  • 11. Data: 2010-04-26 10:54:34
    Temat: Re: pytanie
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-26 12:25, Massai pisze:
    > Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > Jak podliczyłem ile za zeszły rok moja luba zapłaciła zdrowotnego, to
    > mi włosy na głowie dęba stanęły.

    Póki jest zdrowa. Bo jak np. nie daj Boże jej będzie potrzebna operacja
    większa, to będziesz się cieszył z ubezpieczenia.

    Tak już działają ubezpieczenia. Ja płacę OC od 21 lat a nigdy nie
    korzystałem. I też byś mógł powiedzieć, po co obowiązkowe OC na auto.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 12. Data: 2010-04-26 11:00:02
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

> [...]

    > Tak już działają ubezpieczenia. Ja płacę OC od 21 lat a nigdy nie
    > korzystałem. I też byś mógł powiedzieć, po co obowiązkowe OC na auto.

    A co byś powiedział jakbyś płacił to OC przez 21 lat, i spowodowałbyś
    wypadek - a TU by powiedziało "mamy to gdzieś, płać pan ze swoich"?

    Bo o to mi chodziło - płaci się to ubezpieczenie, a jak jest skromna
    potrzeba skorzystać to się "nie da".

    --
    Pozdro
    Massai

  • 13. Data: 2010-04-26 11:10:25
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (26.04.2010 13:00), Massai wrote:

> [...]
    > wypadek - a TU by powiedziało "mamy to gdzieś, płać pan ze swoich"?
    >
    > Bo o to mi chodziło - płaci się to ubezpieczenie, a jak jest skromna

    Bo tak naprawdę to to ubezpieczenie przydaje się dopiero przy większych
    potrzebach. Takich których nie sposób opłacić z własnej kieszeni.

    p. m.

  • 14. Data: 2010-04-26 11:18:55
    Od: Arek <a...@e...net>

    Przemysław Adam Śmiejek pisze:
    > I to jest właśnie przykład dlaczego w Polsce nigdy nie będzie dobrze.
    > Kobiety chcą ociulać państwo (czyli nas), a ludzie jeszcze im przyklaskują.

    Które kobiety chcą ociulać Państwo?
    I Państwo to nie my.
    Państwo należy w całości do Władzy, ty/my jesteśmy tylko dojnymi krowami.

    > A jakie kary wobec sądu stosuje ZUS?

    Ostracyzm towarzyski.

    > I bardzo dobrze, bo to przekręt i szukanie luki w prawie.

    Czyj przekręt? Chyba tych co uchwalali takie przepisy bo na pewno
    nie tych co z nich korzystają.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.arnoldbuzdygan.com

  • 15. Data: 2010-04-26 11:22:52
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-26 13:00, Massai pisze:

    > A co byś powiedział jakbyś płacił to OC przez 21 lat, i spowodowałbyś
    > wypadek - a TU by powiedziało "mamy to gdzieś, płać pan ze swoich"?

    No od tego są reguły ubezpieczenia, że czasami tak powie. Podobnie z
    ubezpieczeniem zdrowotnym. Pewnych rzeczy nie obejmuje. I tak ręka boska
    i skrzypce, że nie ma u nas systemu jak w USA. Bo przy komercyjnym TU
    byś się dowiedział, że za dużo chorujesz i już cię więcej nie chcą
    ubezpieczać.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 16. Data: 2010-04-26 11:25:04
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-26 13:18, Arek pisze:

    > Które kobiety chcą ociulać Państwo?

    Te, które wykorzystują tę lukę.

    > I Państwo to nie my.

    Może nie wy, ale my, obywatele.

    > Państwo należy w całości do Władzy, ty/my jesteśmy tylko dojnymi krowami.

    Władza demokratyczna jest na służbie obywateli.

    > Ostracyzm towarzyski.

    Aha.

    > Czyj przekręt? Chyba tych co uchwalali takie przepisy

    Ich pomyłka.

    > bo na pewno
    > nie tych co z nich korzystają.

    Owszem, tych co korzystają. Niby w świetle prawa są czyści, ale moralnie
    to naciągacze.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 17. Data: 2010-04-26 12:31:02
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

    > Póki jest zdrowa. Bo jak np. nie daj Boże jej będzie potrzebna operacja
    > większa, to będziesz się cieszył z ubezpieczenia.

    NIe życzę Ci żebyś był chory i potrzebował operacji.
    z państwowej kasy.
    Możesz nie wytrzymać stania w kolejce.

  • 18. Data: 2010-04-26 13:20:41
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-04-26 14:31, moje_przedmioty pisze:
    > U?ytkownik "Przemys?aw Adam ?miejek" <n...@s...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >>
    > NIe ?ycz? Ci ?eby? by? chory i potrzebowa? operacji.
    > z pa?stwowej kasy.

    A z niepaństwowej mi życzysz?

    > Mo?esz nie wytrzyma? stania w kolejce.

    Ale mam jakieś szanse. Bez tego nie miałbym żadnych.

    ATPO: Skonfiguruj właściwie czytnik, bo śmiecisz straszliwie.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 19. Data: 2010-04-26 13:56:01
    Od: "boropi" <b...@w...pl>

    > Może nie wy, ale my, obywatele.

    > Władza demokratyczna jest na służbie obywateli.

    "demokracja" czyli władza kilku grup, które bacznie strzegą aby nie dostał
    się między nich, ktokolwiek z poza układu.
    Ręka rękę myje a obywatelom wciska się propagandę, że mają na cokolwiek
    wpływ np. w wyborach. Ktoś już pisał, że gdyby jakiekolwiek "wybory" mogły
    cokolwiek zmienić, to d razu zostały by zabronione.
    Wierzysz w tą służebność władzy?

    boropi

  • 20. Data: 2010-04-26 14:13:27
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > auto.

    > No od tego są reguły ubezpieczenia, że czasami tak powie. Podobnie z
    > ubezpieczeniem zdrowotnym. Pewnych rzeczy nie obejmuje.

    Problem w tym że teoretycznie obejmuje leczenie POZ, a jest ono tak
    zorganizowane, że naprawdę bywa nieciekawie.
    Luba dostała zapalenia oskrzeli - i jej zaproponowano wizytę za 4 dni.

    Chciała się przepisać do innej przychodni - "nie, nie przyjmujemy
    nowych POZ". I tak w 2 kolejnych.

    Żeby nie to że sam jestem lekarzem, to by był problem. Ale i tak po
    zwolnienie musiała pójśc do znajomego.

    > I tak ręka
    > boska i skrzypce, że nie ma u nas systemu jak w USA. Bo przy
    > komercyjnym TU byś się dowiedział, że za dużo chorujesz i już cię
    > więcej nie chcą ubezpieczać.

    Nie obraź się, ale śmiem podejrzewać że wiem o tym temacie trochę
    więcej od Ciebie ;-) i nie taki ten diabeł straszny jak go malują.

    --
    Pozdro
    Massai