  • 1. Data: 2010-02-07 20:57:48
    Temat: reklama kruka
    Od: "DeSola" <p...@o...pl>

    Witam,

    chcialem nawiazac do ostatniej reklamy kruka. Uwazam ja, za wyjatkowo
    obrzydliwa.

    Moim zdaniem, kruki itp. dzialaja w nastepujacy sposob - wykupuja hurtowo za
    grosze przeterminowane naleznosci od bankow,firm itp.

    Nastepnie te tysiace "spraw" jest zamienianych na urocze listy w stylu
    "splacaj - rozlozymy Ci na raty itd. tylko koniecznie szybciutko podpisz ze
    bedziesz splacal" (czyli podpisz uznanie wierzytelnosci).
    W ten sposob dymaja oni tysiace naiwniakow, ktorzy nie rozumieja, ze jesli
    minely 3 lata a nie ma nakazu sadowego, to wierzytelnosci nie mozna juz w
    zaden sposob dochodzic. Zasada jest prosta - na kazde 10 wyslanych listow
    znajdzie sie jeden frajer, ktory sie przestraszy uroczych tekstow w stylu
    "nigdy nie odpuscimy" i odesle im podpisane dokumenty - i to wystarczy, zeby
    zyc dostatnio, bo przeciez wierzytelnosc kupilo sie za symboliczna kwote.

    Polecam wszystkim, ktorzy dostana podobnego "smiecia" poczta od kruka czy
    innego pasozytniczego scierwa - najpierw sprawdzcie, czy wierzytelnosc nie
    ulegla przedawnieniu. Pamietajcie, ze po 3 latach bez nakazu sadowego
    wierzytelnosci nie mozna juz przekazac do egzekucji. W razie gdyby jakas
    firma windykacyjna zalozyla wam sprawe sadowa - powolujcie sie na zarzut
    przedawnienia - to naprawde prawie nic nie kosztuje - chodzi o jedno pismo
    do sadu i jest po sprawie - firma windykacyjna odstapi. Znam taki przypadek,
    kiedy osoba powolala sie na zarzut przedawnienia i wielka firma windykacyjna
    musiala niestety szukac frajerow gdzie indziej, mysle, ze takich przypadkow
    jest duzo wiecej.

    Nie wierzcie reklamom ktore robia hieny.

    pozdrawiam,
    Maciek

  • 2. Data: 2010-02-07 21:00:12
    Temat: Re: reklama kruka
    Od: "zz" <w...@w...pl>

    Użytkownik "DeSola" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > takich przypadkow jest duzo wiecej.
    >
    > Nie wierzcie reklamom ktore robia hieny.

    A po ilu latach przedawnia sie skarbowka ?
    albo ZUS ?

  • 3. Data: 2010-02-07 21:09:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    DeSola wrote:

> [...]
    > minely 3 lata a nie ma nakazu sadowego, to wierzytelnosci nie mozna juz w

    Można. Wierzytelności można dochodzić przez cały czas.
    Dłuznik może sie od płatności uchylić, ale musi to zrobić aktywnie.
    Jedno nie równa się drugiemu.

    Reszta twojej epopei jest nic nie warta bo oparta na fałszywym założeniu.

  • 4. Data: 2010-02-07 21:12:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    zz wrote:

    > A po ilu latach przedawnia sie skarbowka ?

    dla cywili 5 lat od konca roku w ktyrm składało się zeznanie, czyli w
    praktyce prawie 6.
    Właśnie przedawnił się 2003.

    > albo ZUS ?

    a ja sie DG w Polsce nie czepiam. wole firmy na karaibach.

  • 5. Data: 2010-02-08 06:57:29
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    DeSola wrote:

    > Polecam wszystkim, ktorzy dostana podobnego "smiecia" poczta od kruka
    > czy innego pasozytniczego scierwa - najpierw sprawdzcie, czy
    > wierzytelnosc nie ulegla przedawnieniu.

    A ja polecam wszystkim żeby po prostu spłacali swoje długi.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 6. Data: 2010-02-08 07:05:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Massai pisze:

    > A ja polecam wszystkim żeby po prostu spłacali swoje długi.

    Długi to rzecz normalna w gospodarce, nie chciałbym żyć w kraju, w
    którym nikt nie ma długów, tak jak nie chciałbym żyć w kraju, w którym
    nikt nikogo nie zabija, czy nie okrada. Odebranie ludziom tak
    podstawowych instynktów może się odbywać tylko kosztem ich totalnego
    zniewolenia.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2010-02-08 07:18:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Massai pisze:

    > A ja polecam wszystkim żeby po prostu spłacali swoje długi.

    Nawet te nieistniejące oraz dawno spłacone?

    Czy ja słyszę krakanie? ;->

  • 8. Data: 2010-02-08 08:19:26
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 7 Feb 2010 21:57:48 +0100, DeSola napisał(a):

    > Nie wierzcie reklamom ktore robia hieny.

    Hieny? A jak nazwiesz tych co pożyczają i nie oddają? Albo nie płacą za
    wykonane usługi. Takim należy pomagać i im doradzać, bo to dobrzy ludzie?

    --
    marcin

  • 9. Data: 2010-02-08 08:33:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    zly pisze:

    > Hieny? A jak nazwiesz tych co pożyczają i nie oddają? Albo nie płacą za
    > wykonane usługi. Takim należy pomagać i im doradzać, bo to dobrzy ludzie?

    Z tym że powinienś zdawać sobie sprawę, że "kruki" specjalizują się w
    nieco innym rynku, niż ci co pożyczają i nie oddają albo nie płacą za
    wykonane usługi.

  • 10. Data: 2010-02-08 09:23:07
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > kruka >> czy innego pasozytniczego scierwa - najpierw sprawdzcie, czy

    > Nawet te nieistniejące oraz dawno spłacone?

    Jak nieistniejący lub dawno spłacony dług może się przedawnić?

    Zdaję sobie sprawę z tego że Kruk i reszta wykorzystują często niecne
    praktyki do ściągania długów, ale wystarczy je spłacać żeby nie trafiły
    do kruka i innych padlinożernych ptaków (swoja drogą dobrą nazwę sobie
    wybrali).

    Nie muszę daleko szukać, wspólnik kupił mieszkanie, komornik po prostu
    zlicytował jakąś kobitkę.

    No i się po pół roku odezwał kruk że w mieszkaniu był telefon tepsy, i
    na tym telefonie było nabite 20 tysięcy rachunków.
    I usiłowali mu wmawiac że nie ma znaczenia że on jest nowym
    właścicielem, że "telefon był na ten adres, więc dług obciąża
    mieszkanie, musi pan go spłacić".

    --
    Pozdro
    Massai