  • 1. Data: 2003-01-23 08:13:14
    Temat: prawo do projektu
    Od: "nomadx" <n...@w...pl>

    To chyba z pogranicza prawa autorskiego...
    Otoż zamówiłem kiedyś w pewnej agencji reklamowej druk+projekt ulotek
    reklamowych. Nie było żadnej umowy a jedynie faktura.
    Niedawno mój kolega otworzyl drukarnie i chcialbym zlecic druk u niego. W
    tym celu zadzwonilem do wspomnianej agencji aby dali mi projekt ulotki.
    Odmowili. Jestem w kropce bo chcialbym zeby ta ulotka wygladala tak samo,
    jednak cena agencji w sytaucji gdy druk mam prawie za za free bardzo wysoka.
    Czy maja prawo nie oddac mi projektu?
    Kto zachowuje prawo do tego projektu?

    pozdrawiam

    nomadx

  • 2. Data: 2003-01-23 08:58:16
    Temat: Re: prawo do projektu
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "nomadx" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Odmowili. Jestem w kropce bo chcialbym zeby ta ulotka wygladala tak samo,
    > jednak cena agencji w sytaucji gdy druk mam prawie za za free bardzo

    pełne prawa autorskie (niezbywalne oraz materialne) posiada zawsze autor.
    Na Pańskie zlecenie -> projekt ulotek został przygotowany, oraz ulotki
    wydrukowane.
    Agencja jednak, nie przekazała Pan praw autorskich materialnych, co za tym
    idzie
    należą one nadal do niej.