  • 1. Data: 2006-11-12 20:45:54
    Temat: przelozony-pracownik
    Od: "semmac" <o...@o...pl>

    Witam, jestem kierownikiem magazynu i zarzadzam grupa kilku pracownikiow. Czas
    pracy jest ustalany u nas przez zarzad, a co do nadgodzin to kazdorazowo trzeba
    z wyprzedzeniem prosic o zezwolenie zarzadu.

    Czy w takiej sytuacji jako bezposredni przelozony moge kazac pracownikowi zostac
    dluzej wpracy (30-60min) poniewaz jakas praca wymaga pilnego zakonczenia?

    Czy pracownik moze mi odmowic?

    (w przeszlosci w takich sytuacja zezwalalem pracownikowi wyjsc wczesniej w innym
    dniu- jednakze czasami po prostu trzeba w pracy zostac)

    Prosze o zwiezle odpowiedzi

  • 2. Data: 2006-11-12 20:52:13
    Temat: Re: przelozony-pracownik
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Czy w takiej sytuacji jako bezposredni przelozony moge kazac pracownikowi zostac
    > dluzej wpracy (30-60min) poniewaz jakas praca wymaga pilnego zakonczenia?

    Tak, mozesz. Ale powinienes miec tez upowaznienie "z firmy" na dodatkowe
    koszty pracy.

    > Czy pracownik moze mi odmowic?

    Tak.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 3. Data: 2006-11-12 21:20:36
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *KrzysiekPP* stuknęła w klawisze i oto
    co powstało:

    > Tak, mozesz. Ale powinienes miec tez upowaznienie "z firmy" na dodatkowe
    > koszty pracy.

    Wszystko zależy od tego dlaczego praca wymaga pilnego zakończenia.

    > Tak.

    Nie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||

  • 4. Data: 2006-11-14 22:40:58
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    semmac wrote:
    > co do nadgodzin to kazdorazowo trzeba
    > z wyprzedzeniem prosic o zezwolenie zarzadu.
    >
    > Czy w takiej sytuacji jako bezposredni przelozony moge kazac pracownikowi zostac
    > dluzej wpracy (30-60min)

    Z tego co piszesz, to zarządowi się to nie spodoba.

    -------------------+
    -------------------+

  • 5. Data: 2006-11-16 21:35:12
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:486f.00000105.45578802@newsgate.onet.pl semmac
    <o...@o...pl> pisze:

> [...]
    > (w przeszlosci w takich sytuacja zezwalalem pracownikowi wyjsc wczesniej
    > w innym dniu- jednakze czasami po prostu trzeba w pracy zostac)
    Jest to praca w godzinach nadliczbowych.
    Oczywiście płatnych na zasadach okreśonych w art. 151^1 KP
    Pracownik nie może odmówić w przypadkach określonych art. 151 KP.
    Zgodnie z art. 149 §1 KP praca w godzinach nadliczbowych musi być
    ewidencjonowana dla celów płacowych.
    Wystarczająco zwięźle? ;)

    Jotte