  • 1. Data: 2015-09-06 10:35:59
    Temat: sklonowane owce w krakowskim sądzie - jaka może być podstawa wyroku?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    http://krakow.wyborcza.pl/krakow/1,42699,18704509,sa
    d-wydal-wyrok-musze-zagazowac-pszczoly-przeszkadzaly
    -letnikom.html

    Na jakiej podstawie prawnej sąd mógł wydać tak idiotyczny wyrok?

    Pomijam już taki detal, że orzekający kretyni nie mają pojęcia o
    pszczołach, bo jakby mieli to by wiedzieli, że pszczoły nie stanowią
    problemu ani zagrożenia - tylko ewentualnie osy. Zauważalnie różne od
    pszczół.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 2. Data: 2015-09-06 17:20:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06-09-15 o 10:35, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    > pszczołach, bo jakby mieli to by wiedzieli, że pszczoły nie stanowią
    > problemu ani zagrożenia - tylko ewentualnie osy. Zauważalnie różne od

    Na jakiej podstawie twierdzisz, że pszczoły atakujące człowieka mają być
    inaczej traktowane, niż przykładowo wściekły pies? Artykuł jest
    cokolwiek tendencyjnie napisany. Nikt tych pszczół zabijać nie każe.
    Właściciel ma po prostu zapewnić bezpieczeństwo ludziom. Skoro
    udowodniono zagrożenie - a zakładam, ze tak - to przecież zamiast
    gazować pszczoły może wystarczy przenieść ule z dala od letników?

  • 3. Data: 2015-09-06 21:56:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

> [...]
    >>
    > Na jakiej podstawie twierdzisz, że pszczoły atakujące człowieka mają być
    > inaczej traktowane, niż przykładowo wściekły pies? Artykuł jest

    No litości...

    Pszczoły ludzi nie atakują - przynajmniej nie te hodowane w Polsce.

    Naoglądali się ludzie bredni typu "Rój" i takie skutki...

  • 4. Data: 2015-09-07 14:41:54
    Od: nadir <n...@h...org>

> [...]
    > udowodniono zagrożenie - a zakładam, ze tak - to przecież zamiast
    > gazować pszczoły może wystarczy przenieść ule z dala od letników?

    Zobacz jakie agresywne są te pszczoły.
    http://uwaga.tvn.pl/reportaze,2671,n/kto-uratuje-psz
    czoly,176670.html

  • 5. Data: 2015-09-07 14:53:33
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...com> pisze:
> [...]

    | nieruchomości sąsiadów. Sąd nakazał zmniejszenie liczby uli w pasiece do 6

    A ty masz pojęcie to ten wyrok oznacza w praktyce?
    Sąd uznał że pszczoły jako takie są OK ale nie w aż takiej ilości.
    Choćby to było zagrożenie (nadmiernym) irytowaniem sąsiadów.
    Poza tym wyrok sądu można IMHO wypełnić przenosząc ule wiec jest to kwestia
    wygoda sąsiadów v. wygoda pszczelarza.

    --
    A. Filip
    Miłość matki jest pomostem do wszystkiego, co dobre - teraz i w wieczności.

  • 6. Data: 2015-09-07 15:03:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    >http://krakow.wyborcza.pl/krakow/1,42699,18704509,s
    ad-wydal-wyrok-musze-zagazowac-pszczoly-przeszkadzal
    y-letnikom.html
    >Na jakiej podstawie prawnej sąd mógł wydać tak idiotyczny wyrok?

    Idiotyczny jak idiotyczny, gdyby obok sasiad hodowal zwierzeta, ktore
    cie potem niepokoja i gryza, to tez bys protestowal.

    I obojetne, czy to to sa osy, komary, mrowki czy koty, psy, konie.
    Tylko wieksze latwiej upilnowac w zagrodzie, a na swobodnie walesajace
    sie sa inne przepisy.

    Ale pytanie o podstawe prawna ciekawe ...

> [...]
    >pszczołach, bo jakby mieli to by wiedzieli, że pszczoły nie stanowią
    >problemu ani zagrożenia - tylko ewentualnie osy. Zauważalnie różne od

    Cos tam jednak sasiadom przeszkadza. Pszczoly czy osy przypadkiem
    zamieszkale w okolicy ?
    Owszem, sad mogl nakazac uzupelnienie dowodow - badania genetyczne
    mogly by chyba wykazac przynaleznosc do stada ? :-)

    P.S. Ostatnio mnie cos ugryzlo, wiec mam inny punkt widzenia :-P

    J.

  • 7. Data: 2015-09-07 15:22:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-09-07 o 15:03, J.F. pisze:
    > Ale pytanie o podstawe prawna ciekawe ...

    Pewnie 144kc.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2015-09-08 13:29:24
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.09.2015 o 14:53, A. Filip pisze:

    > A ty masz pojęcie to ten wyrok oznacza w praktyce?
    > Sąd uznał że pszczoły jako takie są OK ale nie w aż takiej ilości.

    Na jakiej podstawie?

    > Choćby to było zagrożenie (nadmiernym) irytowaniem sąsiadów.

    A mnie ty nadmiernie irytujesz, więc wynocha z internetu ;->

    > Poza tym wyrok sądu można IMHO wypełnić przenosząc ule wiec jest to kwestia
    > wygoda sąsiadów v. wygoda pszczelarza.

    Nie, nie można. Nie w czasie wskazanym w wyroku. Nie masz pojęcia o
    pszczołach.

  • 9. Data: 2015-09-08 13:32:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    >Na jakiej podstawie?

    Moze na podstawie takiej, ze teraz przeszkadzaja, a kiedys nie
    przeszkadzaly.
    A wtedy bylo 6 uli ...

    >Nie, nie można. Nie w czasie wskazanym w wyroku. Nie masz pojęcia o
    >pszczołach.

    No to trzeba apelacje zlozyc, bedzie pare lat na przeprowadzke :-)

    J.

  • 10. Data: 2015-09-08 13:34:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.09.2015 o 15:03, J.F. pisze:

    > Idiotyczny jak idiotyczny, gdyby obok sasiad hodowal zwierzeta, ktore
    > cie potem niepokoja i gryza, to tez bys protestowal.

    Szczekające psy są daleko bardziej uciążliwe od pszczół. Już widzę te
    wyroki nakazujące pozbycie się psów...

    [ciach]

    > P.S. Ostatnio mnie cos ugryzlo, wiec mam inny punkt widzenia :-P

    Pytanie co. Podejrzewam, że osa. To te cholery się pchają do owoców i
    napojów.

    Pszczoły mają obsesję na punkcie kwiatów i póki jakiejś fizycznie nie
    przygnieciesz mają cię w nosie.