  • 1. Data: 2003-01-23 09:28:15
    Temat: Poszukuje prawnika
    Od: z...@p...onet.pl

    w Krakowie, ktory zajmuje sie sprawami samochodowymi (prowadzil podobna sprawe,
    lub po prostu sie na tym zna). Troche konkretow. Otoz staram sie o wymiane
    samochodu z tytulu rekojmii z powodu fabrycznej wady lakieru. Wada ta jest
    uznana przez dealera (samochod badany przez eksperta importera samochodu).
    Zalezy mi na konsultacji aby prawnik ocenil jakie mamy szanse wygrania takiej
    sprawy (wymiana lub odstapienie od umowy a nie malowanie samochodu, bo to juz
    nam proponowano).

  • 2. Data: 2003-01-23 12:35:54
    Temat: Re: Poszukuje prawnika
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    takiej
    > sprawy (wymiana lub odstapienie od umowy a nie malowanie samochodu, bo to

    Skontaktuj się może najpierw z krakowskim oddziałem Federacji Konsumentów.
    Ich prawnicy specjalizują się w sprawach konsumenckich, gdy w grę wchodzi
    rękojmia, a porad udzielają za darmo.
    Pozdrawiam,
    MArta

  • 3. Data: 2003-01-23 13:48:01
    Od: z...@p...onet.pl

    Dziekuje za odpowiedza ale niestety tego nie moge zrobic. Samochod zostal
    kupiony na firme i to im zabrania nawet udzielania porad. Oczywiscie moge sie
    do tego nie przyznawac ale wolalabym aby sprawa byla jasna.