  • 11. Data: 2020-01-30 17:58:31
    Temat: Re: rodzina zastepcza
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:b1oy551sqyzn$.17cknvefdbn78$.dlg@40tude
    .net...
    Dnia Thu, 30 Jan 2020 16:05:43 +0100, J.F. napisał(a):

    >Na poczekaniu ci nie stworzę spójnego systemu. Ale parę zasad da się
    >podać:
    >1. System nie tyle powinien być oparty na nakazach i zakazach prawa
    >co
    >na umowie społecznej ugruntowanej w tradycji.
    >2. W tym celu należy przedsięwziąść obliczoną na dziesięciolecia
    >pracę
    >wychowawczą w szkołach wszystkich szczebli. Człowiek opuszczając
    >szkoły
    >powinien być zorientowany czy państwo będzie przychylne jego
> [...]

    Tak ogolnie to kobieta powinna urodzic dwoje dzieci, zeby nam gatunek
    przetrwal.
    Chyba ze akurat panstwo stwierdza ze jest nas za duzo lub za malo.

    Tylko bym sie zastanowil czy dwoje dzieci, czy jedna dziewczynke :-)

    >3. Elementy prawne (kontrola organów państwowych) też powinny być ale
    >na
    >zasadzie systemu delikatnych zachęt lub przeszkód ekonomicznych
    >uzależnionych od ocen gremium wychowawczego i obecnych na świadectwie
    >ukończenia danej szkoły.

    Tak czy inaczej - trzeba uczyc o antykoncepcji, bo inaczej niz z
    limitow nie wyjdzie.
    A tu kosciol katolicki jest przeciw.

    No chyba, zeby tak uczyc wstrzemiezliwosci ...

    J.

  • 12. Data: 2020-01-30 18:50:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Jan 2020 17:58:31 +0100, J.F. napisał(a):

    > A tu kosciol katolicki jest przeciw.

    Amen :) I dopóki ten naród nie zmądrzeje, niewiele się zmieni. Dalej
    jego trzon będą stanowić potomkowie marginesu społecznego. Co jak
    najbardziej, jest w interesie KK. Ale widzę światełko w tunelu. Doktryna
    chrześcijańska pomału odchodzi w niebyt, co widać jak na razie na
    zachodzie i pólnocy Europy. Ale i u nas jak się dokładniej przyjrzeć,
    zachodzi ten sam proces. Za kilkadziesiąt lat KK osłabnie na tyle że
    przyszłe parlamenty być może zdołają zreformować szkolnictwo w świeckim
    duchu.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 13. Data: 2020-01-30 18:58:14
    Od: Konopny <o...@g...com>

    użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

    > Kurwa, nóż się w kieszeni sam otwiera. Na prowadzenie samochodu kursy i
    > egzaminy a na robienie dzieci? A rób se ile chcesz... Jeszcze ci
    > dopłacimy.

    Macajew oderwany od rzeczywistości. Masz jakieś genialne rozwiązania
    na to aby dzieci nie trafiały do domów dziecka?

    To je przedstaw, nobel gwarantowany!

  • 14. Data: 2020-01-30 19:51:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Jan 2020 09:58:14 -0800 (PST), Konopny napisał(a):

    > Macajew oderwany od rzeczywistości. Masz jakieś genialne rozwiązania
    > na to aby dzieci nie trafiały do domów dziecka?
    >
    > To je przedstaw, nobel gwarantowany!

    Skoro już sobie po imieniu mówimy, to, kutasie, już przedstawiłem. Tylko
    przeczytać.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 15. Data: 2020-01-30 19:54:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...

> [...]
    >zachodzi ten sam proces. Za kilkadziesiąt lat KK osłabnie na tyle że
    >przyszłe parlamenty być może zdołają zreformować szkolnictwo w

    Kilkadziesiat ? Jesli to nie bajki, to juz polowa mlodziezy nie
    chodzi na religie w szkole
    https://oko.press/w-lodzi-mniej-niz-polowa-uczniow-c
    hodzi-na-religie-skutek-deformy-pis-i-spadku-religij
    nosci/
    https://gazetakrakowska.pl/coraz-wiecej-uczniow-rezy
    gnuje-z-lekcji-religii-w-szkolach/ar/13760015
    no - zalezy gdzie.

