    From: "Kamil Jamróz" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja w Ideii
    Date: Sat, 3 Jan 2004 10:52:45 +0100

    I ja miałem kiedyś dziwny przyadek tym razem z Plus GSM.
    Otórz rzyszedł rachunek z którym nie chciałem się zgodzić i poszedłem
    załatwiać reklamacje.
    Po tygodniu rzysłali mi biling. Jakież było moje zdziewienie kiedy to na
    bilingu mam jak wół napisane:
    Data i godzina (numer) Czas trwania

    22.10.2003 15:20 (numer) 0:50.33
    22.10.2003 15:25 (numer) 0:02.11
    22.10.2003 15:35 (numer) 0:05.28
    22.10.2003 15:50 (numer) 0:02.45

    I tu się putam operatora jak to możliwe, żebym jedną rozmowę miał 50
    minutową a międzyczasie wykonywał inne rozmow !!!
    Swierdzili, że musiałem wykonać zawieszenie połączenia i podczas gdy
    pierwszą z tych rozmów zawiesiłem wykonałem 3 inne romowy.
    Na moje pytanie jak to jest możliwe jeżeli w moim planie taryfowym nie mam
    ani darmowych ani wykupionych dodatkowych usług typu zawieszanie połączeń
    nie potrafili już tego wytłumaczyć. Stwiedzili tylko że jednak takie coś
    nastąpiło.
    Ciekawszym jest fakt że ten numer z którym niby rozmawiałem 50 minut to
    mumer mojego kolegi z pracy który siedzi przy biurku obok !!!
    Wygląda na to, że się nudziliśmy i chcieliśmy sobie orozmawiać przez
    komórkę :)
    Zakańczając stwierdzam, że reklamacji mi nie uwzględnili a ja zmieniłem
    operatora.
    pozdrawiam

    Kamil