  • 1. Data: 2004-09-17 06:03:07
    Temat: Błąd lekarski - jak domagać się odszkodowania??
    Od: "Michał" <m...@g...pl>

    Witam,
    Mam takie dość nietypowe pytanko do Szanownych Grupowiczów ;-) Kilka dni
    temu "odkryto" u mnie pewien błąd w sztuce lekarskiej (jakiś czas temu
    dentysta, pewnie przez przypadek ;-)), pozostawił mi w zębie kawałek igły).
    Ów błąd nie jest dla mnie zagrożeniem życia, ale, jak powiedział mi obecny
    dentysta, może sprawiać pewne nieprzyjemności (mówiąc po ludzku - po prostu
    boleć), jak i sama świadomość posiadania w jamie ustnej czegoś takiego nie
    jest chyba najprzyjemniejsza ;-) Usunięcie tego kosztuje około 2000 zł - jak
    rozumiecie nie mam za bardzo zamiaru płacić tych pieniędzy z własnej
    kieszeni (jakby na to nie patrzeć to 400 piw!!) - w końcu to nie ja
    zostawiłem sobie tam coś takiego!
    I teraz pytanie - do kogo mogę zwrócić się z tym problemem?Do kogo mogę
    się poskarżyć? I czy dentysta który to spaprał może zapłacić mi teraz za
    poprawne "wyleczenie"? Może ponieść jakąś straszliwą kare za taki błąd? Z
    góry serdecznie dziękuje za każdą pomoc ;-)

    pozdrawiam,
    Michał