  • 1. Data: 2003-06-15 21:51:29
    Temat: pytanko do prawnikow (zniewaga)
    Od: "g" <n...@m...xx>

    Witam

    Wczoraj w programie Kuby Wojewodzkiego pan Robert Leszczynski nazwal widzow
    frajerami.
    Dokladnie chodzilo o tych widzow, ktorzy uwierzyli liderowi Bayer Full, ze
    Robert Leszczynski nagrywal discopolo.
    Poprzez nazwanie mnie frajerem poczulem sie dotkniety i urazony. Co moge w
    tej sytuacji zrobic ?

    pozdr

  • 2. Data: 2003-06-15 22:02:09
    Temat: Re: pytanko do prawnikow (zniewaga)
    Od: "Ewcia" <m...@m...pl>

    > Co moge w
    > tej sytuacji zrobic ?
    Liczę na to, że zachowasz się jak prawdziwy gentelman i nie puścisz takiej
    zniewagi płazem - rzuć rękawice i wyzwij go na pojedynek (jeśli nie masz
    sekundanta - napisz do mnie na priv - mogę kogoś polecić)

    buziaczki;-)))
    ewcia

  • 3. Data: 2003-06-15 22:03:42
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik g napisał:
    > Poprzez nazwanie mnie frajerem poczulem sie dotkniety i urazony. Co moge w
    > tej sytuacji zrobic ?

    powieś sie

    PS. Widze ze amerykańskie seriale o wysokich odszkodowaniach za wszystko
    co mozliwe rzucaja sie powoli ludziom na mózg.
    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2003-06-16 00:34:48
    Od: "mSet" <m...@w...pl>

    "g" napisał(a) tekścik:

> [...]
    > Full, ze Robert Leszczynski nagrywal discopolo.
    > Poprzez nazwanie mnie frajerem poczulem sie dotkniety i urazony. Co

    To się chyba nazywa pieniactwo :-D

    --
    mSet

  • 5. Data: 2003-06-16 16:27:05
    Od: "AR" <...@...pl>

    Zmień program a jeszcze lepiej wyłącz telewizor.

  • 6. Data: 2003-06-18 16:36:51
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com>

    Użytkownik "g" <n...@m...xx> napisał
    .
    > Poprzez nazwanie mnie frajerem poczulem sie dotkniety i urazony. Co moge w
    > tej sytuacji zrobic ?

    Prawnie - obawiam się - nic. Była (całkiem zresztą niedawno) sprawa,
    wniesiona przez kobietę, która poczula się urażona treścią jednej z reklam
    MediaMarkt-u ("...nie dla idiotów" czy jakoś podobnie). Nie wygrała, rzecz
    jasna (może miała kiepskiego reprezentanta).
    Sensownie - jako jedna osoba niewiele. Gdyby urażonych było więcej, to
    najsensowniejszym jest zaobserwować, którzy reklamodawcy umieszczają swoje
    reklamy przez (po lub w trakcie) tego programu i wysyłać do nich listy
    (maile etc.) ze staiwerdzeniem, że skoro oni reklamują się przy takim
    programie, to Ty (my...) nie będziemy kupować ich produktów, by zwykłego
    chamstwa nie wspierać. Problem w tym, że to działa tylko w makroskali;
    jednostka - niestety - jest niczym, jej głosik cieńszy od pisku (to
    Majakowski).
    Pozdrawiem sceptycznie,
    TŚ.

  • 7. Data: 2003-06-30 17:26:47
    Od: "666" <j...@N...op.pl>

    Co więcej, jeżeli tego nie zrobisz, zostaniesz frajerem do kwadratu :-))
    JaC