    From: Paszczak <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: przekroczona prędkość o 100% - konsekwencje?
    Date: Fri, 17 Sep 2004 22:48:42 +0000 (UTC)

    SQLwysyn <s...@v...pi> wrote:

    > Nie istnieje znak ograniczenia prędkości pojazdu do 5 km/h.

    Rozporządzenie MI i MSWiA o 'znakach i sygnałach drogowych':

    § 27. 1. Znak B-33 "ograniczenie prędkości" oznacza zakaz przekraczania
    prędkości określonej na znaku liczbą kilometrów na godzinę.

    Inna sprawa, że ta malowanka mogła być postawiona przez kogoś innego, niż
    zarządca drogi - wtedy byłaby malowanką (tylko skąd kierowca ma to
    wiedzieć?)

    P.