  • 31. Data: 2015-09-08 19:30:33
    Temat: Re: pytanko - kradzież
    Od: Tadeusz Franciszek Zielinski <t...@i...fobus.pl>

    W dniu 2015-09-08 o 13:40, Andrzej Lawa pisze:

    > Sądząc po dalszych twoich wypowiedziach - jesteś idiotą.

    Ja mam pytanie techniczne - gdzie i kiedy (wątek, data) są jego dalsze
    wypowiedzi, bo do mnie nie doszły, a mam podejrzenia, że nie wszystko
    dochodzi?

    ---
    Avast.

  • 32. Data: 2015-09-08 21:22:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Andrzej Lawa"

    > No niestety trochę racji w tym jest. Ileś lat temu po kradzieży roweru z
    > zamykanej części korytarza skutecznie zniechęcano mnie do złożenia
    > zawiadomienia, bo przecież musiałbym sąsiada przyprowadzać jako świadka
    > itd. Gdy mój 92 letni dziadek został zrobiony "na wnuczka", na
    > komisariacie usłyszałem, że ode mnie zgłoszenia nie przyjmą i dziadek
    > musi przyjść osobiście (a właściwie można powiedzieć, że nie chodził).
    > No to utrudnia się życie, czy nie?

    Czy ty w ogóle jesteś zdolny do racjonalnego myślenia?

    Czy tylko bezwładnie przemykasz się przez życie strumieniem nieświadomości?

    Niby jak sobie wyobrażasz składanie zeznanie w imieniu kogoś? Jak w
    ogóle funkcjonariusz miałby rozpoznać, że ten ktoś życzy sobie, żebyś
    występował w jego imieniu?
    ---
    Kradzież z włamaniem jest ścigana z urzędu

  • 33. Data: 2015-09-08 21:27:51
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Andrzej Lawa"

    > To nie utrudnianie, tylko lenistwo. Jak świadek nie może dojechać, to
    > się jedzie do niego. Normalna praktyka.

    Lenistwo jak lenistwo. Jesteś dyżurnym. Masz danego dnia jeden partol,
    który właśnie ma interwencję gdzie indziej i całą kolejkę zgłoszeń.

    Kto do świadka "sobie pojedzie", hmm? Uważasz że w takiej sytuacji
    dyżurny powinien zamknąć komisariat na cztery spusty i jechać odbierać
    zeznanie?
    ---
    Nie, zostanie na komendzie i stamtąd będzie szukał sprawcy.

    Jeśli ktoś ma pod opieka osobę nie samodzielną - może należałoby
    zorganizować upoważnienie do reprezentacji?
    ---
    To pewnie jest z urzędu ścigane.

  • 34. Data: 2015-09-08 21:30:26
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "qwerty"

> [...]
    > komisariacie usłyszałem, że ode mnie zgłoszenia nie przyjmą i dziadek
    > musi przyjść osobiście (a właściwie można powiedzieć, że nie chodził).

    Nie. Dziadek jest pełnoletni i tylko on może zgłosić.
    ---
    Każdy może zgłosić. Niekoniecznie będzie tylko ścigane.

    Zresztą nie chodził, a do banku poszedł po pieniądze.
    ---
    Nie wiesz czy poszedł a to i tak bez znaczenia.

  • 35. Data: 2015-09-09 08:40:05
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.09.2015 o 21:22, re pisze:

> [...]
    > występował w jego imieniu?
    > ---
    > Kradzież z włamaniem jest ścigana z urzędu

    Cytować nie umiesz... Czytać nie umiesz...

    co ty w ogóle robisz na grupach dyskusyjnych?

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 36. Data: 2015-09-09 08:43:06
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.09.2015 o 18:06, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Od czego jest dzielnicowy?

    Jest np. w patrolu. Albo na urlopie. Wiesz jak teraz poredukowali
    lokalne komisariaty? Masakra!

    Chociaż osobiście podejrzewam, że jakby Marek nie wyskoczył od razu z
    pyskiem i "policja w Polsce pomaga przestępcom" to udałoby się przyjąć
    zgłoszenie (w sumie oszustwa są ścigane z urzędu) i umówić wizytę
    dzielnicowego lub chociażby orbitującego patrolu do odebrania zeznań.

  • 37. Data: 2015-09-09 09:03:28
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 7 Sep 2015 11:10:06 +0200, "Marek" <t...@f...kuku.pl> wrote:
    > Przecie to Polska, tu się utrudnia życie uczciwym i chroni
    przestępców,
    > nie wiedziałeś?

    Heh, polecam książkę "Jak kraść podręcznik złodzieja" Turalińskiego,
    która ślicznie opisuje ten problem w PL. Jak przywłaszczy ktoś w
    prymitywny sposób 2000 czy 3000 pln to sporządzony zostanie akt
    oskarżenia, ale wystraczy w wysublimowany sposób korzystając ze
    niułansów prawnych ukraść pół miliona lub więcej i można spać
    spokojnie.

    --
    Marek

  • 38. Data: 2015-09-09 11:14:55
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "Tadeusz Franciszek Zielinski" <t...@i...fobus.pl> napisał w
    wiadomości

    > Ja mam pytanie techniczne - gdzie i kiedy (wątek, data) są jego dalsze wypowiedzi,
    bo do mnie nie doszły, a mam podejrzenia, że
    > nie wszystko dochodzi?

    No właśnie nie ma...bo dopiero teraz napisałem od czasu mojego postu "Przecie to
    Polska...()". :-)

    Tak więc, trzeba najpierw dobrze się zastanowić, zanim kogoś się nazwie idiotą,
    bo można samemu się nim okazać..:P

    "Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydawać się głupim, niż odezwać się i rozwiać
    wszelkie wątpliwości." - Mark Twain

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 39. Data: 2015-09-09 11:19:18
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

  • 40. Data: 2015-09-10 10:08:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-09-09 o 11:14, Marek pisze:

> [...]
    > idiotą,
    > bo można samemu się nim okazać..:P
    >
    > "Lepiej jest nie odzywać się wcale i wydawać się głupim, niż odezwać się

    to dlaczego rozwiałeś ?