    From: "WOJSAL" <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pytania banalne
    Date: Tue, 24 Feb 2004 08:00:19 +0100

    Użytkownik "A.F." <1...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:c1dhrj$fcj$2@shodan.interia.pl...
    > Jestem pelnomocnikiem strony w sprawie w sadzie pracy. Sad wezwal swiadka
    > ktory
    > bedzie zeznawal na rozprawie.
    > - czy a jesli tak, to kiedy bede mogl mu zadawac pytania?
    > - czy gdy bedzie klamal (a mam pewnosc ze bedzie to robil) to moge
    przerwac
    > jego zeznawanie, np. slowem "SPRZECIW!", wejsc mu w slowo i pokazac sadowi
    > dowody na jego klamstwa?

    A nie mozesz zanegowac jego zeznan, po pelnym ich wysluchaniu?
    I jeszcze jedno: nie lepiej najpierw wysluchac kolesia
    (chocby nie wiem jakie bzdury generowal), potem zastanowic sie
    chwile i dopiero potem zawolac "KLAMIE" (o ile masz dowod
    na to, ze koles klamie).

    Krotko mowiac: mniej emocji, wiecej rozsadku.
    Nie bedziesz rozliczany za szybkosc wypowiedzi, lecz
    za jej jakosc.

    WOJSAL