech się narzeczeni namyślą żeby potem nie
    ronić gorzkich łez...

  • 3. Data: 2002-11-09 11:47:10
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "abner" <j...@k...cie.invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    > stwierdzeniem...:

    > Tego to ja nie wiem. Ale lepiej niech się narzeczeni namyślą żeby potem

    Z powodu ślubu poza miejscem zameldowania?

    Karol

  • 4. Data: 2002-11-09 12:29:36
    Temat: Odp: Slub cywilny w innym miescie.
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Yellow_Peril <x...@w...wp.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:M...@n...dialog.net.p
    l...
    > Witam.
    > Mam do Was pytanie - czy istnieje mozliwosc wziecia slubu w USC w miejscu
    > gdzie obydwoje narzeczeni nie sa zameldowani?

    i co dalej? przypuśćmy ,że jest stan jakiś tam ,w którym moglibyście się
    tam pobrać ...co dalej?
    a żeby na to pytanie odpowiedzieć należałoby sobie poczytac przepisy dot.
    zawarcia związku w poszczególnych stanach ...
    w zależności od stanu może to wyglądać różnie... interesuje mnie co dalej?
    wracasz do polski i co? fakt ,że jest dalsza procedura by to umiejscowić w
    naszym kraju ...

    Sandra

  • 5. Data: 2002-11-09 12:36:52
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

> [...]
    > wracasz do polski i co? fakt ,że jest dalsza procedura by to umiejscowić w

    A skąd wzięłaś te "stany"?

    Karol

  • 6. Data: 2002-11-09 12:56:50
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Karol <a...@a...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aqivgf$40o$...@f...acn.pl...
    > A skąd wzięłaś te "stany"?

    :-)))) jak masz dużo szmalu to załatw wize i probują je poznać osobiście
    :-))))))
    chyba źle postawiłeś pytanie :-)))

    Sandra

  • 7. Data: 2002-11-09 13:28:55
    Temat: Re: Odp: Slub cywilny w innym miescie.
    Od: Yellow_Peril <x...@w...wp.pl>

    In article <aqius6$fhu$1@absinth.dialog.net.pl>, d...@w...pl says...

> [...]
    > wracasz do polski i co? fakt ,że jest dalsza procedura by to umiejscowić w

    No ciekawe... Ja pisalem o Polsce... o wzieciu slubu w innym miescie niz
    miasto w ktorym jestesmy zameldowani.
    Ot, mamy takie widzimisie, ze mieszkajac we Wrocku chcemy wziac slub np.
    w Krakowie ( w USC) czy jest to prawnie mozliwe?

    Nie wiem co do tego maja stany?

    Yellow

  • 8. Data: 2002-11-09 13:46:05
    Temat: Odp: Odp: Slub cywilny w innym miescie.
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]

    > Ot, mamy takie widzimisie, ze mieszkajac we Wrocku chcemy wziac slub np.
    > w Krakowie ( w USC) czy jest to prawnie mozliwe?

    :-))) aha ja sobie przeczytałam USC w C wstawiłam sobie A :-)))

    nie można np. w Krakowie można natomiast załatwiać to w Warszawie

    przepraszam za pomyłke :-))

    Sandra

  • 9. Data: 2002-11-09 13:49:04
    Temat: Re: Odp: Odp: Slub cywilny w innym miescie.
    Od: Yellow_Peril <x...@w...wp.pl>

    In article <aqj3bh$r2s$1@absinth.dialog.net.pl>, d...@w...pl says...

> [...]
    >
    > :-))) aha ja sobie przeczytałam USC w C wstawiłam sobie A :-)))
    >
    > nie można np. w Krakowie można natomiast załatwiać to w Warszawie

    A dlaczego akurat w Warszawie? Jakie sa tego powody?
    > przepraszam za pomyłke :-))
    :)))

    Yellow

  • 10. Data: 2002-11-09 14:03:22
    Temat: Odp: Odp: Odp: Slub cywilny w innym miescie.
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Yellow_Peril <x...@w...wp.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych

    > A dlaczego akurat w Warszawie? Jakie sa tego powody?
    > :)))

    :-) odpowiem na wszystko jak na spowiedzi hehe ale później zrobiłam sie
    senna robie odlot w kraine snu :-) ale odp.masz jak w banku :-)))

    Sandra