    From: "WOJSAL" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pytania banalne
    Date: Tue, 24 Feb 2004 12:44:50 +0100

    Użytkownik <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:c1f9a7$br$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak, to jest niezły pomysł. Jest tylko jeden problem. Sędzia może zamknąć
    > rozprawę. (-:albo po prostu nie dupuścić do głosu. Mam jednak nadzieję, że
    > tak nie zadarza się zbyt często.

    Nie bardzo rozumiem, jak moze sedzia zamknac sprawe, bez
    wysluchania wszystkich argumentow obu stron.

    Mozesz wtedy wniesc apelacje wraz ze wskazaniem na bledne
    zachowanie sedziego (i tu podac argumenty, ktorye chciales
    przedlozyc sadowi a sad do tego nie dopuscil).
    Chwaly mu (sedziemu) to nie przyniesie. Sedzia
    wie o tym, wiec nie mysle, by byl taki glupi, by robic
    takie numery.

    Co sie dzieje, gdy zapadl wyrok a pojawily sie argumenty,
    okolicznosci ktorych sad nie wzial pod uwage?

    WOJSAL