  • 1. Data: 2010-02-13 17:08:48
    Temat: rekojmia, gwarancja niezgodnosc z umową..reklamacja buta
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Kupiłem buty, po kilku miesiacach sie rozleciały
    oddałem do reklamacji.
    Przyznali mi racje- reklamacja zasadna, ale stwierdzili ze moge sobie za te kase
    co kosztowały buty wybrać inne z tego sklepu.
    A ja nie chce innych, a tych co miałem juz nie ma.
    Czy moge sie ubiegac o zwrot gotówki ?
    Jak wygladają przepisy w tej kwestii.?

    Paweł

  • 2. Data: 2010-02-13 19:35:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "BETON" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > te kase co kosztowały buty wybrać inne z tego sklepu.
    > A ja nie chce innych, a tych co miałem juz nie ma.

    Reklamowałeś na podstawie gwarancji, czy niezgodności towaru z umową?

  • 3. Data: 2010-02-14 07:24:44
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    > Użytkownik "BETON" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Reklamowałeś na podstawie gwarancji, czy niezgodności towaru z umową?

    niezgodnoscią

  • 4. Data: 2010-02-14 17:17:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > wiadomości news:hl6vgd$pb9$3@inews.gazeta.pl...

    > niezgodnoscią

    To mogą albo naprawić te stare, albo mają oddać pieniądze. Już za takie
    dziwne sugestie bym u nich drugiej pary nei kupił, bo widać na odległość
    brak poriofesjonalizmu