  • 1. Data: 2003-02-04 10:45:19
    Temat: przetwarzanie danych klienta
    Od: "Alex" <a...@o...com>

    mialem rachunek w pewnym banku,
    rachunek zlikwidowalem, a teraz dostaje ulotki z tego Banku
    czy po zamknieciu przeze mnie rachunku Bank ma prawo na tego typu wysylki ?
    co powinienem zrobic aby Bank wiecej mi ich nie przesylal ?

  • 2. Data: 2003-02-04 11:26:55
    Temat: Odp: przetwarzanie danych klienta
    Od: "Bartosz Skorek" <b...@i...com.pl>

    Napisać do Banku, że sobie tego nie życzysz.

  • 3. Data: 2003-02-04 11:34:24
    Temat: Re: przetwarzanie danych klienta
    Od: "Olgierd" <r...@p...uni.wroc.pl>

> [...]
    ?
    > co powinienem zrobic aby Bank wiecej mi ich nie przesylal ?

    Nota bene swego czasu była głośna sprawa w sądzie - facet wygrał całkiem
    niezłe odszkodowanie w takim przypadku ;)))

    Pzdr,

    Olgierd

  • 4. Data: 2003-02-04 14:36:34
    Od: "Dan" <d...@p...pl>

    > Nota bene swego czasu była głośna sprawa w sądzie - facet wygrał całkiem
    > niezłe odszkodowanie w takim przypadku ;)))

    Tak - ale z tego co pamietam, czlowiek ten przy rozwiazaniu umowy upomnial
    sie
    rowniez o skasowanie jego danych z bazy.

    Pozdrawiam
    Dan

  • 5. Data: 2003-02-05 08:41:41
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Tak - ale z tego co pamietam, czlowiek ten przy rozwiazaniu umowy upomnial
    > sie
    > rowniez o skasowanie jego danych z bazy.

    Nieee, bank nie moze skasowac jego danych. A co by bylo, gdyby ten sam
    klient po 2 latach potrzebowal historii rachunku ? Pozwalby bank za
    skasowanie jego danych ? ;-) Jedyne co bank moze, to po prostu zaprzestac
    wykorzystywania danych klienta do celow marketingowych.

    --
    Krzysztof Pułapa, Kraków, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 6. Data: 2003-02-05 20:44:30
    Od: "Robert-WW" <r...@y...ie>

    > Napisać do Banku, że sobie tego nie życzysz.

    cha, cha.... dobre!
    Ja mam to samo. Rok po zamknięciu konta i wysłaniu listu, żeby mi dali
    wreszcie spokój z przysyłaniem śmieci znowu poinformowali mnie - tym razem o
    nowym oddziale banku i życzyli dalszej owocnej współpracy (!) ...
    Na wszelkie moje protesty NIGDY mi nie odpowiedzieli.

    pozdro, rob

  • 7. Data: 2003-02-06 09:33:33
    Od: "T.Zon" <z...@p...onet.pl>

    "Robert-WW" <r...@y...ie> wrote in message

> [...]
    > nowym oddziale banku i życzyli dalszej owocnej współpracy (!) ...
    > Na wszelkie moje protesty NIGDY mi nie odpowiedzieli.

    Kopie pism i skarga do GIODO. Dziala na 100%

    Pozdrawiam
    Zonzi

  • 8. Data: 2003-02-06 13:31:19
    Od: "Alex" <a...@o...com>

    Użytkownik "T.Zon" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > "Robert-WW" <r...@y...ie> wrote in message

    > Kopie pism i skarga do GIODO. Dziala na 100%

    a co to jest GIODO