  • 1. Data: 2004-09-17 06:22:35
    Temat: przekroczona prędkość o 100% - konsekwencje?
    Od: g...@p...onet.pl

    Witam.
    Jakie sankcje mogą mnie czekać za przekroczenie prędkości o ponad 100%? Chodzi
    mi dokładnie o to czy możliwa jest utrata prawa j. zakładając zerową liczbę
    punktów karnych na koncie.

    Pzdr.grem

  • 2. Data: 2004-09-17 12:32:13
    Temat: Re: przekroczona prędkość o 100% - konsekwencje?
    Od: "axell" <a...@w...op.pl>

    W pamiętnym dla ludzkości mailu 5...@n...onet.pl
    znany VIP : Użytkownik <g...@p...onet.pl> oświadczył:

> [...]
    > 100%? Chodzi mi dokładnie o to czy możliwa jest utrata prawa j.
    > zakładając zerową liczbę punktów karnych na koncie.

    A od kiedy to się prędkość w % przekracza, IMHO to nie ma znaczenia
    o ile % tylko ważne są km/h. Sam kiedyś przekroczyłem dozwoloną
    prędkość o jakieś 500% przed nosem policji a ci nawet specjalnej uwagi
    nie zwrócili, fakt że byli bez radaru a znak z ograniczeniem do 5km/h ale
    chociaż pogrozic palcem mogli a tu nic.

    pozdr
    axell

  • 3. Data: 2004-09-17 17:47:00
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    Użytkownik "axell" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > prędkość o jakieś 500% przed nosem policji a ci nawet specjalnej uwagi
    > nie zwrócili, fakt że byli bez radaru a znak z ograniczeniem do 5km/h

    Sorry, takiego ograniczenia predkosci NIE ma. To nie byl znak zgodny z
    Kodeksem ani rozporzadzeniem w sprawie znaków. Wiec byl do olania. Taka
    malowanka.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 4. Data: 2004-09-17 19:19:25
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    SQLwysyn wrote:
    > Sorry, takiego ograniczenia predkosci NIE ma. To nie byl znak zgodny z
    > Kodeksem ani rozporzadzeniem w sprawie znaków.

    Bo?

    KG

  • 5. Data: 2004-09-17 19:25:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SQLwysyn wrote:

    > Sorry, takiego ograniczenia predkosci NIE ma. To nie byl znak zgodny z
    > Kodeksem ani rozporzadzeniem w sprawie znaków. Wiec byl do olania. Taka
    > malowanka.

    W którym miejscu jest niezgodny?

  • 6. Data: 2004-09-17 22:29:07
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    wiadomości news:cifdnm$rno$2@news2.ipartners.pl...

    > W którym miejscu jest niezgodny?

    Nie istnieje znak ograniczenia prędkości pojazdu do 5 km/h.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 7. Data: 2004-09-17 22:34:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Użytkownik SQLwysyn napisał:

    > Nie istnieje znak ograniczenia prędkości pojazdu do 5 km/h.

    Kto tak powiedział? A jeszcze lepiej - gdzie coś takiego zapisał?

  • 8. Data: 2004-09-17 22:48:42
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    SQLwysyn <s...@v...pi> wrote:

    > Nie istnieje znak ograniczenia prędkości pojazdu do 5 km/h.

    Rozporządzenie MI i MSWiA o 'znakach i sygnałach drogowych':

    § 27. 1. Znak B-33 "ograniczenie prędkości" oznacza zakaz przekraczania
    prędkości określonej na znaku liczbą kilometrów na godzinę.

    Inna sprawa, że ta malowanka mogła być postawiona przez kogoś innego, niż
    zarządca drogi - wtedy byłaby malowanką (tylko skąd kierowca ma to
    wiedzieć?)

    P.

  • 9. Data: 2004-09-18 07:46:39
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    wiadomości news:cifopi$11bi$2@news2.ipartners.pl...

    > Kto tak powiedział? A jeszcze lepiej - gdzie coś takiego zapisał?

    Baba w maglu mu powiedziała ;)

    Pzdr
    Leszek