  • 21. Data: 2020-06-16 13:25:48
    Temat: Re: respiratory widma
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.06.2020 o 13:20, cef pisze:

    > Dlaczego słabiutka? Czyżby w sprawie zwrotu przedpłat kontrola
    > poselska też ustaliła inaczej niż mówił ten wiceminister?

    Dlatego słabiutka, że zamówiliśmy inne, a to są zupełnie inne. Co byś
    powiedział, jakbym na dowód dostarczenia Ci 2 ton węgla pokazał zdjęcie
    10 kg worka węgla drzewnego? Niby podobne, tylko tak jakby troche nie
    na temat :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 22. Data: 2020-06-16 13:31:35
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    > powiedział, jakbym na dowód dostarczenia Ci 2 ton węgla pokazał zdjęcie
    > 10 kg worka węgla drzewnego? Niby podobne, tylko tak jakby troche nie

    Dlatego tak cienko wygląda wobec faktów ta
    umowa ministerstwa z E&K.

  • 23. Data: 2020-06-16 19:43:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]
    >zdjęcie
    >10 kg worka węgla drzewnego? Niby podobne, tylko tak jakby troche

    Czy miedzy "weglem" a weglem drzewnym jest na tyle istotna roznica,
    zeby to nie mogla byc pierwsza partia z dostawy ?

    Tym niemniej jesli umowa jest na respiratory modelu A, B, i C, a na
    fotce jest D, to cos tu smierdzi :-)

    J.

  • 24. Data: 2020-06-17 12:13:24
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 16 Jun 2020 19:43:33 +0200, J.F. napisał(a):

    > Tym niemniej jesli umowa jest na respiratory modelu A, B, i C, a na
    > fotce jest D, to cos tu smierdzi :-)

    Żeby było ciekawiej, te 50 niemieckich respiratorów trafiło do Polski z ...
    Pakistanu.
    Producent nie ma pojęcia, jak to się stało i podkreśla, że nie ma żadnych
    relacji biznesowych z E&K i nie dostarczył żadnych respiratorów do tej
    firmy, a misiewicze milczą.

    https://tvn24.pl/polska/koronawirus-w-polsce-respira
    tory-z-niemiec-trafily-do-pakistanu-potem-do-polski-
    ciag-dalszy-afery-4611878

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 25. Data: 2020-06-17 12:20:21
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Olin napisał(a) :

> [...]
    > firmy, a misiewicze milczą.
    >
    > https://tvn24.pl/polska/koronawirus-w-polsce-respira
    tory-z-niemiec-trafily-do-pakistanu-potem-do-polski-

    Jakiś wybrakowany towar 1-wszej generacji sprzed 50 lat, który
    Amerykanie *podarowali* 30 lat temu Pakistanowi, który podarował
    komuś, aby je ostatecznie sprzedać rządowi III RP (Republiki
    Pananowej ;-) )?

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 26. Data: 2020-06-17 12:26:55
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 17 Jun 2020 12:20:21 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

> [...]
    > Amerykanie *podarowali* 30 lat temu Pakistanowi, który podarował
    > komuś, aby je ostatecznie sprzedać rządowi III RP (Republiki

    Aż tak źle nie jest. Ponoć Draeger sprzedał je w marcu i to tego roku!

    "50 respiratorów, które w czerwcu trafiły do Polski jako część kontraktu
    wartego 200 mln zł, w marcu zostało sprzedanych do Pakistanu przez ich
    niemieckiego producenta - ustalił tvn24.pl. Nie wiadomo, w jaki sposób
    firma E&K weszła w posiadanie tych urządzeń, ani jak zostały one
    przewiezione do Polski."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 27. Data: 2020-06-17 14:43:07
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.06.2020 o 12:13, Olin pisze:

> [...]
    > Producent nie ma pojęcia, jak to się stało i podkreśla, że nie ma żadnych
    > relacji biznesowych z E&K i nie dostarczył żadnych respiratorów do tej

    Ale czmu mają cokolwiek mówić. Czy jak kupujesz od kolegi samochód, to
    powiadamiasz producenta?

    --
    Robert Tomasik

  • 28. Data: 2020-06-17 14:45:31
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.06.2020 o 12:26, Olin pisze:

> [...]
    > niemieckiego producenta - ustalił tvn24.pl. Nie wiadomo, w jaki sposób
    > firma E&K weszła w posiadanie tych urządzeń, ani jak zostały one

    Ale komu nie wiadomo? Bo to zaczyna mnie intrygować. To, że importer nie
    chce zdradzać szczegółów transakcji, to jego prawo. nic na to nie
    poradzimy, że dziennikarze czują się z tym "szczególnie gorzej".

    --
    Robert Tomasik

  • 29. Data: 2020-06-17 15:26:56
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 17 Jun 2020 14:43:07 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ale czmu mają cokolwiek mówić. Czy jak kupujesz od kolegi samochód, to
    > powiadamiasz producenta?

    Masz rację, nie muszą mówić, to i nie mówią.
    Musieli za to dostarczyć (wielokrotnie przepłacone) respiratory - 1200
    sztuk - produkcji amerykańskiej, chińskiej i koreańskiej.
    Pojawiło się 50 urządzeń niemieckich.
    Byłoby miło, gdyby się z tego wytłumaczyli.
    Jeszcze fajniej byłoby, gdyby Cieszyński i Szumowski wyjaśnili, dlaczego
    kontrakt dostała firma, która już raz oszukała państwo przy sprzedaży
    trotylu, a ostatnio handlowała flakami wołowymi.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 30. Data: 2020-06-17 17:26:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...

> [...]
    >kontrakt dostała firma, która już raz oszukała państwo przy sprzedaży
    >trotylu, a ostatnio handlowała flakami wołowymi.

    Bo zlozyla najlepsza oferte :-)

    Natomiast do wyjasnienia, czemu takiej podejrzanej firmie udzielono
    przedplaty ...

    J.