  • 1. Data: 2005-05-08 13:53:44
    Temat: radca czy adwokat?
    Od: "iaszczomp" <p...@p...onet.pl>

    Mam wezwanie z sądu z wydziału egzekucyjnego
    na przesłuchanie w charakterze strony.
    Byłem współmałżonkiem dłużnika,
    wierzycielem jest bank,
    bank wnosi o nadanie klauzuli wykonalności także przeciwko mnie.

    Nic nie wiedziałem o ruchach współmałżonka :-(
    Od dawna nie prowadziliśmy wspólnego gospodarstwa,
    choć mieszkaliśmy w tym samym lokalu,
    współmałżonek wziął debet ok. 2500 zł + teraz drugie tyle jest teraz odsetek
    i nie spłacał,
    jesteśmy po intercyzie i po rozwodzie
    niespłacanie debetu stało się jednak rok przed spisaną intercyzą i 2 lata
    przed rozwodem,
    bank wystawił bankowy tytuł egzekucyjny przed rozwodem,

    - nie wiem czy mam sie bronić sam, że nic nie wiedziałem, czy brać prawnika
    :-(
    i jakiego, czy musi być adwokat?
    adwokaci chyba zdecydowanie drożsi od radców,
    - czy na rozprawie będzie reprezentant banku?

    dzięki za pomoc,

    pzdr
    i.

  • 2. Data: 2005-05-08 16:48:38
    Temat: Re: radca czy adwokat?
    Od: "Kacper" <K...@p...onet.pl>

    > - nie wiem czy mam sie bronić sam, że nic nie wiedziałem, czy brać
    > prawnika :-(

    lepiej miec kolo siebie jakas fachowa pomoc

    > i jakiego, czy musi być adwokat?

    moze byc radca prawny

    > adwokaci chyba zdecydowanie drożsi od radców

    to zalezy jacy zdwokaci od jakich radcow :)

    > - czy na rozprawie będzie reprezentant banku?

    pewnie tak

    > dzięki za pomoc,

    nie ma za co

    Kacper

  • 3. Data: 2005-05-09 20:35:56
    Od: Tomasz <t...@p...onet.pl>

    > niespłacanie debetu stało się jednak rok przed spisaną intercyzą i 2 lata
    > przed rozwodem,

    > bank wystawił bankowy tytuł egzekucyjny przed rozwodem,

    W takim wypadku byla to wspolnota majatkowa i w rownym stopniu beda
    sciagac od wspolmalzonkow.
    Sprawa ogolnie przegrana.

    Pozdrawiam
    Tomasz