eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja › Re: reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Rafał Święch <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja
    Date: Sat, 11 Feb 2006 00:11:20 +0100
    Organization: -
    Lines: 14
    Message-ID: <tq4zke5sd39f$.vaph66wyjarw.dlg@40tude.net>
    References: <dsj333$1b9q$1@node3.news.atman.pl>
    Reply-To: r...@o...pl
    NNTP-Posting-Host: ddz50.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1139613077 106 83.23.103.50 (10 Feb 2006 23:11:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Feb 2006 23:11:17 +0000 (UTC)
    X-User: raffaelli
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:365905
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 10 Feb 2006 23:11:43 +0100, sg napisał(a):

    > Takie małe pytanie:
    > kupiłem odtwarzacz mp3, ale nie miał polskiej instrukcji, wiem, że mogę
    > jej zażądać na podstawie odpowiednich przepisów, a sklep pewnie powie,
    > że jej nie ma i nie będzie, wtedy mogę zażądać obniżenia ceny i oddania
    > mi części pieniędzy za niepełnowartościowy towar, oni pewnie się na mnie
    > wypną, więc mogę skierować sprawę do sądu... ale czy muszę to robić w
    > miejscu siedziby firmy ?
    >
    > sg

    Jeżeli masz jakieś roszczenie do przedsiębiorcy możesz go pozwać w miejscu
    zawarcia umowy (kupna odtwarzacza) lub siedziby firmy

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1