  • 31. Data: 2013-05-15 21:45:43
    Temat: Re: przygody fotograficzne z BORem i policja
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    hiki o! wrote:

    > a dlaczego zawsze wytlumaczeniem jest porownywanie sie z tymi
    > gorszymi a nie lepszymi?

    > Polskie?

    takie jak wszędzie...

  • 32. Data: 2013-05-15 21:48:24
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup
    > no to mamy Solarisa który sie dobrze sprzedaje w Europie a i na świecie
    > prawdopodobnie...

    Ale palą się bez przerwy...

  • 33. Data: 2013-05-15 22:40:39
    Od: "Jacek S." <o...@n...cy>

    W dniu 2013-05-15 21:23, RadoslawF pisze:

    > Żuka mieliśmy z Chin a Nysana z Japonii, mikrusa nam sprzedały
    > krasnoludki, autobusy Czesi a stary i jelcze tak naprawdę
    > nie istniały bo były wymysłem komunistycznej propagandy.

    A Tarpan do lasu uciekł :)

    --
    Jacek S.

  • 34. Data: 2013-05-15 22:57:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 15.05.2013 21:48, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup
    >
    > Ale palą się bez przerwy...

    Ale wiesz, że na takie oczernianie marki jest paragraf?

  • 35. Data: 2013-05-15 23:22:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-05-15 22:40, Użytkownik Jacek S. napisał:

    > A Tarpan do lasu uciekł :)

    Został sprzedany Rosyjskiemu inwestorowi.
    Ale faktycznie o nim zapomniałem.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2013-05-15 23:50:28
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 15.05.2013 23:22, RadoslawF wrote:

    > Został sprzedany Rosyjskiemu inwestorowi.
    > Ale faktycznie o nim zapomniałem.

    Mielismy i mielismy.

    Ale co mamy?

    zen.aspx

  • 37. Data: 2013-05-16 00:40:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Polak Catholic" <s...@i...pl> wrote in message
    > Można tak bez konca. To nie jest kraj dla ludzi. Blisko 3 mln
    > wypowiedzialo sie spi....lajac z Zielonej wyspy rp. Reszta
    > z powodu roznych uwarunkowan zmuszona jest tu zyc
    > i uczestniczyc w tej zenadzie, a nawet ja legitymizujac. Howgh.

    E... chyba więcej niż 3mln.

  • 38. Data: 2013-05-16 00:50:43
    Od: "Jacek S." <o...@n...cy>

    W dniu 2013-05-15 23:50, hiki o! pisze:

    > Mielismy i mielismy.
    >
    > Ale co mamy?

    Heh, ano mamy wspomnień czar:)
    A to dopiero rodzynek:
    http://demotywatory.pl/4130314/Polak-potrafi

    --
    Jacek S.

  • 39. Data: 2013-05-16 07:08:42
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup
    > Ale wiesz, że na takie oczernianie marki jest paragraf?

    Będzie ognisty proces?:
    http://www.google.com/search?q=solaris+po%C5%BCar&ie
    =utf-8&oe=utf-8&lr=lang_pl

    Raczej mają inne, bardziej palące problemy na głowie. Widać, że mają inne,
    bardziej palące problemy na głowie, niż słomiany zapał do procesu.

  • 40. Data: 2013-05-16 08:27:25

    W dniu 15-05-2013 16:55, RadoslawF pisze:

    > Polska myśl techniczna powinno oznaczać chyba zaprojektowany u nas
    > przez nas a nie tylko składany z dostarczonych części.
    >

    > Pozdrawiam
    Clio I jest bliźniaczo podobne do pewnego polskiego prototypu z czasów
    PRL, nazywał się chyba jak polskie miasto.
    Następnie w ofercie Renault pojawiło się CLIO przypadkiem prawda?