  • 11. Data: 2003-01-23 10:24:32
    Temat: Re: [przepraszam, pilne]nie chcę trzeci raz płacić za projekt!
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    ----- Original Message -----
    From: <c...@p...onet.pl>
    To: <p...@n...pl>

    : Ale świństwo - proponuję zerknąć do art. 62 - " Do postępowań
    administracyjnych
    : wszczętych przed dniem wejścia w życie ustawy, a nie zakończonych decyzją
    : ostateczną, stosuje się przepisy ustawy. Właściwość organów określa się na
    : podstawie przepisów ustawy." Czyli jak już złozysz wszystkie papiery, ale
    nie
    : zostanie wydana decyzja, to i tak będą wymagać dokumentów określonych w
    ustawie.
    : Nieżle się panowie architekci zabezpieczyli :))

    <mode szept teatralny>
    psst, psst
    to jest nieaktualny tekst ustawy.
    On został zmieniony w marcu 2001, właśnie o tym rozmawiamy
    < mode off>

    :)

  • 12. Data: 2003-01-23 10:25:38
    Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w
    wiadomości news:02eb01c2c2d6$0a145610$a740200a@zm...
    > [...]
    > czy projekt został złożony w styczniu tego czy ubiegłego roku,
    > założyłem że ubiegłego

    Niestety bieżącego :(

    > [...]
    > tyle, że ten przepis obowiązuje dopiero od marca 2001 (czy
    > jakoś tak),

    A tego to już sama nie wiem. Teoretycznie ustawa - z
    15.12.2000 - "wchodzi w życie po upływie 12 miesięcy od dnia
    ogłoszenia". Praktycznie jeszcze we wrześniu nikt ode mnie
    papierów projektanta nie żądał.

    Pozdrawiam
    Hanka, leżąca i kwicząca ;(
    --
    Hanka Skwarczyńska
    i kotek Behemotek

  • 13. Data: 2003-01-23 10:30:13
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    > On został zmieniony w marcu 2001, właśnie o tym rozmawiamy
    > < mode off>
    >
    > :)

    :)) Dzięki za wyprowadzenie z błędu :)) Czuję się z deka... przeterminowany :))

    Ciacho

  • 15. Data: 2003-01-23 10:36:29
    Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w
    wiadomości news:030e01c2c2d8$1283b0a0$a740200a@zm...
    > [...] złożyłaś ponownie wniosek czy to jest
    > wciąż to samo postepowanie?

    Nowy wniosek. Poprzedni pani urzędnik życzliwie doradziła mi
    wycofać - nie miałam szans uzupełnić braków w dokumentacji w
    wyznaczonym terminie (decyzja WZiZT, a potem opinia ZUDP w 21
    dni, kiedy na uprawomocnienie decyzji czeka się ustawowe dwa
    tygodnie, a ZUDP zbiera się dwa razy w miesiącu i wymaga
    dostarczenia dokumentów - między innymi WZiZT - tydzień
    wcześniej - he he), co wiązałoby się z ostemplowaniem projektu
    śliczną czerwoną pieczątką "odmawiam wydania pozwolenia" i
    niemożnością jego ponownego użycia. No to wycofałam. "Pierwsze
    wolne" (czytaj takie, na które zdążyłam z aktualizacją mapy)
    posiedzenie ZUDP było 7 stycznia...

    Hanka Skwarczyńska
    i kotek Behemotek
    KOTY. KOTY SĄ MIŁE

  • 16. Data: 2003-01-23 10:38:12
    Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > [...] Ale świństwo - proponuję zerknąć do art. 62[...]

    Ano świństwo. No to leżę :(

    Hanka Skwarczyńska
    i kotek Behemotek
    KOTY. KOTY SĄ MIŁE