  • 21. Data: 2003-01-23 11:01:21
    Temat: Re: [przepraszam, pilne]nie chcę trzeci raz płacić za projekt!
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    ----- Original Message -----
    From: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl>
    To: <p...@n...pl>

    : Aż taka zdolna chyba nie jestem :) Na podstawie rzeczonej ustawy
    : naturalnie - wniosek został złożony już po upływie tych
    : nieszczęsnych trzech miesięcy (nie mogli napisać "czterech"?
    : taka ładna liczba...).

    ustawa mówi o tym kto może projektować pod jej rządami,
    ale
    1) Twój projektant zrobił to wczesniej - zgodnie z prawem
    2) projekt jest zgody z decyzją o wzizt

    to dlaczego ma być niewazny?

    : Idę czytać prawo budowlane :)

    współczuję :)

  • 22. Data: 2003-01-23 11:05:31
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 23. Data: 2003-01-23 11:11:36
    Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Surowiec" <s...@d...pl> napisał w
    wiadomości news:03a201c2c2dc$783491e0$a740200a@zm...
> [...]

    naturalnie - wniosek został złożony już po upływie tych
    nieszczęsnych trzech miesięcy (nie mogli napisać "czterech"?

    Tak na logikę to się chyba da udowodnić oba stanowiska - z
    jednej strony bardzo chcę mieć rację ;), z drugiej równie dobrze
    mogłabym przytargać jakiś przedwojenny, niezgodny z niczym
    projekt i upierać się, że urząd powinien go przyjąć, bo w
    chwili, kiedy go kupowałam, był całkiem w porządku. Niemniej
    jednak ciągle mam nadzieję, że zapis o prawie wykonywania
    funkcji pozwoli mi uratować te parę(naście) stów - ostatecznie
    teraz, po wejściu w życie ustawy, projektant już żadnej funcji
    nie wykonuje, on ją wyukonał, kiedy jeszcze nie potrzebował do
    tego świstka z izby. Idę czytać prawo budowlane :)

    Pozdrawiam
    Hanka
    --
    Hanka Skwarczyńska