  • 1. Data: 2010-02-07 21:34:42
    Temat: Proszę o poradę
    Od: brak brak <m...@g...com>

    Witam
    Proszę o poradę dot. prawa pracy może trafi się osoba chętna pomóc.
    Sprawa przedstawia się tak.
    Jestem zatrudniony na stałe w firmie A. Jako ze firma C stała się
    naszym właścicielem jak i posiada w swoim władaniu firmę B planuje
    przenieść nas ( mnie ) do firmy B.
    Mam niestety obawy do tego przeniesienia które opisze poniżej.
    Obawiam się ze firma A poprosi nas o zwolnienie się i obieca prace w
    firmie B. Ale z tego co się orientuję przy takim rozwiązaniu stracę 3
    miesięczną odprawę w związku z wymówieniem pracy przez pracodawce
    ( firma A ) oraz nie koniecznie dostane prace w firmie B nawet jeśli
    mnie zatrudnią mogą mnie zwolnic po 3 miesiącach i zostaje z niczym.
    Jako ze mam w firmie A pożyczkę z funduszu socjalnego ( nisko
    oprocentowaną ) możliwe jest tez takie rozwiązanie ze dostaniemy aneks
    do umowy o prace ze firma B jest kontynuatorem firmy A. A co za tym
    idzie będę spłacał pożyczkę w firmie B. I tu kolejne moje gdybanie czy
    w takim przypadku jeśli zostanę zwolniony z firmy B będzie mi się
    należała odprawa? Jeśli firma B nie była by kontynuatorem to czy będę
    musiał spłacać pożyczkę skoro firma A nie będzie istnieć ?

    Proszę o odpowiedzi na dokręca ce mnie problemy

  • 2. Data: 2010-02-07 21:39:25
    Temat: Re: Proszę o poradę
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "brak brak" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    >Witam
    >Proszę o poradę dot. prawa pracy może trafi się osoba chętna pomóc.

    Moze bylaby chetna pomoc ale za udzielanie porad bez zezwolenia groza bardzo
    surowe kary!
    - a wiekszosc tutaj takeigo zezwolenia nie posiada.
    Popros o wyrazenie opinii, o dyskusje - bedzie wiecej chetnych :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-02-07 21:59:56
    Od: brak brak <m...@g...com>

    On 7 Lut, 22:39, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
> [...]
    > - a wiekszosc tutaj takeigo zezwolenia nie posiada.
    > Popros o wyrazenie opinii, o dyskusje - bedzie wiecej chetnych :)

    Dziękuję za podpowiedz ...
    I za Twa podpowiedzią proszę Wszystkich chętnych o wyrażenie swej
    opinii i zapraszam do dyskusji na dręczący mnie temat :D

    Pozdrawiam Misiek

  • 4. Data: 2010-02-07 22:06:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    b.googlegroups.com brak
    brak <m...@g...com> pisze:

> [...]
    > firmie B. Ale z tego co się orientuję przy takim rozwiązaniu stracę 3
    > miesięczną odprawę w związku z wymówieniem pracy przez pracodawce
    To jakiś bełkot. Albo ty złożysz wypowiedzenie, albo pracodawca.

    > ( firma A ) oraz nie koniecznie dostane prace w firmie B nawet jeśli
    > mnie zatrudnią mogą mnie zwolnic po 3 miesiącach
    Owszem. Teraz też mogą.

    > jeśli firma B nie była by kontynuatorem to czy będę
    > musiał spłacać pożyczkę skoro firma A nie będzie istnieć ?
    Myślisz, że tam siedzą idioci i ci się upiecze? ;)

    --
    Jotte