  • Data: 2004-02-26 11:57:39
    Temat: Re: pytania banalne
    Od: "A.F." <1...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Samotnik"
    > Za składanie fałszywych zeznać grozi odpowiedzialność karna. Złóż
    > doniesienie do prokuratury.

    Ten klamiacy swiadek ma juz sprawe karna.
    Za ok. 2 lata(gdy skonczy sie jego dlugotrwaly proces w ktorym jest
    oskarzony) i tak pewnie pojdzie siedziec. Ale ja to mam gdzies czy on
    pojdzie siedziec na 7 lat (za tamten proces) czy na 10 lat (jak mu doloze
    jeszcze jeden paragraf za skladanie falszywych zeznan na mojej sprawie).
    Wolalbym raczej zeby go cos uderzylo finansowo - jak doprowadzic zeby go
    ukarano grzywna albo czyms w przyspieszonym tempie. Oczywiscie, nie mialbym
    nic przeciwko temu gdyby poszedl siedziec dzieki mnie juz teraz, w jakims
    trybie przyspieszonym :)