    I teraz tylko poczekac az ta mlodziez wejdze w wiek wyborczy, a
    "moherowe berety" wyjda.
    Bo to chyba nie jest kwestia swieckiej szkoly, tylko stosunku
    mlodziezy do KK.

    Co prawda .. tak juz ponoc bylo 10 lat temu
    https://polskatimes.pl/dzieci-coraz-czesciej-rezygnu
    ja-z-lekcji-religii/ar/46048

    i gdzie oni teraz sa ... w Londynie ?

    P.S. "W gimnazjum nr 19 zaświadczenia w sprawie rezygnacji z katechezy
    przyniosło już 7 proc. uczniów.
    - Rodzice przestają się interesować, czy dziecko uczęszcza na
    katechezę. Tłumaczę im, że może to skutkować problemami z
    bierzmowaniem i ślubem kościelnym - mówi Ireneusz Maj, dyrektor
    gimnazjum."

    Szkola koscielna ? :-)
    Czy kurator koscielny ?

    J.

  • 16. Data: 2020-01-30 19:58:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Konopny" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Macajew oderwany od rzeczywistości. Masz jakieś genialne rozwiązania
    >na to aby dzieci nie trafiały do domów dziecka?
    >To je przedstaw, nobel gwarantowany!

    Pasy cnoty. A kluczyk wyda ksiadz po slubie :-P

    J.

  • 17. Data: 2020-01-30 21:18:42
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 30.01.2020 o 19:51, Jcek Maciejew pisze:

    > Skoro już sobie po imieniu mówimy, to, kutasie, już przedstawiłem. Tylko
    > przeczytać.

    jakowyś amok, wręcz szał, wyczuwam u Jcka:)

  • 18. Data: 2020-01-31 11:27:47
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 30 Jan 2020 19:54:05 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]
    > Bo to chyba nie jest kwestia swieckiej szkoly, tylko stosunku
    > mlodziezy do KK.
    >
    > Co prawda .. tak juz ponoc bylo 10 lat temu

    Ludzie z wiekiem zmieniają poglądy i to raczej na moherowe, czego jednak
    nie badałem, ale opieram się własnych obserwacjach, zapewne subiektywnych.
    Co jakiś czas spotykam koleżeństwo z liceum i jednostki kiedyś normalne
    okazują się bigotami. Najbardziej urzekła mnie koleżanka, która pod koniec
    studiów wyszła za Niemca i wyprowadziła się do Reichu. Kilka lat temu
    wyznała, że Ratzingera czytuje tylko w oryginale, bo przekłady nie oddają
    głębi jego myśli, o czym poinformowała z miną sugerującą, że nie robi sobie
    jaj.
    Co ciekawe, w I klasie LO (rok 1979) zapisała się do HSPS (Harcerskiej
    Służby Polsce Socjalistycznej), choć po prawdzie żadną fanatyczką nie była,
    raczej konformistką.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 19. Data: 2020-01-31 22:31:33
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-30 o 19:54, J.F. pisze:
    > I teraz tylko poczekac az ta mlodziez wejdze w wiek wyborczy, a
    > "moherowe berety" wyjda.
    > Bo to chyba nie jest kwestia swieckiej szkoly, tylko stosunku mlodziezy
    > do KK.

    Jak tak patrzę na te moherowe berety to to prawie sama młodzież!

    --
    animka

  • 20. Data: 2020-02-01 17:31:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > Chyba ze akurat panstwo stwierdza ze jest nas za duzo lub za malo.
    >
    > Tylko bym sie zastanowil czy dwoje dzieci, czy jedna dziewczynke :-)

    Tak ogolnie to jest nas na swiecie tyle ze moze rodzic 1 lub wcale i od
    tego gatunek nie wyginie jeszcze długi długi czas.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,