  • 1. Data: 2003-06-15 20:18:36
    Temat: ile kosztuje intercyza?
    Od: "Słonik" <s...@h...tv>

    Witam!
    Ile kosztuje sporządzenie przez notariusza Intercyzy Przedmałżeńskiej (chyba
    to tak się nazywa) w której jest jasno podkreślone, że za długi przyszłe i
    stałe nie odpowiadamy wzajemnie oraz majątek też jest ściśle stary i
    przyszły podzielony.
    Warszawa
    Pozdrawia
    Słonik

  • 2. Data: 2003-06-15 21:34:24
    Temat: Re: ile kosztuje intercyza?
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

> [...]
    > to tak się nazywa) w której jest jasno podkreślone, że za długi przyszłe i
    > stałe nie odpowiadamy wzajemnie oraz majątek też jest ściśle stary i

    Hej

    Ja w zeszłe wakacje zapłaciłem chyba 400 pln.
    Była to umowa majątkowa małżeńska (intercyza),
    ale już po zawarciu małżeństwa.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2003-06-16 07:26:02
    Od: "Madzia" <m...@w...polska.pl>

    Użytkownik "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Hej
    >
    > Ja w zeszłe wakacje zapłaciłem chyba 400 pln.
    > Była to umowa majątkowa małżeńska (intercyza),
> [...]

    Witajcie - Lublin za identyczną śpiewa sobie ok. 300 PLN - równiez po
    zawarciu związku małżeńskiego, bez wliczania kosztów prowizji od
    rozdzielanego majątku...

    pozdrawiam
    madzia

  • 4. Data: 2003-06-16 11:16:57

    > Witajcie - Lublin za identyczną śpiewa sobie ok. 300 PLN - równiez po
    > zawarciu związku małżeńskiego, bez wliczania kosztów prowizji od
    > rozdzielanego majątku...

    Od kiedy, w ubiegłym roku jesienią brali prawie 600zł...